Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trondc skrev et er bra... for h27 har ingenting med katt å gjøre vet dere
    Ble litt smell ja, har fått lappa sammen og satser på bedre tider
    har jokko også ordna seg hydro eller ?

    Til tråden igjen

    NILSENracing selger spreke og stille piper som tidligere skrevet i tråden.
    Anbefales.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Jokko skrev: Godt å høre at det er flere som liker pipene fra Trond

    Jeg har ikke fått meg noen hydro enda, får bruke 2011 som et innkjøringsår i den raske klassen, så får vi se hva det blir til Som sørlending Trond, så må du vite at i H-27 er det lov å kjøre med flerskrogsbåter og en katamaran tilfredstiller dette, moro å kjøre mye, vet du Jeg skal prøve å unngå å kjøre den som en MTB (motor torpedo båt) denne gangen, beklager fulltreffere på deg og Harald sist

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Vi får slutte å ødelegge tråden til angydee...


    Vet at noen fra SMBK kjørte sprintcat eller hva det var i Hydro for noen år siden, men var vel mye for at klassen skulle få nok førere og det er jo ikke akkurat problemet nå Jokko. Og leif kjørte jo fra di fleste i den klassen i tillegg. Så håper at vi kan få endra regelen for dette til neste år.



    Ellers gleder vi oss over værmeldingen for helja!!!! Mulig vi slipper å fyre i dommertårnet denne helja!
    Last edited by TrondC; 9 June 2011, 19:31. Reason: litt feilsitering
    Trond Christoffersen 81mod

    Comment


    • Hei
      Var å kjørte med 2amigoer på møkkelandsvannet her i Harstad. Vannet var speilblankt og segad'n lå som klistret til vannet.Jørgen

      Comment


      • har en grei eldre suzuki 3.5 hk påhengsmotor hvis noen trenger til feks hentebåt. bensintanken er på motoren og den veier 10-15 kilo,så er lite "drass"selges billig eller byttes helst i noe som e kan bruke på min twister

        Comment


        • Originally posted by danelli View Post
          har en grei eldre suzuki 3.5 hk påhengsmotor hvis noen trenger til feks hentebåt. bensintanken er på motoren og den veier 10-15 kilo,så er lite "drass"selges billig eller byttes helst i noe som e kan bruke på min twister
          Hva er det du trenger til din Twister ?
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • Originally posted by jokko View Post
            Hva er det du trenger til din Twister ?
            trenger og trenger.. båten er komplett nå men noe som er greit å ha.. krybbe, radioboks etc..

            Comment


            • Originally posted by danelli View Post
              trenger og trenger.. båten er komplett nå men noe som er greit å ha.. krybbe, radioboks etc..
              Jeg har helt ny støpt radioboks til 5" rails av den typen hvor man bruker tape istedenfor skruer, en brukt i finer til 6" rails uten lokk, krybbe har jeg jo, etc.... kan være mye til en båt i denne størrelsen Regner ikke med å få Suzuki 3.5 HK motoren din for disse sakene her, så du får komme med noen flere ønsker
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment


              • Originally posted by jokko View Post
                Jeg har helt ny støpt radioboks til 5" rails av den typen hvor man bruker tape istedenfor skruer, en brukt i finer til 6" rails uten lokk, krybbe har jeg jo, etc.... kan være mye til en båt i denne størrelsen Regner ikke med å få Suzuki 3.5 HK motoren din for disse sakene her, så du får komme med noen flere ønsker
                den radioboksen jeg har er med skruer, men det var gamle hull etter noe i bunnen på den,og lur som jeg var så prøvde jeg meg på å støpe igjen disse med epoxy og karbon matte. resultatet blei vel så som så er vel sikkert tett men er ikke så pent.. jeg tenker verdien på påhengsen er ca 1500.. har du noe annet snacks?=)

                Comment


                • Originally posted by danelli View Post
                  den radioboksen jeg har er med skruer, men det var gamle hull etter noe i bunnen på den,og lur som jeg var så prøvde jeg meg på å støpe igjen disse med epoxy og karbon matte. resultatet blei vel så som så er vel sikkert tett men er ikke så pent.. jeg tenker verdien på påhengsen er ca 1500.. har du noe annet snacks?=)
                  Har mye snacks jeg, blandt annet ei kone som snart fyller 60..... Du skulle antagelig ha brukt noe som heter blind nuts 3mm. for å fått noe å feste skruene i, til radioboksen din. Jeg har slike med 4 stk. i hver pakke, disse koster kr. 35 for 4 stk. har endel pakker med disse, så det er bare å telle opp hvor mange du måtte trenge. Ellers har jeg noen flexaksler, mengder med feruler, smørehylser med og uten nippler og teflonrør til den størrelsen båt. Har også endel forskjellige ny ror, strutter, flaps, bensintanker og diverse, endel av dette kan også brukes til Zenoah båter, men nå begynner det å lukte kroner, så vi får ta resten på e-post, min er jas-sa@online.no
                  Last edited by jokko; 21 June 2011, 21:04.
                  Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                  Comment


                  • http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=13379 10 stk for kr 38...
                    Morten Hatlevoll, Arendal, SMBK

                    Comment


                    • Originally posted by nd4spd_mini View Post
                      Det er tydeligvis dyrt hos Nortrading i Mysen hvor jeg kjøpte mine.
                      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                      Comment


                      • Vi har ganske greie speakere på våre NC-runder her hjemme, men tenk om vi kunne klart å lage et heat med kun 4 båter like spennende som denne speakeren gjør det!
                        Jaja... Dramatikk har jo vi i vår gren også...
                        I`m BACK!

                        Comment


                        • Drifter på VILLspor!

                          Heisann, jeg vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg, siden jeg er en sikkelig landkrabbe bokstavelig talt, jeg beveger meg stort sett sidelengs...

                          Nuvel jeg har skaffet meg denne båten:
                          Click image for larger version

Name:	Båtbar.jpg
Views:	1
Size:	24.1 KB
ID:	773943
                          Skal få tatt litt bedre bilder av den senere...
                          Noen som kan hjelpe meg hva dette er? Om det er brukanes? Og om noen i området Hedmark-Kongsvinger-Elverum området kan hjelpe meg med den?


                          Takk for all hjelp, guide meg gjerne videre om jeg er i helt feil tråd! Kan lage en egen tråd for båten også om det er bedre for dere?

                          Retteråsen
                          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                          Comment


                          • Det er det,bor i odalen på sand ca 30 min fra Flisa viss du kjører veien om lotteriet.Jeg kan hjelpe så det er bare til å ta en tur.
                            Dette er noe av det jeg holder på med nå.Den med potte er nå klar for vannet,de andre blir bygget viss noen skulle trenge en Condor.2 stk er bortbestilt men kommer til å lage flere.

                            Click image for larger version

Name:	condor bygge fra dag 1 --------- 028.jpg
Views:	4
Size:	40.3 KB
ID:	773954Click image for larger version

Name:	condor bygge fra dag 1 --------- 029.jpg
Views:	4
Size:	36.8 KB
ID:	773955Click image for larger version

Name:	condor bygge fra dag 1 --------- 030.jpg
Views:	4
Size:	39.5 KB
ID:	773956Click image for larger version

Name:	condor bygge fra dag 1 --------- 031.jpg
Views:	5
Size:	46.9 KB
ID:	773957Click image for larger version

Name:	condor bygge fra dag 1 --------- 021.jpg
Views:	4
Size:	30.2 KB
ID:	773958Click image for larger version

Name:	condor bygge fra dag 1 --------- 001.jpg
Views:	3
Size:	21.3 KB
ID:	773960Click image for larger version

Name:	condor bygge fra dag 1 --------- 008.jpg
Views:	3
Size:	22.7 KB
ID:	773961Click image for larger version

Name:	condor bygge fra dag 1 --------- 009.jpg
Views:	3
Size:	24.7 KB
ID:	773962Click image for larger version

Name:	condor bygge fra dag 1 --------- 006.jpg
Views:	2
Size:	44.3 KB
ID:	773963Click image for larger version

Name:	condor bygge fra dag 1 --------- 020.jpg
Views:	5
Size:	33.1 KB
ID:	773959
                            sigpicØivind Reppen
                            http://ombk.org

                            Comment


                            • Øivind, han har laget en egen ny tråd lengre ned vedrørende dette prosjektet !

                              Har du tenkt å ta deg en tur til Sæbyvannet snart, har ikke sett deg der i år ?
                              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                              Comment


                              • Det er det,bor i odalen på sand ca 30 min fra Flisa viss du kjører veien om lotteriet.Jeg kan hjelpe så det er bare til å ta en tur.
                                Dette er noe av det jeg holder på med nå.Den med potte er nå klar for vannet,de andre blir bygget viss noen skulle trenge en Condor.2 stk er bortbestilt men kommer til å lage flere.
                                Åh SUPERT altså!!!! Du er reddende engel!!!
                                Hva skal du evt ha for å hjelpe meg litt på ''vannet'' med denne baoten?
                                Vi kan kanskje snakkes mer PM og eller i tråden jeg har laget: HJELP!, Retteråsen er på DYPTvann.
                                Nok engang, tusen takk! Det er litt travelt en måneds halvannen frem i tid. Drifting VM i england og litt slik men du kan nok forvente deg besøk ja

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X