Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de var kuule
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • De ble bra på summiten

      Comment


      • Ja de gjorde seg bra på den
        Holdt på å bestille meg big joe på tech five felger for noen dager siden, men er glad jeg ikke gjorde det.
        Da måtte jeg ha kjøpt lengre hub's i tillegg...
        Innpress/offset på desperado felgene er perfekt til summit'n
        Last edited by bowie76; 18 January 2013, 23:11.
        Dan Furnes
        Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

        Comment


        • Da blir det Summit her også. La nettopp inn en bestilling på tower. Lenge vurdert en men enda mer nå så jeg har noe å bruke rundt guttene mine som ikke bråker som nitro og bensin og heller ikke så aggressivt. Og liker tanken med å kunne dra de rundt litt Er ikke noe Traxxas fan, men tror de har truffet spikeren på hodet litt med denne bilen som en veldig artig sak i enhver rc samling.

          Men blir ikke så mye gjort på den annet enn morrokjøring med ungene til å starte med, siden jeg holder på med D8T prosjekt også.

          Comment


          • Hehe Sist jeg la inn en bestilling midt på natta var cognac-flaska nesten tom
            Husket ikke at jeg gjorde det, 2 uker etterpå fikk jeg en gledelig overraskelse i posten

            Grattis du kommer ikke til å angre
            Ungene elsker summit'n, bortsett fra eldstejenta (17) som blir flau bare jeg nevner rc
            De to minste (1 og 4) blir svart i øya om de ikke får være med når jeg gjør klar summit'n

            Har dradd begge to på akebrett bak summit'n... Begriper ikke hvordan den bilen får feste på alt av underlag...
            Imponerende doning den summit'n... kan brukes til alt
            Dan Furnes
            Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

            Comment


            • Click image for larger version

Name:	IMG_3165.jpg
Views:	1
Size:	48.9 KB
ID:	779924Click image for larger version

Name:	IMG_3175.jpg
Views:	1
Size:	40.8 KB
ID:	779925Click image for larger version

Name:	IMG_3191.jpg
Views:	1
Size:	46.3 KB
ID:	779926Click image for larger version

Name:	IMG_3202.jpg
Views:	1
Size:	39.7 KB
ID:	779927Click image for larger version

Name:	IMG_3211.jpg
Views:	1
Size:	38.0 KB
ID:	779928Click image for larger version

Name:	IMG_3223.jpg
Views:	1
Size:	43.2 KB
ID:	779929Click image for larger version

Name:	IMG_3267.jpg
Views:	1
Size:	40.1 KB
ID:	779930Click image for larger version

Name:	IMG_3271.jpg
Views:	1
Size:	40.7 KB
ID:	779931

              Noen bilder fra dagens lille utflukt
              Dan Furnes
              Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

              Comment


              • Traxxas summit

                Digg!!

                Er klar for bajas-kjøring på ene jordet til naboen nå, men dessverre blir det uten Summiten i dag. Har fortsatt ikke fått delene jeg trenger (bomma på bestillinga), men poden får frese litt rundt med E-Savagen og jeg får bruke Infernoen

                Gid jeg hadde Summiten klar i dag..! :/

                Comment


                • Bowie,

                  jeg har 3 kids. og det er vesle jenta på 6 som er mest ivrig på bilen Gutta på 11 og 15 er ikke fletta intr. i rc. Bare fuzball. Så da er det ofte at jeg tusler alene ned på skolen , føler meg 'litt' døll da når en voksen man tusler nedover gata med en rc bil, og ingen unger som er med
                  Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                  Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                  Comment


                  • @maxmekker: Du får finne veien til et sandtak, der kan det fort være andre folk som det er morro å kjøre med Når jeg først begynte å kjøre på sandtak trodde jeg først jeg kom til å være alene der, men fort dukket det opp plutselig 3 andre med baja, liten familie med minicrossere til barna, og faktisk en del aktivitet og da er det okay å være litt "døll" Jeg opplever at søndager er populære dager å støte på andre hobbyfolk.

