Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rille, Skrovet väntar fortfarande på att få topplacken. Men här har du ytterligare aptitretare och smakprov på "janninin".
    Börjar snart va läge för ett köp, - för en "Rillinini" blir akterseglad eller.....

    Click image for larger version

Name:	GrundF3[1].jpg
Views:	1
Size:	14.7 KB
ID:	776794

    Click image for larger version

Name:	GrundFMod1.jpg
Views:	1
Size:	20.0 KB
ID:	776795

    Originally posted by Rille View Post
    Jokko,,,,,,,Nog för att jag börjar bli till åren och har tidigare flugit Viggen men det är Jas flygplan på filmen!

    Nä,,,,, vi (jag) i Team UtopiaRacing har inte den äran att förfoga över en Lancer. Båten på bilden är en "Jannini", som är en variant av "Rillini'n" (som under 2011 klarade sig ganska bra i O-35 klassen) som kommer ifrån "Oldini'n". Båten på bilden kommer inte att köras av mig.

    Utopia Racing's "Black Ops" arbetet fortgår, inhämta senaste utgåvan av X-files så kan ni läsa där


    Rille
    Attached Files
    Last edited by jokerracing; 10 March 2012, 09:56.
    Whiplash GV/QD25HT. Insane G4 Mobster/QD25HT. Hydro VX RCMK RX254. Jannini 58"/QDP26
    Speedcraft G3 Zen260, X-Craft 53" QDP26, T-Rex QDP26, CrackerBox 254Evo www.umeaak.se

    Comment


    • The Sound...

      SÅNN skal det låte!

      I`m BACK!

      Comment


      • Originally posted by JohnnyStingray View Post
        SÅNN skal det låte!
        Det var noe kjent med den låten der ja, men han har vel lagt på gromlyden i redigeringa?
        Det satt jo bare en sur Banzai Zenoah nedi der.
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment


        • Originally posted by harald1966 View Post
          Det var noe kjent med den låten der ja, men han har vel lagt på gromlyden i redigeringa?
          Det satt jo bare en sur Banzai Zenoah nedi der.
          Han kan vel muligens ha montert en lyd mondul, slike som brukes i Tamiya laste biler og andre skala biler. De er ikke så store og kan greit monteres under dekket på denne båten. På disse kan man hvisnok også ha vekslende motorlyder av både 4 sylindere og V-8 motorer.

          Tror ikke du får plassert en slik i din hydro 3,5 Harald, men du har jo mange andre båter du kan putte inn slike i !

          Det kunne jo vært moro med en med gamle snekkemotor lyder som Fern eller Sleipner. Når de er gamle nok, så er det jo nesten kun et slag/omdregning i minuttet !
          Last edited by jokko; 11 March 2012, 22:35.
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • Originally posted by Stein Tumert View Post
            Sehr gut Jokko! Äëö. Ser du har erfaring fra Red Light district
            Det var godt å høre Stein ! Jeg har sett så mye skiskyting fra VM i Tyskland de siste to ukene og det var derfor det begynte å røre seg litt bak i hjernebarken på meg og gamle kunnskaper kom fram.

            Det er godt at vintersesongen med all dens vinteridrett snart er over, jeg pleier å få med meg det meste av dette, men fotball og sommeridrett er jeg ikke så intressert i. Nå går det heldigvis mot vår og sommer og da står snart rc- båtkjøring på agendan, og det gleder jeg meg til.

            Har du forresten fått sjekket opp det du skulle prøve for meg, eller har det gått i glemmeboka ?
            Last edited by jokko; 12 March 2012, 00:08.
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • Alternativ overnatting under VM i Tyskland !

              JohnnyStingray la for noen uker siden ut bilder av en merkelig kjøredoning som han kunne tenkt seg å bodd i under VM i Tyskland.
              For dere andre som har noe større krav, ikke skal bo på hotell eller i campingvogn, så finner dere en kjempefint alternativ her: http://www.coolstuff.no/Volkswagen-Telt

              Selv har jeg vokst opp under flowerpower tiden og hadde en slik i 1969, kult å bo i en Volkswagen Transporter, ....eller ?
              Last edited by jokko; 15 March 2012, 16:14.
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment


              • Originally posted by jokko View Post
                Alternativ overnatting under VM i Tyskland !

                JohnnyStingray la for noen uker siden ut bilder av en merkelig kjøredoning som han kunne tenkt seg å bodd i under VM i Tyskland.
                For dere andre som har noe større krav, ikke skal bo på hotell eller i campingvogn, så finner dere en kjempefint alternativ her: http://www.coolstuff.no/Volkswagen-Telt

                Selv har jeg vokst opp under flowerpower tiden og hadde en slik i 1969, kult å bo i en Volkswagen Transporter, ....eller ?
                Så vi kommer til å se deg med et sånt telt i år sofus? syns det var en fin variant..

                Comment


                • Originally posted by Helge Normann View Post
                  Så vi kommer til å se deg med et sånt telt i år sofus? syns det var en fin variant..
                  Jeg kjøpte meg jo nytt telt i fjor Helge, det er av typen hundeutstillingstelt, dette fordi jeg var med på å stille ut hunder i noen år også, de er raske å sette opp. Hadde jeg vist om dette VW Transporter teltet tidligere, så hadde det blitt et slik ja. Jeg er jo en racer på Finn.no, så du skal ikke se bortifra at det jeg har, plutselig ligger tilsalgs der. Nye koster de jo omtrent det samme, men det må nok være noe mere jobb å rigge opp Transporter`en, men det er utrolig kult.
                  Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                  Comment


                  • Twin V12!!!




                    Click image for larger version

Name:	4089467.jpg
Views:	1
Size:	37.3 KB
ID:	776868
                    I`m BACK!

                    Comment


                    • Her snakker vi offshore racing , han kjører i ca 50 km/h her påstår han.

                      2 fast 4 U - kanskje.....

                      Comment


                      • Dette var jo bare helt rått ! Vet du hvilken type båt dette er da, Helge ?
                        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                        Comment


                        • 50km eller ikke tøft var det
                          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                          Comment


                          • Ja, det er svære båtær som gjelder nå for tiden. Mye grov sjø, se.... Og jaggu blir det en til på meg i dag... Huff... "new old stock" som amerikanerene kaller det...
                            I`m BACK!

                            Comment


                            • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                              Ja, det er svære båtær som gjelder nå for tiden. Mye grov sjø, se.... Og jaggu blir det en til på meg i dag... Huff... "new old stock" som amerikanerene kaller det...
                              Vi venter på bilder Johnny !
                              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                              Comment


                              • Hehe... Ikke før den et klar. Blir bare mas da...
                                I`m BACK!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X