Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • så bra:P fordi jeg skal tilbringe helgen på bukta=D Kanskje joine??:P

    TM
    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

    Comment


    • Da utelukker jeg 14RS. Noe forslag på de andre karosseriene ifh til "gatebil"
      Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
      Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
      E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

      Comment


      • Originally posted by TorMartin View Post
        så bra:P fordi jeg skal tilbringe helgen på bukta=D Kanskje joine??:P
        Kanskje ta det i kjøretråden


        Har desverre ikke noen andre forslag til deg Lars.
        Har Chevy'n selv, men den er for høy synes jeg i etterkant.

        Veit ikke helt hvilket jeg ville valgt selv
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • Tror kanskje det blir Subaru. Har også tenkt på evt. nye dempere som vil gjøre den lavere. Vil det være mulig å bruke fordemperne bak, med fjærene til bakdemper? Eller de vanlige fjærene? Også GTR demperne til Revo 1:10 foran.

          Veldig lysten på å gjøre den om til asfaltbil som ikke ruller så lett Driver og ser på amerikanske forum, men er ikke så mange som har gjort det virker det som, eller så er jeg dårlig til å lete.

          Prøver å finne ting jeg vil/må ha som jeg skal handle fra amainhobbies. Ordentlig storordre på gang
          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

          Comment


          • hvilket subarukarosseri er det du mener du skal få til å passe på slashen? tror du heller skal selge slashn å kjøpe gatebil hvis det er det du er ute etter..

            plejmo
            Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
            Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
            Smått&Rått Harstad

            Comment


            • Kyosho Inferno GT karosseriet.
              Er vel egentlig ute etter begge deler. Vil jo kjøre om vinteren også ^^

              Eller skal jeg droppe å kjøpe stuff til slashen og kjøpe gatebil istedet? Har 675 dollar på paypal. Eller begge deler, bare begrense meg litt

              Lyst på DF03-RA, men har du noen anbefalinger plejmo/eller andre til å kjøre på asfalt? Fort og svingete og gøy osv, og drifting. Helst ved bare å bytte dekk.
              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

              Comment


              • kjører selv HPI sprint 2 med børsteløst oppsett.. FY så gøy kjøp onroad, så holder du slashen til en ren offroader, da slipper du å måtte justere noe jævlig etter hvor du skal kjøre kan anbefale sprinten om du er ute etter gatebil, en ganske billig bil med greie justeringsmuligheter. alle 4wd kan du bare bytte dekk å drifte med, om du bare skal ha det gøy. ellers er jo tt01 og alle dens kopier en grei nybegynnerbil, selv om jeg sliter med å anbefale den, siden du har så å si ingen justeringsmuligheter (med mindre du kjøper R-utgaven, som i mine øyne fortsatt ikke gjør susen) har nok ikke prøvd så mye annet enn dette, og jeg vil helst ikke uttale meg om biler jeg ikke har prøvd.

                spørsmålet er egentlig hvor gromt skal det være? :P

                plejmo
                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                Smått&Rått Harstad

                Comment


                • Jeg svarer i onroad tråden min jeg, da dette ikke har så mye med Slash å gjøre.
                  Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                  Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                  E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                  Comment


                  • Jeg bestilte noen bærearmer til min slash fra elefun. Jeg bestilte 2 front og 1 bak (knakk den venstre front her om dagen) Men fikk bare ett sett front og ett sett bak. De bak ser ut som de skal passe,men er litt kortere enn original. Front armene er veldig små! Ser ut som noe til e-revo mini. Det står at de passer til blant annet slash og stampede.. Er RPM armene mye mindre enn original? Eller har jeg bestilt feil?

                    Comment


                    • Det er ikke noe forskjell på armene foran og bak, og RPM armene er heller ikke noe mindre enn originalarmen.
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                      Comment


                      • Til de av dere som bruker lipo fra hobbyking. Hvordan fikk dere plass til kablene? Plastikken på chassiset er i veien... kuttet opp plass?
                        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                        Comment


                        • Dremel med fres ordnet den saken..
                          Team RC Companiet - Minicupen.no
                          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                          Comment


                          • Fram og bakover fungerer plutselig ikke! Når jeg putter inn batteri(samme om det er lipo eller nimh) lyser det grønt på bil. Så går det over til å blinke 1 rød pause 2 rød pause 3 rød pause om og om igjen. Får ikke skrudd av og bare styring fungerer. Noen som skjønner noe av det?

                            Comment


                            • Lest manualen for lyssignaler på esc?
                              Står nok der.
                              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                              Comment


                              • Har googla og lest manual, men blir ikke klokere...Jeg har akkura kjørt i litt regn, så skrudde jeg av og tok en pause og plugga batteriet i igjen. Så er redd den har blitt vanna ihjel.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X