Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by jonmm View Post
    Har funnet feilen i dag tidlige. Dewlten har ikkje spor i akslingen så eg frest med dremel til set skruen. Set skruen stakk opp om slik den tok i spurvgearet og lagde lyd. Eg kjøpte dewalten på ebay for 350. Kr
    Ouch, bra du fant ut av det må ha laget mye uheldige vibrasjoner i tillegg.

    Comment


    • Traxxas summit

      Vet dette er nevnt i tråden ett eller annet sted, men finner det ikke igjen, å bygge kjetting til summit noen som har noen biler fra hvordan de har løst dette?
      The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

      Comment


      • Traxxas summit

        Her er en jeg vurderer: http://traxxas.com/forums/showthread...ke-tire-chains

        Comment


        • Traxxas summit

          Noen småklipp fra herjerunden på søndagen som var:
          Traxxas Summit with Mamba Monster Combo.Motor: 2650kv @ 80%Gearing: Stock (14/68)LiPo: 2x 2S 5000mAh, 50CMy second run with this combo.

          Comment


          • Hvordan er temp på ESC og motor når du herjer da? giring bruker du? er vel ikke originale sko på bilen i den videoen?
            Dan Furnes
            Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

            Comment


            • Traxxas summit

              Var -11 ute, og motoren var iskald og esc'en hadde ikke temp i det hele tatt. Kjører som sagt på 80%.

              Kjører stock giring (14/6 og er orginale hjul på tralla ja

              Comment


              • Flytter seg fint da på 80%
                Er originale hjul ja... klarte ikke helt se det... må ha nye sko til min, men vet ikke helt hvilke jeg skal gå for...
                Dan Furnes
                Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                Comment


                • Traxxas summit

                  Er på jakt etter nye sko selv - vurderer sterkt Proline Trencher X og eventuelt Proline Road Rage. Vurderte lenge Proline Sling Shot, men snøen har dratt sin vei - så det får bli til neste vinter

                  Grei fart nå ja - på full fart så er hjulene pizza-skjærere alle sammen og null kontroll, så jeg er fornøyd

                  Venter bare på litt deler nå, så blir det bajas med kjettinger neste gang

                  Comment


                  • kuul snutt Thomas, den flytter seg
                    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                    Comment


                    • Traxxas summit

                      Jau, flytter seg greit nå!

                      Har gjort Mambaen vanntett med plastidip, men er litt i tvil på hva jeg skal gjøre fremover nå. DeWalten går mest sannsynlig til E-Savagen og må ha ny combo til Infernoen. Klart, kan jo beholde DeWalten i Sumitten, but once you've gone BL - you never go back!

                      Vurderer denne comboen til Summiten nå: http://www.ebay.com/itm/150827257357?redirect=mobile Ser ut til å duge bra den Og så går Mambaen tilbake til Infernoen (som nå er plukket ned i fillebiter for TLC og utskifting av slitedeler).

                      Comment


                      • Corvinus her på forumet hadde vel noen slike comboer liggende, vet ikke om han har enda da...
                        Var med programkort også, om jeg ikke husker feil skulle han vel ha 1k + frakt....
                        Står vel litt lenger bak i denne tråden.

                        Har forøvrig den comboen selv og anbefaler den, mye for penga
                        Dan Furnes
                        Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                        Comment


                        • Stemmer det, husker nå at det var et tilbud på en combo her i tråden. Får tenke litt på det, fruen ser vel ikke mine argumenter nå, så jeg får spare opp litt bonuspoeng først!

                          Får se litt hva jeg ender opp med, skal teste Infernoen ikveld om jeg rekker meg ferdig og få endret throttlecurve - så er kanskje Mambaen brukanes i Infernoen. Om den ikke blir så mye bedre, så står Mambaen fast i Summiten For å si det slik: Mambaen på default settings = dekk holder to sett med batterier i sandtaket på Infernoen.. Dyr hobby

                          Comment


                          • Skal koste litt å ha det morro i dette landet vettu
                            Dan Furnes
                            Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                            Comment


                            • Da har summit'n fått nye sko, glemte jeg hadde kjøpt en G3-MT4 som jeg fikk idag hvor det fulgte med extra sko
                              Så da ble det trencher x

                              Click image for larger version

Name:	P1010191.jpg
Views:	1
Size:	52.6 KB
ID:	779899Click image for larger version

Name:	P1010192.jpg
Views:	1
Size:	55.8 KB
ID:	779900
                              Dan Furnes
                              Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                              Comment


                              • Traxxas summit

                                Se der ja - så enkelt kan det gjøres!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X