Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by TorMartin View Post
    høres ut som om du burde skjekke kulelagra på det hjulet som slarker:P hadde samma på min,, da var kulelagra i deler xD

    TM
    Det var akkurat det jeg tenkte også, så jeg spant ned til norwegian modellers og kjøpte nye lager. Jeg skal se om jeg får tid til å bytte dem i mårra.

    Comment


    • Akkurat skaffet meg en Slash 4x4 vxl, og må si det er en kjekk bil Egentlig kjøpt til datteren på 8, men vi må nok dele den Det orginalet karaosseriet var rimelig slitt, så lagde meg et nytt..... Spørs om jeg tør begynne å bruke det....
      Attached Files
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

      Comment


      • Hvor nærme skal spur og pinion være hverandre. Lest i manualen at du kan ta papir mellom og det er riktig når du ikke har eller har eller, lager eller ikke lager gear mesh hvis jeg ikke husker feil. Men jeg skjønner ingenting av det så hvis noen kan forklare det litt bedre eller ta bilde så blir jeg glad.


        Sent from my HTC Desire using Tapatalk
        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

        Comment


        • Du putter papirlaget mellom, klemmer sammen og skrur fast. Det skal være bittelitt slark i mellom drevene.
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • Ååh, klemme fast hardt kjempehardt eller bare hardt eller vil papirlaget sørge for slarket uavhengig av presstrykk?
            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

            Comment


            • Du klemmer hardt sammen, skrur til og kjører ut papirlappen. Når papirlappen er borte skal du kjenne bittelitt slark. For liten avstand (ikke noe slark) fører til at drevene blir ødelagt og at det går tungt. For mye åpning fører til at tennene spises fort opp.
              Team RC Companiet - Minicupen.no
              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

              Comment


              • Okey Får se hva man får til Allerede gjort det engang, men syns esc har blitt varmere enn det den har pleid å være, så tenker kanskje de satt litt stramt sammen.

                Tenkte jeg skulle løsne på dem, bare vite hvordan det skulle være Så får jeg se om den er kaldere i morgen eller ikke.
                Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                Comment


                • Jeg har litt lyst til å feste videokamera på Slash`N. Noen som veit om et billig og lett kamera?

                  Comment


                  • Noe sånt? 10 tegn osv...
                    Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                    Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                    E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                    Comment


                    • Originally posted by znaky85 View Post
                      Noe sånt? 10 tegn osv...
                      For eksempel. Andre forslag? Gjerne litt bedre bildekvalitet. Er det noe bra å få tak i med 720p/1080p til under tusenlappen?

                      Comment


                      • sjekk ebay for keychain camera, er myye der.

                        plejmo
                        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                        Smått&Rått Harstad

                        Comment


                        • Styreservo

                          Noen som har forslag på ny/alternativ styreservo til slash 4x4?
                          Bør jeg holde meg til den orginale pga vanntett, high tourqe osv?

                          Problemet er att den spiser plast drev.
                          Etter ett heftig kræsj, så måtte jeg da bytte første gang og siden har de ryki jevnt.
                          Kan servoen ha blitt "sliten", eller er jeg bare uheldig (dårlig) sjafør?
                          De ryker etter kræsjing, ikke "vanlig" kjøring.

                          Takker for forslag, hjelp.

                          Mvh Vegar

                          Comment


                          • Har bytta min til en Futaba S3305 er det vel. Fornøyd med det.
                            Kommer ikke til å kjøre den i vann uansett, da det ser ut til å skaffe meg andre problemer...
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

                            Comment


                            • passer den futuba'n rett i slashen uten noe endringer? (s3305)
                              skruefestene ser veldig like ut, men hva med der styringen skal inn?

                              Ser fin ut den hvertfall.

                              Comment


                              • eh det er en standard servo, så jeg har ikke tilpasset noe som helst.
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X