Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noen som veit om MCD Limited Slip Differential er standar på de nye V4 modelene?

Hva er fordelen og ulempen å ha denne montert på bilen?

Takk.
    LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

Comment

• Jeg er 99% sikker på at limited slip differ ikke er standard på v4 modellene...De var ikke standard på evo 3 competition modellene....... "standard" var det kun på (evo 3 ) Ultimat`n

Så jeg vil tro det kommer nok som "standard" utstyr på den nye 2010 (v4) versjonen av ultimaten også.
      2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
      HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.

sigpic

Comment

• Joho!

Fant frem to MCD racerunner dekk med innlegg som jeg kjøpte av Jan-Erik en gang i tida i en stor plastkasse full med RC deler jeg hadde glemt at jeg hadde.

Så tok jeg bakfelgene fra leoparden og skal sette MCD dekka på disse. Så får enten bobla og leoen dele på bakhjula eller så får leoen kjøre med bajahjul bak. Om ikke jeg får de to marderhjula som står i restordre hos Elefun.

Da ser det ut som det meste er i boks bare jeg får potta mi.

Noen som forresten trenger et Marderkarosseri i Oppdal?
        sigpic
        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

• Happy 17'ende alle sammen
          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• tjohoooooooooooooooooooooooooo
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Hipp hipp hurra ja
              Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

Comment

• ogt så var den dagen over....... i morra blir det sikkert innkjøring av motor ....

Comment

• Innkjøring av strikken? Eller har du montert dobbel strikk kanskje?
                  hehe
                  Signatur
                  http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

Comment

• Var en fin 17. mai. Med Pilsner Urquell (min favoritt over alle favoritter) og rødvin på besøk i barndomshjemmet.

Tenkte å skru litt idag. Men har heller lyst til å holde helligdagen hellig og se Walk The Line på blu-ray.

Håper dere har hatt en fin dag både med eller uten bunad.

Edit: Nei, selvfølgelig ikke når Paradise Bordell er på TV. Da får en ty til avspilling på PC-en mens dama sitter i stua.
                    Last edited by Motörhead; 17 May 2010, 22:08.
                    sigpic

Comment

• oppgraderer vel strikken til fjør sikkert hehe

Comment

• Aha, tenkte kanskje du hadde fått tak i en dobbeltvinna strikk jeg nå.
                        De skal du ikke kødde med..
                        Signatur
                        http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

Comment

• Må vel få armer som en skinnemontør av å dra opp fjæra hele tida?
                          sigpic

Comment

• Ikke så rart at bajan ble så rar på styringa
                            Full RPM kovertering
                            Attached Files
                            Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                            Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

Comment

• Hvordan virker motoren....?
                              sigpic
                              Tlf 4691 0501

Comment

• Originally posted by Egon View Post
                                Hvordan virker motoren....?
                                Vell den rønner bil som du ser, den får litt mere luft under hjula.. hehe

Den starter lett og begynner å "løsne" merker jeg, har kjørt 4-5 tanker på den nå.
                                Men den kan fjuske litt når jeg gir ful gass, men går fint på tomgang.
                                Kan sikkert være pluggen, men har ikke flere nye å prøve, enda.
                                Legger ved et på bilder av pluggen etter jeg stoppa den i dag, så kan du se selv
                                Attached Files
                                Last edited by RamboEinar; 18 May 2010, 21:54.
                                Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                                Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X