                    @bowie: Hehe, jeg var god å edru når jeg bestilte så kommer nok til å gå å vente på denne ja Var ute litt med ungene i dag på akebrett og skulle allerede ønske jeg hadde den. Eldstemann på litt over 2 år er svært entusiastisk for alt som har med biler å gjøre, så tror ikke denne kan bli noe annet enn veldig populær i hus

                    Comment


                    • Hehe slipper å føle meg døll her, bor godt utpå bøgda og har bare 3 naboer nært på meg, en som nesten aldri er hjemme, svigers og siste er en mann i 40-åra som er rc-gal så er ingen her som syns jeg er teit el. barnslig osv.
                      Hadde neppe brydd meg om noen gjorde det uansett


                      Ja de ungene ja, er det ikke derfor vi holder på med denne hobbyen...for at ungene skal ha det morro med fedrene sine?
                      Brukte den unnskyldninga da jeg kjøpte summit'n Tviler egentlig for at min bedre halvdel gikk på den da...hun bare lo og dro på shopping
                      Den dagen gjorde et lite innhogg i økonomien...pokker så dyrt det er for sko og sminke da...

                      Jentene mine regner jeg med kommer til å gå lei etterhvert, så når vi bestemmer oss for å få siste så skal jeg jaggu prøve å få til en gutt

                      Men nok OT...
                      Nå blir vel summit'n min stående en liten stund, klarte på underlig vis å ta knekken på diff i front idag
                      Litt hard kjøring med ubevisst låst diff i front... Vurderer å skaffe alu diff-hus nå...
                      Leste en plass at plasthusa er svakeste ledd i diffen da den vil utvide seg en del ved pådrag med børsteløs...
                      Skal sjekke dette litt nærmere....
                      Dan Furnes
                      Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

                      Comment


                      • Kjerringe synst det er pinlig når me går på søndag tur. Ho har barnevogn og eg lufte Summiten. Har fått dewalt motor i den kjøre 14/54 sundt den ikkje går noe særlig fortere enn 775. Må bestilte noen forskjellige pinion.MEN den er mykje sterkere. Har mista litt gnisten av heile rc kjøringen. rykk jo heile tiden noe psummiten. For du kjøpe forsterka clutch til den synest eg leste i tråden. Planen for i dag er å lufta savage og summit på et frose båten, ca fem.cm med.snø opp på. Kjøre med kjetting på summit heile tiden, er imponert over kor godt dei holder.
                        Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

                        Comment


                        • hehe...kona mi har 3 bila sjøl ho.. hpi baja,e-savage og axial xr10.. og dei tre eldste har minste på 4 en axial scx10,duratrax evader dt og tt01,midterste har tt01,ax10 og losi 8ight-t konvertert til børstelaus og eldste har tt01,night crawler og e-revo.. og stort grustak 10 min vekke..
                          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                          Comment


                          • Traxxas summit

                            Carish:
                            Oppdratt familien godt ser jeg! Sånn det skal være! Og det å ha et grustak i nærheten er et must!

                            jonmm:
                            Kjører du med Lipo eller Nimh? For 14/54 på DeWalten med 4S er kjappere enn 14/68 på LiPo. Er min erfaring iallefall..

                            Skal hive inn DeWalten i Summiten igjen når jeg mottar de delene jeg trenger. Har bestilt opp litt forskjellige pinjonger og spur, så jeg får se hvor langt jeg får dratt strikken denne gangen.

                            Comment


                            • En kompis og jeg skal ralle litt i ett grustak rett uten for Mjøndarn (retning Drammen) til sommern.
                              Kom aldri så langt i år. Vi har ikke Summit, men hver vår Firestorm Flux +++

                              -Thelle-
                              Tamiya entusiast!
                              TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

                              Comment


                              • Traxxas summit

                                Firestorm'en er en herlig, men dog lett, bil! Anbefaler Sand Thrower-dekka, så får dere opp litt fart og action

                                Blitt 'hoppe-så-langt-jeg-klarer'-bilen min den: lav vekt og godt skyv hjelper på! Men, så går det som det alltid gjør: nuclear meltdown på ESC og motoren rangler, hehe..

                                Ble mye kjøring med Infernoen i dag, men må si jeg savnet Summiten..! Satser på deler over helga, men såklart blir det en stund før neste kjøring: ferie og tur kommer i veien :P Hehe..

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X