Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skal du kjøre catte i hydroklassen Jokko?
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • Originally posted by harald1966 View Post
      Skal du kjøre catte i hydroklassen Jokko?
      Jepp, det skal være lov det, får holde meg i spor 1 hele veien og kjøre jævelig trange bøyer for å holde de andre unna
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • Fikk på plass bryggene og testet litt hydro gas, deilig å komme i gang..
        Noen andre også som har hatt noen første tur??

        Comment


        • Originally posted by Helge Normann View Post
          Fikk på plass bryggene og testet litt hydro gas, deilig å komme i gang..
          Noen andre også som har hatt noen første tur??
          Høres herlig ut, da er det sommer Helge Må ikke trene for mye i Hydro Gas, nå da
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • Originally posted by Helge Normann View Post
            Fikk på plass bryggene og testet litt hydro gas, deilig å komme i gang..
            Noen andre også som har hatt noen første tur??
            Er det finnerplanken som jeg hadde du kjører i år også?
            sigpicJarle Larsen 64

            Comment


            • Ja det er det jarle... den båten kommer jeg aldri til å kvitte meg med....utrolig fornøyd med den...

              Comment


              • Originally posted by jokko View Post
                Høres herlig ut, da er det sommer Helge Må ikke trene for mye i Hydro Gas, nå da
                Hei Sofus ! Du vet ikke om noen som kunne være interresert i å kjøpe en 260 Zenoha , nyoverhalt , kjørt kun noen desiliter , lett moddet, med 257 forgasser for en rimelig penge ? Jeg har en liggende til overs !
                2 fast 4 U - kanskje.....

                Comment


                • Originally posted by Helge Simonsen View Post
                  Hei Sofus ! Du vet ikke om noen som kunne være interresert i å kjøpe en 260 Zenoha , nyoverhalt , kjørt kun noen desiliter , lett moddet, med 257 forgasser for en rimelig penge ? Jeg har en liggende til overs !
                  Send meg et PM om pris !
                  Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                  Comment


                  • ER det noen som har stor nok båt til denne?
                    sigpicØivind Reppen
                    http://ombk.org

                    Comment


                    • Originally posted by odin bas2 View Post
                      ER det noen som har stor nok båt til denne?
                      http://www.gizmomotors.com/images/st...20-times-4.jpg
                      Du får bredde ut Twister XL`en din med en halv meter eller mer Øyvind, så får du nok plass til den Mye ccm2 er vi oppe i her
                      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                      Comment


                      • Passer rett nedi min Outerlimits.... Faktisk tror jeg at det skal gå ann å få inn 2 slike i den.
                        Trenger bare noen som gidder å forsøke seg på finjustering vedr. forgassere...

                        Seriøst; dette er jo et fullstendig håpløst setup!? Lekkert å se på, men tenk dere da "8 potter....rømme"
                        Nei, skal man ha slikt, så må det være felles innsug, med en eller 2 feite gassere, og grenrør med collector.
                        I`m BACK!

                        Comment


                        • Legger dere merke til annonsene her på forumet for tiden??? De blir STADIG mer interesante... Nå må jeg inn her hver dag....
                          Click image for larger version

Name:	Hmmm.jpg
Views:	1
Size:	39.0 KB
ID:	773609
                          I`m BACK!

                          Comment


                          • I morgen skal følgende båter testes: Proboat shockwave 36, som gikk noe seriøst på land sist gang den ble prøvd. Har nå instalert failsafe... Joysway sea drifter. Denne oppførte seg som en ubåt sist den var i vann, så dette kan bli spennende.
                            Skal også sjøsette en 26 ccm cat. Eneste forventningen til denne er at den flyter..
                            Skal prøve å få postet noen bilder av morroa i morgen.

                            Comment


                            • Fikk dere testet ferdig på Sæby ikveld? Er alle klar for NC-2 nå?
                              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                              sigpic
                              For n'te gang Sofus, trykk F5...

                              Comment


                              • Originally posted by harald1966 View Post
                                Fikk dere testet ferdig på Sæby ikveld? Er alle klar for NC-2 nå?
                                Leif fikk fart på sin nye Condor 51 med QuickDraw motoren. Hilde og Jon har vel grei fart på disse Rico skutene sine, de har jo så mange av de at jeg har kommet helt ut av tellinga Ole Petter sliter litt med sitt avanserte tenningssystem og hadde noe problemer med flexmutteren som driver å søsner, men fy f..... å den båten går når alt virker Så var det meg og mitt da, Twister XL`en har nå fått opp dampen og feilene på den har vi funnet ut av Jeg har problemer med forgasseren på min Delta Force, den driver å løsner hele tiden, holder ikke med gjengelåslim, så til NC-2 blir det rød Loctite på hele dritten, for da har jeg tenkt å kjøre fra alle sammen
                                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X