Ka blir det te i morgen? Någen så ska ein tur på mosvannet? Va å kjøpte ein sånn bsd sak i dag eg tenkte eg sko prøve. Ispiggene te revoen passe rett over!
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
Vis dere skall ut og kjøre der i morgen så må dere filme
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
ja jeg mener da xbox er familie konsoll som bare det! men om man snakker om BARNE konsoll er det noe annet, men til og med der holder den ut. Wii vil ikke tilfredstille Rune i det hele tatt de få gangene han skal spille litt alene, og da blir det ikke en konsoll for hele familienOriginally posted by Zenox View PostDet skulle jo være en "familieting" Eivind, så da vil jeg påstå at WII er tingen, hvor flere kan spille sammen. MEN, om du tenker mest for din egen del Rune, så sier jeg det samme som Eivind, gå for Xbox. PS3 er kult det også, men Xbox har bedre grafikk og mye bedre håndkontroller syns jeg!
bare for å nevne noen familie aktiviteter som kan gjøres med xbox:
84spill bare i barne kategorien:
68 i puslespill og annen dritt relatert til det:
39 i musikk( som du også kan bruke xbox trommer, gitar eller mikrofon til )
og til og med et under undervisning:
Og KUN til Rune:
442 titler KUN under handling og opplevelse:
så er det hundrevis under skyting, strategi, sport, diverse simulatorer osv osv osv....
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Jeg vil veldig gjerne vere med, men tror ikkje jeg tar med bil. Men kommer til og filme masse, fikk nemlig til det "ekte" kameraet i kveldOriginally posted by Zenox View Posttar med gopro'en og så får vi noe "onboard" snutter også
noen fler som vil være med?
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Fremdeles nogen som ska te Tau på søndag?
edit:
Forresten: E der nogen tekniske forskjell på diffolje og demperolje? Har en hel range med demperolje fra 10 te 100k. Kan eg bruka det på diffane og?Last edited by atledreier; 4 December 2010, 08:25.Atle Dreier, Sandnes, 1974
Tamiya TT-01 RX-7
Traxxas Slash 4x4
Comment
-
Det blir ikke tau på søndag, men det blir nok kjøring. Robin og jeg snakket om Vannassen
kjøre på is! hihi
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Noen som skall kjøre på isen i dag da ?løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Blir nok ikke no kjøring på meg iallefall.... her står julehandel og vinterkonservering av båtmotor på programmet. Men legg ut film om dere kjører!Originally posted by martin1996 View PostNoen som skall kjøre på isen i dag da ?[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
Meg og robin va ute og kjørte litt tidligere i dag. Ingen film desverre. Me fant vel ut at me må gjør bilene vannsikre før me kjøre mer. Eg har tatt min nå hvertfall. Robin sleit litt med rekkevidde og. Men me får se om me ikkje kan ta ein tur i morgen og. Eg e me hvis det blir tidlig på dagen vil eg tro.Stian Egelandsdal
1982 modell
HPI Baja 5B
Comment
-
Hvilken bil ? Jeg har esc pose for Mamba Monster liggende, Hjelper på litt iallefall...Originally posted by Mr_Stian View PostMeg og robin va ute og kjørte litt tidligere i dag. Ingen film desverre. Me fant vel ut at me må gjør bilene vannsikre før me kjøre mer. Eg har tatt min nå hvertfall. Robin sleit litt med rekkevidde og. Men me får se om me ikkje kan ta ein tur i morgen og. Eg e me hvis det blir tidlig på dagen vil eg tro.| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment