Da hadde jeg en ulykke idag da jeg holdt på med spektrumen. Jeg demonterte den (og det stemte det med pluggen inni) og skulle ha ut antenna. Men forrige eier av radioen hadde limt antenna fast. 3mm flattrekkeren min er veldig skarp, fordi jeg bruker den til å pirke med også og skulle pirke bort limet rundt den med stor kraft i armen i det skrutrekkeren glepper og jeg spidder høyrehånda med den. Trekkeren gikk inn på innsiden akkurat der pekefingeren begynner, under huden mellom knoklene til pekefingeren og langefingeren og butter i huden i håndbaken på andre siden av hånda et par milimeter fra den store blodåra. Ca 7cm inn i hånda. Jeg kunne like gjerne kjørt den tvers gjennom.
Var på legevakta og fikk stivkrampesprøyte. Men var heldig og ikke traff noen nerver. Er ganske øm og vond i hånda. Men skal nok bli verre iløpet av de neste dagene ifølge legen. (Det er den jævligste og rareste følelsen jeg har hatt i det det skjedde)
Men neste gang tar jeg dremelen og skjærer bort det jævla limet.
Var på legevakta og fikk stivkrampesprøyte. Men var heldig og ikke traff noen nerver. Er ganske øm og vond i hånda. Men skal nok bli verre iløpet av de neste dagene ifølge legen. (Det er den jævligste og rareste følelsen jeg har hatt i det det skjedde)
Men neste gang tar jeg dremelen og skjærer bort det jævla limet.

Comment