Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: Traxxas summit

    Maxmekker : har en kompis som har en brukt motor liggende. 150,-
    Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

    Comment


    • Den kan jeg vel ta
      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

      Comment


      • Re: Traxxas summit

        Ikke så ille det. Var ikke mye brukt da han kjøpte mamba monster etterpå.
        Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

        Comment


        • nydelig. Si i fra, eller gi meg et kt nummer
          Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

          Comment


          • Re: Traxxas summit

            Kan heller ta den med meg nedover til Drammen en av dagene. Men tlf hadde vært greit og hatt
            Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

            Comment


            • Re: Traxxas summit

              Noen som har no tips til hva av drev jeg kan bruke? Testa en liten tur på 1 min ute i mørket på skaraen. Og så ikke ut som det blir så høy toppfart,selv om jeg ikke fikk testet toppfart så ble jeg ikke overbevist. Testa kun 4s, men skal ha 6s. Har en 150 amp esc og en 1600kv motor. Har aldri testa ut dreving og slikt :banghead:
              Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

              Comment


              • Med 6s blir farten betraktelig høyere da
                Men prøv 17/62, hjelper mye på 4s
                Dan Furnes
                Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                Comment


                • Re: Traxxas summit

                  Originally posted by bowie76 View Post
                  Med 6s blir farten betraktelig høyere da
                  Men prøv 17/62, hjelper mye på 4s
                  Ok,men trenger jeg ikke og gjøre noe på 6s??
                  Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

                  Comment


                  • Det finner du nok ut av selv

                    Jeg kjører stock giring med 2000kv motor og kun på 4s, går mer enn fort nok for min del...
                    Har ikke prøvd 6s enda og er tvilsomt at jeg prøver det
                    Dan Furnes
                    Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                    Comment


                    • ok, har bestilt batterier i nå. Regner med at de kommer på Fredagen.
                      Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

                      Comment


                      • Hvor handla du lipo's i fra ?
                        Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                        Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                        Comment


                        • Re: Traxxas summit

                          Handler fra rc-batteri.no.

                          Dette er gode batterier til en bra pris til og være i Norge
                          Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

                          Comment


                          • Originally posted by bowie76 View Post
                            Her er oppsett som får den til å gå fortere og helt nydelig til crawling


                            Blir ca. 1100 spenn

                            Jeg kjøpte først et sensorløst system for å prøve, som jeg syntes fungerte helt topp, men var litt cogging.
                            Så tenkte da jeg skulle prøve et sensorsystem, så jeg kjøpte systemet jeg linket til ovenfor.
                            Dette var nesten perfekt, eneste minus er at det ikke er vanntett da, men overtrekket jeg bruker på bilen har gjort jobben sin sålangt.
                            Dette systemet er vel verdt 1100 spenn og jeg anbefaler det for de som ikke vil bruke alt for mye penger
                            Har lagt et slikt oppsett ut på finn nylig til 1500,- siden jeg kjøpte 3 av de.
                            Mye prat om motorer her for tiden så hvis noen her trenger til summiten så fikser jeg pris på 1k + porto.

                            Comment


                            • Re: Traxxas summit

                              Da har de resterende delene som tidligere eier av summit'en glemte og gi meg kommet wooohoooo. Og klarte ikke la være og begynne med litt modifisering av utseende. Måtte senke karosseriet en god del, da ble den seende mye bedre ut. Ser ut som den skulle vært lagt ned 5mm til foran men da måtte jeg modifisert litt til. Og det er jeg litt usikker på om jeg ville.
                              Attached Files
                              Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

                              Comment


                              • Re: Traxxas summit

                                Støtfangeren går nesten over panseret.
                                Attached Files
                                Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X