Thelle: nesten bedre for dere å stoppe ved lyngås banen da, nede bak banene har jeg kjørt en del revo i sin tid, regner med at det er fett der ennå Men det er bra oppe på stryken også altså, men et stykke å kjøre for dere bare
Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E
Liten video av Summiten min med Mamba monster 2200 kv motor. Motoren er den eneste modifikasjonen. Av drev, har jeg bytta aksling som går fra girkasse til bakdiff og en drivaksling fra diff til hjul bak. Kjørt med denne motoren i over et år.
Kom en del snø i Nord-Trøndelag i dag. Så ville se hvordan det funka med hjemmelaga kjettinger på Proline BigJoe
De motorene tåler såpass vann ja. Fint å ha sett hvordan både trenchers og big joes ser ut på den Min ankom postkontoret for en time siden og merker det klør litt etter å hente den.
Usikker på hva slags vekt på olja, har Summiten i deler selv nå, men har ikke kommet så langt som å demontere demperne ennå. Fungerer fint og er tette - men skifter uansett olja
Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E
sorry sorry folken den er ikke min altså. . bare snubla over det på nettet. Jeg måtte resette passordet her på forumet og da ble det klabb og jeg fikk ikke svart på spm før nå...
Var innom SamiRC i går og det første som møtte meg i døra var denne:
Heldigvis, jeg gjentar: heldigvis(!!) tar de ikke kort hos SamiRC og jeg fikk tenkt meg om flere ganger på vei til minibanken om at jeg burde avvente et slikt kjøp Men fy f det var rått - ble med ut for å teste litt og lysta er stoooor nå..!!
Comment