Dette må no bli bra
Announcement
Collapse
No announcement yet.
motorsag+rc bil= prosjekt
Collapse
X
-
ja, synes å det, har og putta på låseskiver rundtomkring der jeg følte for att det kunne løsne:P
har å laget nye demper innfestninger på opphengsarmene forran, (bilde kommer senere)
og skal lage demperinnfestningene på ramma i morgo håper jeg, eller iallefall begynne
Comment
-
Dette er spennende lesing sesvold
Trenger du FG deler så skal jeg se hva jeg har. Det donerer jeg bort gratis til et slikt prosjekt som dette.sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
sånt er alltid kjekt å vite
kommer ikke på noe enda, men skal gi ett pip om jeg finner ut noe
begynner å nerme meg "grensen" for hva jeg kan få gjort uten de dreide delene, trenger de for å finne rett plasering på motor og det som har med den, må å få tak i en servo eller 2. har en ufyselig mistanke att det blir ratt radio på meg.. er fryktelis skeptisk til de, har ikke mye erfaring, men så er det den prisen da..
Comment
-
Rattradio er en tilvenningssak. Når man først har vent seg til dem så skjønner man ikke hvordan folk gidder å kjøre med stikkeradio.sigpic
Comment
-
hehe, burde vært det kansje
isåfall burde byggverk(a) dine ha det
å til uka blir kansje delene mine dreia, om han som skall gjøre det er hjemme igjen fra syden:P
drev å målte akselavstanden, har vært fryktelig spendt på hvor feil den har vært, og så vidt jeg har sett (har ikke målt veldig nøye) så stemmer alle mål, utrolig nok
Comment
-
-
fillern:P jaja, sånn bare for å være litt nyskjerrig:P hva slags deler har du?
frister en viss plass å la eksosen gå ut rett under bilen, ser for meg att det blir MYE sot plasser det ikke behøver å være det..
men får se om jeg får laget til noe, eventuelt prøve å spore opp ett billig anleg å modifisere det.
Comment
-
Det kan hende jeg har et eksoskammer av stål. Det har jo utblåsing på siden. (Jeg trodde du mente trimpotte og hele pakka jeg)
Jeg har en nesten hel FG leopard. Den har stort sett bare chassiplata, styringa, hjuloppheng (utslitte støtdempere da), hjulnav etc.Last edited by Motörhead; 9 April 2012, 14:38.sigpic
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment