Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z MR03....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da fikset jeg kontakten til Lap-Z'n og "mistet" 3 gram i prosessen. Nå veier bilen 186 gram
    Blei veldug ryddig også. Samt at nå styrer bryteren strømmen til Lap-Z og ikke om det står i batterier eller ikke.
    Selv om batterier ikke skal stå i da.



    Enste jeg reagerte på hva at nå hørtes det ut som at servo'n stod å jobbet litt mere når den ikke var i bruk. Er ikke sikker....
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #62
      Originally posted by NoBrainer View Post
      Mandag 12. september hos Rune.
      Aner ikke om Rune kan, men slikt kan vi vel ikke bry oss om kan vi vel.....
      Oi, den er jeg usikker på gitt. Er i Stavanger og Surfer helga før og er i Molde på messe uka før det. I tillegg skal jeg seil H-båt NM nå til helga. Kan hende jeg bør være hjemme den mandagen
      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
      -
      Röhrl

      Comment


      • #63
        herregud, har du et liv utenom du eller??
        Det virker jo nesten som at du er sosial jo....
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • #64
          Banen er alltid åpen. Bare gi beskjed en dag i forveien
          Mini-ZNorway.com
          Speedy PigZ Raceway

          Comment


          • #65
            Knall.

            Kanskje jeg får med meg en eller annen annen som du kan snakke fornuft til.
            Siden svikeren zabbe ikke tør!
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • #66
              Jepp 1uke og to helger sosial, så er jeg nesten nødt til å finne frem filttøflene og være litt usosial. Sorry der altså
              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
              -
              Röhrl

              Comment


              • #67
                Artiklene dine (BankenZ Raceway) er knall bra Rune.

                Men når du har slike flotte artikler, så burde du kanskje hatt mints et bilde av hva det faktisk gjelder også. Ikke bare ferdig satt på bilen, men hva som kommer i en pakke.
                Leste igjennom den artikklen med aluplata og knokklene, men skulle gjerne hatt et bilde av hva som fulgte med.
                Har funnet det nå, så det er ikke noe problem. Men bare slik til seinere når du gjør slike reviews.

                Fant på en spansk side hva pakkene inneholdt, men han hadde utelatt å skrive noe som helst om produktene så...

                hihi
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • #68
                  Mottatt!
                  Takk for tilbakemeldingen. Dette skal gjøres fra nå av.

                  Har lagt inn produktbilder i artikkelen du nevner nå, men skal ta egne bilder senere.
                  Mini-ZNorway.com
                  Speedy PigZ Raceway

                  Comment


                  • #69
                    Ah, se der ja.
                    Blei bra nå. Mye lettere å vite hva det gjelder, hva man får med og om det er "nødvendig" å anskaffe det med en gang...

                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • #70
                      Hvor mye "slark" skal det være i de øvre bærearmene forran på MR-03?
                      Det er slike ting en ny front fikser? Eller er det like "slarkete" uansett?
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment


                      • #71
                        Kingpinoppsettet du har foran har tilsvarende slark som originalforstillinga. Den store fordelen med den er at den er superrask å justere. Preload, hjulvinkler, pluss mange fler valgmuligheter på fjærer.

                        Alternativet er et "reverse king pin" oppsett. Her er det ingen bevegese mellom king pin og knuckle. Kun bevegelse mellom king pin og kulene i nedre bærearm.

                        på PN sitt system så bruker man originale fjærposisjoner. For Reflex Racing sitt så er fjærene plassert under nedre bærebru. Se bilde.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_7481.jpg
Views:	1
Size:	34.6 KB
ID:	774458
                        Mini-ZNorway.com
                        Speedy PigZ Raceway

                        Comment


                        • #72
                          ok.
                          Men hvis man kjøper det delrinsettet vil det da bli mindre slark?
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • #73
                            Jeg satte vel inn Delrinkuler i dine bærearmer?
                            Selve armene har ikke nevneverdig mindre slark (når de er nye)
                            RR armene slites ikke så raskt som de originale, men tror ikke dine er utslitt ennå.

                            Tviler på du vil merke noe særlig på å bytte disse. Det som er den største fordelen vil jeg si er at de er mer presise.
                            Mini-ZNorway.com
                            Speedy PigZ Raceway

                            Comment


                            • #74
                              Sliter litt med Nissan'n min.
                              Forhjula subber i body ved maks utslag og sving.

                              Ønsker meg forslag på 98mm body som er kortere i rompa og bedre plass til forhjulene, samt at "superdemperen" min får plass under.
                              Sitter å ser på Mosler og vurderer om den har bedre plass. Eller om jeg kan være så heldig at noen av porsche karosseriene kan passe.
                              Last edited by NoBrainer; 12 September 2011, 22:20.
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • #75
                                forresten, diffuseren forran holdt mål hele kvelden, mens den bak ikke klarte å holde seg på.
                                Er nok bedre med en diffuser som sitter skrudd fast på motorfeste.

                                Så er det sagt.
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X