Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ikke det at jeg forsto detta noe:P Skreiv bare noe jeg trodde hjalP:P hehe... Men kommer selv til å kjøpe Outerwear å kjøre med karross=D Synes det funker fjell jeg:P

    Å sorry for dårlig posts...

    MEN mye kan fikses med en lexan bit :P Er man litt kreativ så løser det meste seg:P(med tanke på stein sprut å div:P)
    TM
    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

    Comment


    • ja skjønner hva du mener, men jeg finner ikke linken til den butikken.
      Fikk vite om hvor på rcshortcourse.com... så kanskje søke der?
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • Originally posted by NoBrainer View Post
        ja skjønner hva du mener, men jeg finner ikke linken til den butikken.
        Fikk vite om hvor på rcshortcourse.com... så kanskje søke der?
        Fant det ikke der. "håpe du kommer på hva den heter" :P I mellomtiden. Hva tror dere er best å lage sånn deksel av? Metall eller lexan?
        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

        Comment


        • Definitivt enklest og billigst: En isboks.
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • Originally posted by >Jonas< View Post
            Definitivt enklest og billigst: En isboks.
            Du glemte også: Diggest:P 2liter med is<3

            TM
            ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

            Comment


            • Originally posted by >Jonas< View Post
              Definitivt enklest og billigst: En isboks.
              Hmm... sjekke ut det i morgen.
              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

              Comment


              • Nå er hele bilen på overhaling.
                Ganske mye drit langt inn gitt. Det er sand helt inn i diffhuset bak. Ikke inn i diffen, men i huset.
                Så den tettingen er helt nødvendig.

                Man burde også sjekke at mellomakslene er frie for drit, da de gikk veldig tregt.

                Alle kulelagre er nå renset for fett og oljet. Mye gris dette gitt.
                Men den høres vesentlig bedre ut.
                Har også byttet til 7k diffolje bak og 10k diffolje forran. Så har jeg strammen slipperclutchen litt.
                Så få jeg se hvordan den fungerer etterhvert.

                Da er det bare å vente på siste delene så er jeg klar igjen.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • godt å høre:P venter på spur gear så er jeg fit for fight:P

                  TM
                  ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                  Comment


                  • Er det noen som vet hvor det er billigst å kjøpe Slash? Er det verdt penga å kjøpe "Ultimate" versjonen?
                    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                    Comment


                    • Jeg har byttet ut all elektronikken i bilen og bruker nå min egen sender.
                      Det er vel det største ankepunktet etter min mening.

                      Jeg skulle gjerne hatt center diff'n, men trenger ikke noe annet i alu som du da får med på Ultimate.
                      Skulle ønske man kunne kjøpt denne uten all elektronikken og med center diff og swaybars. Da hadde jeg blitt fornøyd ihvertfall.

                      Min mening da.

                      Er ganske sikker på at det kan bli billigst fra rcmart.com. Siden det kan hende du slipper å betale mva. Ingen garantier da...
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment


                      • Hva er forskjellen/fordelen med den center diffen? Bilen kommer på 509$ hos rcmart.com uten frakt. Hos Tower hobbies
                        kommer den på 484$ med frakt. Så var det momsen da....
                        Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                        Comment


                        • Fikk kjørt 10-15 minutter med nytt kulelager før det låste seg igjen. Så nå blir det bestilling av undertray..

                          Etter at senterdiffen min røyk og jeg ble nødt til å bytte til slippercluthen, må jeg si at jeg ikke er i tvil om hva som er best. Med slipper clutchen drar den lett opp på bakhjula, og styringa blir bedre. Lettere å holde kontrollen med senterdiffen.

                          Ellers så får man jo med swaybar, bedre dempere og noen alu-deler som er greie å ha, spesielt hubene bak.
                          Last edited by >Jonas<; 18 July 2010, 17:27.
                          Team RC Companiet - Minicupen.no
                          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                          Comment


                          • Jeg har et problem, jeg har lyst på nytt karosseri og kanskje lakke det i ken block stil, sitter og lurer på Kyosho Inferno GT Subaru eller Pro-Line 14RS. Hvilken tror dere er lettest å lakkere og hvilken vil se kulest ut? Eller bare gå for Jconcepts Ford Raptor SVT F150.

                            Karosseriet blir gatekarosseri med gatehjul og senket og swaybars osv. Hva vil kanskje se fetest ut? River meg nesten i håret for klarer ikke bestemme meg.

                            Vil dette passe Slash 4x4? Og er det noen mulighet til å få en Slash til å kjøre sånn som denne? Med tanke på sladdefaktor, ikke fart eller akselerasjon :P
                            Gikk an å sette inn film allikevel..

                            Last edited by znaky85; 22 July 2010, 21:47.
                            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                            Comment


                            • Nå har "delene" mine endelig kommet seg inn i landet. Batterier og lader, og outerwears Can't wait
                              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                              Comment


                              • Jeg synes ProLine 14RS har for kort hjulavstand. Sikkert noe som kan klippes til fint, men passet liksom ikke rett ut av "esken".
                                3S LiPo så klarer du fint det der på slikt løst underlagt. Fikk det ok til på fotball bane her sist. Tror det ar mer med dekkene og underlaget å gjøre enn hvilken bil. Men det veit sikkert noen av disse gutta som kan dette.

                                Har forresten fått deler i dag jeg også, så nå kan jeg kjøre igjen.
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X