Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hehe, di har jo gått rundt et par ganger og, så er jo egentlig ganske bra koss lenge di holder..
    sist eg var ute å kjørte så merka eg atte det ene framhjulet var helt utav.. hang bare å slang bort over langsida.. da var det ytterste lageret knust.. mn fort gjort å fixe.
    € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
    € Team Sjølsponsa2012 €

    Comment


    • Jada, verste biten e å vente på frakta. Og den nokså nye senterdiffen min som blei ødelagt...
      Atle Dreier, Sandnes, 1974
      Tamiya TT-01 RX-7
      Traxxas Slash 4x4

      Comment


      • huff ja, kjenner til disse senterdiffene som ryker.. har måttet bytte huset på min et par ganger, mn då har det vært for at en stein har kilt seg mellom diff og chassiet..
        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
        € Team Sjølsponsa2012 €

        Comment


        • Bilen min er fin enda etter turene, men trenger ett nytt skrue kit ser jeg etter saltet

          Fikk svar fra HPI, må bare borre ut den skruen på pinion.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Originally posted by xillianto View Post
            Bilen min er fin enda etter turene, men trenger ett nytt skrue kit ser jeg etter saltet

            Fikk svar fra HPI, må bare borre ut den skruen på pinion.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Prøv engang til med å varme sett skruen,men da bruk loddebolten din,da sentrer du varmen mer på skruen.
            Slå eventuelt en 12 kantstjerne bits i skruen ,så du får bedre tak.
            bare et eks før du begynner å borre,for den er f.. så hard..
            sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

            Comment


            • Originally posted by olafand2 View Post
              Prøv engang til med å varme sett skruen,men da bruk loddebolten din,da sentrer du varmen mer på skruen.
              Slå eventuelt en 12 kantstjerne bits i skruen ,så du får bedre tak.
              bare et eks før du begynner å borre,for den er f.. så hard..
              Borre med 1.5mm borr ga jeg fort opp :P

              Det ble dremmel med kappeskive, Skar ned tvers over skruen og helt ned til staget, Slo så ett lite tak med stjernehjern så ble set skruen kløyva, Deretter plukka jeg bare pinion av

              Men må skaffe ett 48/46t spurdrev da det ikke er plass til 20t pinion faktiskt... Så blir vist en liten handel ja.
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Dagens fangs på posten:


                Resultatet av dårlig vedlikehold og salt sand....

                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                Tamiya TT-01 RX-7
                Traxxas Slash 4x4

                Comment


                • Originally posted by atledreier View Post
                  Dagens fangs på posten:


                  Resultatet av dårlig vedlikehold og salt sand....

                  Sykeste smadringa jeg har sett av kulelager :P
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                  Comment


                  • Originally posted by martin1996 View Post
                    Sykeste smadringa jeg har sett av kulelager :P
                    Da skulle du sett kulelagrene på 8ight buggyen... Eller... skal jeg kalle det lagre ? For alle kulene manglet på enkelt kulelagrene :P
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Ble forøvrig skikkelig skuffa av 1:8 buggyhjula. Så totalt dust ut på Slash'en. Må få meg noen som er 2.2" i ytterst og 3" innerst, slik som originale Slash-hjul.

                      Atle Dreier, Sandnes, 1974
                      Tamiya TT-01 RX-7
                      Traxxas Slash 4x4

                      Comment


                      • Den bilen ser DUST ut uansett Atle hehe.... få på et annet deksel så gjør det mye bilen jeg har hjemme ser ugjenkjennelig ut med andre deksler/karosseri.


                        Jeg fikk forøvrig min pakke i dag! jævla dustemikklene på amain hadde glemt å skrive ned verdien på pakka! JIPPI FOR NORSK MOMS OG FORTOLLINGSAVGIFT!!!! kunne jo heller kjøpt pakka på birkemo haha neida så galt var det ikke, men skikkelig nedtur å dra kortet på en ekstra høvding når det egentlig skulle vært helt unødvendig!
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          Den bilen ser DUST ut uansett Atle hehe.... få på et annet deksel så gjør det mye bilen jeg har hjemme ser ugjenkjennelig ut med andre deksler/karosseri.


                          Jeg fikk forøvrig min pakke i dag! jævla dustemikklene på amain hadde glemt å skrive ned verdien på pakka! JIPPI FOR NORSK MOMS OG FORTOLLINGSAVGIFT!!!! kunne jo heller kjøpt pakka på birkemo haha neida så galt var det ikke, men skikkelig nedtur å dra kortet på en ekstra høvding når det egentlig skulle vært helt unødvendig!
                          Men Amain skriver vel aldri ned verdien?!
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • Du Eivind kan bare se deg sjøl i speilet og spør deg om kem så ser dust ut.

                            Tror jeg dropper 1:8 hjul framover. Får de fleste dekktyper i Truckstørerlse også, og det ser utrolig mye finere ut.

                            Kjipt å betale for 17mm hex conversion og så ikke bruke det, men det er nå så.

                            Noen som vil kjøpe?
                            2 x PRO9030-01 Pro-Line Caliber M2 1/8 Buggy Tires w/Molded Foams (2) $34.98
                            1 x PRO2724-04 Pro-Line White "Split Six" V2 1/8 Buggy Rims (4) $15.49

                            De er ikke limt på felgen, bare pakka opp og satt løst på bilen for fotoshoot.
                            Last edited by atledreier; 10 November 2010, 09:13.
                            Atle Dreier, Sandnes, 1974
                            Tamiya TT-01 RX-7
                            Traxxas Slash 4x4

                            Comment


                            • Hvis du ikke vil ha 17mm hex conversion kit'et så kan jeg kjøpe det av deg hvis det passer til Savage?
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                              Comment


                              • Står kun Slash 4x4 compatible. Antar det er pga sporvidden. Lurer på å beholde det kittet. Kan være greit å ha i kassen i tilfelle jeg må låne et sett hjul en gang, eller noe slikt.

                                Code:
                                Xtreme Racing Slash 4x4 17mm Wheel Adapter Set (Black) (4)
                                [XTR10624ALBK]
                                (See Details)This is a optional Xtreme Racing 17mm Wheel Adapter Set, and is intended for use with the Traxxas Slash 4x4. These adapters allow the use of 17mm 1/8 scale buggy wheels on your Slash 4x4 for nearly endless tire options. These adapters are designed to retain the stock track width.
                                
                                Includes:
                                (4) Wheel Adapters
                                (4) Wheel Nuts
                                
                                
                                Part Compatibility:
                                Traxxas Slash 4x4
                                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                                Tamiya TT-01 RX-7
                                Traxxas Slash 4x4

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X