Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • http://www.ombk.org/index.php

    Click image for larger version

Name:	39329_1526647999423_1031346146_31575879_1419541_n.jpg
Views:	1
Size:	55.4 KB
ID:	769609Click image for larger version

Name:	40105_417821456575_721101575_5302589_3341368_n.jpg
Views:	1
Size:	78.3 KB
ID:	769610
    I`m BACK!

    Comment


    • Originally posted by JohnnyStingray View Post
      http://www.ombk.org/index.php

      [ATTACH=CONFIG]36974[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]36975[/ATTACH]
      Du verden så herlige bilder !!!!
      Dette er veldig bra gutter og jenter. Drøssevis med gratulasjoner til dere alle )
      2 fast 4 U - kanskje.....

      Comment


      • På tide å tenke på neste sesong?

        Jaja...så er sesongen over. På tide å tenke på neste sesong vel!? Flere som skal være med kanskje???

        RB11 Entry Form.pdf

        I`m BACK!

        Comment


        • Synes at Harald og Sofus bør ta det heatet på nytt. Starten ble litt "rar" og det ble selve løpet også. Jeg vil mer enn gjerne være starter/ dommer på retur oppgjøret. I dette løpet vil dommeren være meeeget tolerang.
          Odd-Erik Kanth-Lundem
          www.oms-p.com

          Comment


          • Det med regelverket, hvis du har blitt tatt igjenn ett par ganger før før skal du jo vike. Men er dette etter starten skal du jo selfølgelig ikke slippe noen forbi.
            Holder du spor 1 er jo dette ditt, da må du vente på feil, kjøre på yttern/innern om mulig for og komme forbi.
            Ser ikke problemet.
            Kjører du i rompa på han forran flipper du selv eller ødelegger for begge.

            Blir ikke det riktig da?
            Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

            Comment


            • Sånn ellers da, er det noe trekk i peisen...?
              Jørn Markset

              Lindesnes Modellbåt Klubb

              Comment


              • Originally posted by Jørn Markset View Post
                Sånn ellers da, er det noe trekk i peisen...?
                Nei, her er`n helt vekk/tett
                Last edited by jokko; 6 October 2010, 09:02.
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • )))))))
                  Odd-Erik Kanth-Lundem
                  www.oms-p.com

                  Comment


                  • Ojoj. Jeg ler så jeg griner!!!!!!!!
                    Bygger O-35 båt.
                    Ellers seriøst ute av tellinga.

                    Comment


                    • Det er gøy med litt kverulering da, litt fart på forumet må man ha
                      Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                      Comment


                      • Hvor står det at en skal vike når en blir tatt igjen med flere runder??? Ja; helt enig, seff. Men så vidt jeg kan huske så har jeg fortsatt ikke sett det noe sted...
                        Men hva vet vel jeg...jeg pleier jo å ligge i teten, så sant jeg ikke ligger stille...
                        I`m BACK!

                        Comment


                        • Originally posted by Simen Gjørstad View Post
                          Det er gøy med litt kverulering da, litt fart på forumet må man ha
                          Ja det kommer vist helt an på hvilken modus moderatorene er i her...
                          Last edited by JohnnyStingray; 6 October 2010, 09:18.
                          I`m BACK!

                          Comment


                          • Originally posted by Simen Gjørstad View Post
                            Det er gøy med litt kverulering da, litt fart på forumet må man ha
                            Det skal vi ha Simen, men det er bare så synd at han moderatoren vår stadig endrer vår kurs
                            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                            Comment


                            • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                              Hvor står det at en skal vike når en blir tatt igjen med flere runder??? Ja; helt enig, seff. Men så vidt jeg kan huske så har jeg fortsatt ikke sett det noe sted...
                              Men hva vet vel jeg...jeg pleier jo å ligge i teten, så sant jeg ikke ligger stille...
                              Når du sier det så, ikke jeg heller.
                              Blir jo litt feil og slippe forbi alle som kommer bak deg hvis du holder spor 1.. Du skal jo ha runder du også!
                              Går man veldig seint blir man jo kjørt i fra på yttern.
                              Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

                              Comment


                              • Jeg har i år hatt både Johnny og Simen som co-piloter og spesielt Johnny har vel hatt tendenser til å si at nå kommer det en mere hurtiggående båt bakfra, så gå ut i et spor lengre ut. Det er vel vanlig høflighet hvis han som kommer bakfra ligger flere runder foran deg og din båt hakker og går på halv fart, men til året skal jeg ikke rikke meg en millimeter og da skal dere bare få se hekken på mine båter

                                PS ! Jørn, nå har feiern vært her, så nå er det full trekk i peisen igjen
                                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X