Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Thelle: nesten bedre for dere å stoppe ved lyngås banen da, nede bak banene har jeg kjørt en del revo i sin tid, regner med at det er fett der ennå Men det er bra oppe på stryken også altså, men et stykke å kjøre for dere bare
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • Kompisen min bor i mjøndarn da. Så det er ikke så langt

      -Thelle-
      Tamiya entusiast!
      TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

      Comment


      • Tenkte jeg skulle ta en nærmere kikk på summiten i dag, dvs og plukke den helt i deler.

        ble jammen meg mye skruing

        sitter og setter den sammen igjen nå, imponert hvordan den er satt sammen og liker at det tar litt mer 1 time og bygge den sammen.
        Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
        www.rc-utstyr.no

        Comment


        • Liten video av Summiten min med Mamba monster 2200 kv motor. Motoren er den eneste modifikasjonen. Av drev, har jeg bytta aksling som går fra girkasse til bakdiff og en drivaksling fra diff til hjul bak. Kjørt med denne motoren i over et år.

          Kom en del snø i Nord-Trøndelag i dag. Så ville se hvordan det funka med hjemmelaga kjettinger på Proline BigJoe

          Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
          http://www.youtube.com/animatorsimen

          Comment


          • De motorene tåler såpass vann ja. Fint å ha sett hvordan både trenchers og big joes ser ut på den Min ankom postkontoret for en time siden og merker det klør litt etter å hente den.

            Comment


            • Hvordan wt bruker dere i demperne på summiten?

              en av summitene ligger nesten nedpå, trykker jeg den ned blir den nesten der.
              Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
              www.rc-utstyr.no

              Comment


              • Jeg har ikke skifta noe olje i demperne mine siden jeg kjøpte bilen sommern 2011 :P

                Burde kanskje tenke på det snart...

                Greit å vite hva de som har skifta bruker
                Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                http://www.youtube.com/animatorsimen

                Comment


                • Traxxas summit

                  Herlig video! Plastidip på ESC?

                  Usikker på hva slags vekt på olja, har Summiten i deler selv nå, men har ikke kommet så langt som å demontere demperne ennå. Fungerer fint og er tette - men skifter uansett olja

                  Comment




                  • 'gangsta' summit
                    Attached Files
                    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                    Comment


                    • Originally posted by Thomas N/A View Post
                      Herlig video! Plastidip på ESC?
                      Jepp, fikk samiRC til å gjøre den en gang i tida da han ikke tok betalt for det
                      Originally posted by maxmekker View Post
                      'gangsta' summit
                      ÅÅ fy da. Er det din? Den var jo bare RÅÅÅ.
                      Fullt alukit kosta?
                      Hvilken motor bruker du?
                      Last edited by simen0904; 29 January 2013, 13:45.
                      Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                      http://www.youtube.com/animatorsimen

                      Comment


                      • Traxxas summit

                        Det er garantert ikke billig det kittet der maxmekker Har du linker til prosjekt el. mer info?

                        Comment


                        • sorry sorry folken den er ikke min altså. . bare snubla over det på nettet. Jeg måtte resette passordet her på forumet og da ble det klabb og jeg fikk ikke svart på spm før nå...
                          Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                          Comment


                          • Traxxas summit

                            Var innom SamiRC i går og det første som møtte meg i døra var denne: Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1359711711.372221.jpg
Views:	1
Size:	64.5 KB
ID:	780067

                            Heldigvis, jeg gjentar: heldigvis(!!) tar de ikke kort hos SamiRC og jeg fikk tenkt meg om flere ganger på vei til minibanken om at jeg burde avvente et slikt kjøp Men fy f det var rått - ble med ut for å teste litt og lysta er stoooor nå..!!

                            Comment


                            • Har sikla på de der leeenge og nå som det er masse snø her så klør det fælt
                              Synd de er så dyre
                              Dan Furnes
                              Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                              Comment


                              • Traxxas summit

                                Priser meg lykkelig over at snøen snart er borte - så minsker fristelsens også..!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X