Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan holder akslene seg på disse bilene? De er av plastikk, no?

    Comment


    • Og et par drev sett til styre servoen kanskje. Ikke at jeg har ødelagt min ennå, men..
      jeg plukka med A-armer ,servo drev , en komplett axel rocker stag, spur drev og et kit til demperen i tilfelle jeg bøyde staget i den. det var kun på den siste turen jeg knakk nederste a-arm + bøyde rocker armen når jeg klinte inn i huske stativet på full 5s lipo fres. Ellers har den tålt en helt utrolig masse.

      Kjøper du ny ? , ellers så jeg det lå en ute på salgs tråden her.
      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

      Comment


      • Sicpa. Du bør sjekke spur og piniong mesh. Det hørtes j... trangt ut i den snutten..
        Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
        Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

        Comment


        • Re: Traxxas summit

          Originally posted by maxmekker View Post
          Sicpa. Du bør sjekke spur og piniong mesh. Det hørtes j... trangt ut i den snutten..
          Hmmm, kanskje jeg må sjekke det
          Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

          Comment


          • Re: Traxxas summit

            Originally posted by maxmekker View Post
            Sicpa. Du bør sjekke spur og piniong mesh. Det hørtes j... trangt ut i den snutten..

            Beklager og måtte dra dette inn i den tråden her. Men Maxmekker du må få kjøpt deg M03 ,så du hadde vært og prøvd det i Drammen. Det er jækla morsomt. Er nede og kjører selv innimellom
            Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

            Comment


            • been there :-9






              Kanskje en dag har så jækla mye annet vettu. Tanksene mine tar mye tid
              Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
              Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

              Comment


              • Originally posted by Corvinus View Post
                Hvordan holder akslene seg på disse bilene? De er av plastikk, no?
                De holder overraskende bra så langt, ifølge Traxxas selv er de sterkere enn E-Revo-akslene...

                Trodde det var samme greia egentlig... ikke vet jeg...
                Dan Furnes
                Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                Comment


                • Maxmekker: satt og bestillte en ny når det plinga inn en melding i innboxen.

                  hvert i drammen og henta en nå.

                  Fikk med en del deler så må bytte alle disse blå gummiene rundt om.

                  Eneste jeg har merka er at når jeg bytter fra og kjøre forover og bakover er det en del slark? er det normalt? det virker som spur går en halv runde ellerno før det tar.
                  Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
                  www.rc-utstyr.no

                  Comment


                  • Re: Traxxas summit

                    Originally posted by bowie76 View Post
                    De holder overraskende bra så langt, ifølge Traxxas selv er de sterkere enn E-Revo-akslene...

                    Trodde det var samme greia egentlig... ikke vet jeg...
                    Har bare hørt at noen bruker de forsterka stålakslene til E-revo. De orginale tåler fint full gass med 4s lipo med en 1600kv motor,men fikk høre at når jeg kjører på 6s så kan akslene lett ryke med sperrene på.

                    Så med en orginal bil skal det veldig mye til for at de ryker.
                    Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

                    Comment


                    • Det stemmer det. Er litt ' gange' får det tar tak. Er en, eller flere FAQ på det, på traxxas forumet. Husker ikke helt hva som måtte til, men jeg droppa det. Venter til noe ryker 'inni der'

                      Akslene mine har holdt bra, ikke spor av de er i ferd med å gi seg. Har sett bilder at mellom axelen vrir seg, så jeg kjøpte stålaxlene mellom kassene, så den ligger klar her om det gir seg
                      Attached Files
                      Last edited by maxmekker; 6 January 2013, 19:28.
                      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                      Comment


                      • ok

                        se om det ikke blir litt prøve kjøring med den etter jobb i morgen.
                        Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
                        www.rc-utstyr.no

                        Comment


                        • Har kun brukt sperrene på grøvling, tar ikke sjangsen på å ødelegge de ved å kjøre villman på høygir med sperrene låst
                          Dan Furnes
                          Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                          Comment


                          • Originally posted by Rino View Post
                            Eneste jeg har merka er at når jeg bytter fra og kjøre forover og bakover er det en del slark? er det normalt? det virker som spur går en halv runde ellerno før det tar.
                            Ble nyskjerrig og fant denne tråden som illustrerer det ganske intuitivt hvor slarken kommer fra.

                            Comment


                            • Thanks
                              Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                              Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                              Comment


                              • Traxxas summit

                                Sperrene tålte iallefall DeWalt med 14/58 på 2x 2S på høygir og bajas i sandtaket tidligere i dag

                                Laster inn videoer nå, håper noe er brukanes! Målte tempen på motoren etter 15 min variert kjøring (speedruns, crawling og bajas med låste sperrer), og innvendig var den 39,3 grader - så da ble jeg fornøyd!

                                Kan ikke annet enn å anbefale DeWalten om dere fortsatt vil kjøre med børstemotor om 775'en ryker! Med litt annerledes giring, så går den en god del raskere enn 775'en, og er mye sterkere i bunn på crawling!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X