Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ohh yes baby 600 øl kroner
    Stig Bekkhus 1958

    Comment


    • Nye båter

      Siden det ikke blir så mye løpskjøring på Marius og meg i år, måtte han i det minste få seg et par nye båter.
      Han syntes det var så kult å kjøre hydro i fjor at han må jo ha en hydro selv.
      Kom over 2 stk Avenger Spider båter. Den ene stod det en litt eldre CMB 90 i med helt ny innmat. Båten er helt komplett mangler kun mottaker.
      Fikk også med en komplett reservebåt uten motor men med allt hardvare montert.
      Ga 2000 kr for dette.
      Attached Files
      Last edited by Rudi Arnesen; 13 April 2011, 20:27.
      MVH

      Rudi Arnesen

      Comment


      • Det va jo sykt billig for de hydroene,, synd ikke det blir så mye kjøring for dere i år da for marius hadde det så gøy med å slå meg i 7,5...

        Comment


        • Originally posted by Helge Normann View Post
          Det va jo sykt billig for de hydroene,, synd ikke det blir så mye kjøring for dere i år da for marius hadde det så gøy med å slå meg i 7,5...
          Du får nok revansj skal du se. Kjører nok siste NC runden. Tar sikte på VM neste år så han må jo være med litt
          MVH

          Rudi Arnesen

          Comment


          • Originally posted by Rudi Arnesen View Post
            Du får nok revansj skal du se. Kjører nok siste NC runden. Tar sikte på VM neste år så han må jo være med litt
            Gubben sjøl trenger vel noen NC-runder han også regner jeg med, hvis også han har tenkt seg til VM i 2012
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • Apropos VM.... Blir det noe VM, da tro??? Det burde vel strengt tatt ha kommet noe info snart om det i det hele tatt skal bli noe...?
              Kun et år på å forbrede noe slikt er vel noe knapt, ikke bare med tanke på arrangementet, men innlosjering, sponsorer, osv...?

              Er det noen som har hørt noe???
              I`m BACK!

              Comment


              • Originally posted by jokko View Post
                Gubben sjøl trenger vel noen NC-runder han også regner jeg med, hvis også han har tenkt seg til VM i 2012
                Jeg har ikke sjanse til å kvalifisere meg ved å kjøre en nc-runde. Marius stiller jo i Junior klassen så det blir han som får forsvare familiens ære. Kanskje han stiller i Junior hydro med mine båter
                MVH

                Rudi Arnesen

                Comment


                • jeg har forresten kjøpt en av dine gamle båter rudi, taipan 80.... fikk den så billig at e ikke kunne la være...

                  Comment


                  • Originally posted by Helge Normann View Post
                    jeg har forresten kjøpt en av dine gamle båter rudi, taipan 80.... fikk den så billig at e ikke kunne la være...
                    Kanonbra, endelig har en av offshoregutta skjønt hva båt er for noe.
                    Hva skal du bruke den til? Det er en vannvittig rask båt, men for meg så var den litt liten til å bruke i løp, det ble litt hysterisk.
                    Hvilken motor skal du bruke?
                    MVH

                    Rudi Arnesen

                    Comment


                    • usikker, hva anbefaler du?

                      Comment


                      • Originally posted by Helge Normann View Post
                        usikker, hva anbefaler du?
                        egentlig det samme det. Jeg vil anbefale deg å prøve med en 67 motor. Jeg brukte CMB 80, men det ble helt hysterisk å kjøre.
                        MVH

                        Rudi Arnesen

                        Comment


                        • Skal si du stiller friskt i år jan... hydro gas blir moro å kjøre sammen med deg.

                          Comment


                          • Originally posted by Helge Normann View Post
                            Skal si du stiller friskt i år jan... hydro gas blir moro å kjøre sammen med deg.
                            Må jo prøve meg litt mot de store og raske gutta også

                            Jeg tror du kan ta det helt rolig Helge, jeg skal stille med en Thunderbolt, fikk den i innbytte fra Jon Edvardsen, det er den som Helge Haugen hadde og Magne Bjørnestøl har hvis også vært eier av denne båten. Jon monterte inn en ny Nilsen Zenoah i den i fjor og den gikk greit i den klassen, men mot sport gas hydro vil jeg jo ikke ha en sjanse, men jeg synes det er så fordømt moro å kjøre mye båt og når man er borte hele helgen for å delta, så må det jo også kjøres litt båt, kan jo ikke bare drekke
                            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                            Comment


                            • Er det den thunderbolten til aromarine?.... eller ligner den mer på sånn som de kjører i hydro nitro...?

                              Comment


                              • [QUOTE=Helge Normann;453878]Er det den thunderbolten til aromarine?.... eller ligner den mer på sånn som de kjører i hydro nitro...?[/QUOTE

                                Den er helt lik den som du har liggende tilsalgs på Finn.no, det vil si en Expresscraft Thunderbolt !
                                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X