Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kort videosnutt av Mamba Summiten min på vinterføre/isføre.

    Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
    http://www.youtube.com/animatorsimen

    Comment


    • GÆNGSTAS med summiter
      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

      Comment


      • Nå som det begynner og bli en del vann ute har jeg merket at dekkene fyller seg med vann, noen som har gjort noe for og hindre det?

        På savagen har jeg laget hull i dekkene slik at vannet blir slynget ut, tenkte og høre her før jeg gjorde noe med dekkene.

        Har også lyst til og få litt mer liv i bilen uten om at det skal gå utover cravler delen, noen som veit om noe børsteløs kombo som passer bra?
        Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
        www.rc-utstyr.no

        Comment


        • Hvis du prøver å forhindre at hjula fyller seg med vann. Er det ikke sikkert du får vannet ut.
          Ta heller etter hver gang du har kjørt og bare klem ut vannet av hjula. Egentlig ganske viktig at du får ut vannet nå som det er mye salt på veien også (vet ikke hvor du kjører). Saltvannen gjør at foamen inni råtner/går i oppløsning.
          Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
          http://www.youtube.com/animatorsimen

          Comment


          • Hull (4 i kryss) som du nevner er god løsning så du slynger det ut igjen, du får det bedre ut med sentrifugalkraften når du kjører enn ved å bare presse etterpå og unødig å samle opp vann underveis, bare send det rett ut igjen. Å tette hullene er ingen god løsning på vinter, da kald luft trekker seg sammen og du får ganske kraftig vakum på standardhjula da gummien er veldig myk og kan faktisk se at de skrumper.

            Comment


            • Stille her på Summit-tråden
              Summit'n min har vært parkert i noen måneder nå pga. mye kulde og alt for mye snø
              Tok den ut her om dagen, men ble kortvarig glede, etter 10 min. raserte jeg nok en diff
              Så nå blir det alu-cuper på diffene mine for å se om det hjelper litt, syns de ryker litt ofte, men er selvsagt min egen feil da
              Dan Furnes
              Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

              Comment


              • Hvordan er det du kjører?

                Jeg kjører med mamba monster 2200kv i min på 4s. Hatt det siden sommern 2011. Har aldri hatt noe som helst problem med diffene.
                Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                http://www.youtube.com/animatorsimen

                Comment


                • Er jo en basher jeg da, men kjører ikke summiten så veldig hardt egentlig...
                  Hobbywing 150A esc og 6-pola på 2000kv, kjører kun 4s, så er litt usikker på hva jeg gjør galt
                  Dan Furnes
                  Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                  Comment


                  • Har et par kompiser med Summit'er også. De ryker diffene stadig vekk! Men han som ryker de oftest kjører med Big Joe's hjul, og jeg tror det er mye av skylden. De er Tunge!

                    Comment


                    • Jeg har kjørt med Big Joe 3.8 og Axial Oversize Beadlock felger i snart et år. Har aldri merka noe på diffene. Kjører på full guffe med 4s hele tida.
                      Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                      http://www.youtube.com/animatorsimen

                      Comment


                      • Merkelig. Han som har Big Joes har en slik Mamba Monster "kopi" motor, så den går ikke fullt så bra som bilen til oss andre engang. Men Differ ryker han stadig.

                        Jeg har tatt tennene på det store hjulet i diffen 2 ganger på E-Revoen min. Men jeg kjører 6S, og har ståldrivakslinger.

                        Comment


                        • Litt liv igjen her inne, bra. Min har stått siden jeg brant motoren(vel nesten, 5s lipo) knakk en a-arm og tok 2 micro servo's. Men den tusler nå rundt på lav gir a like vell, sterk liten rakker. Må få bytta dissa små servoene, så om noen har noen som virker liggende å støve syng ut
                          Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                          Comment


                          • Hallå guta
                            Noen som har testet denne i summit eller vet om noen som har



                            Ser at det er en short course reg men men den er vanntett og billig
                            mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
                            rc-racing.no

                            Comment


                            • Det er en svenske på yt som har det i sin summit. Ser ut til at det virker.
                              Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                              http://www.youtube.com/animatorsimen

                              Comment


                              • Har brukt og bruker den fortsatt i sc biler, fungerer utmerket
                                Mener å ha sett noen youtube-klipp hvor den er prøvd på større doninger, men med meltdown som resultat desverre.
                                Motor har jeg ikke prøvd desverre.
                                finner den noe billigere på ebay da
                                Dan Furnes
                                Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X