Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:12 Track-tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ah min feil, på V1 ESC kan du ikke endre på mode 1 annet enn 1 og 2, stemmer det.... Jeg har V2 ( dvs NOSRAM sin som er samme som LRP ) utgaven og dermed litt mer valgmuligheter. Jeg kjører 64P og hadde ikke mindre enn 100T liggende, men har mindre på vei i posten, problemet med 100T er at det begrenser hvor små jeg kan kjøre bakdekkene, det subber i underlaget ved 41,5mm.

LImet jeg bruker er vanlig CA - helt vanlig lynlim, det blir knallhardt og sprekker opp - men funker kjapt. Sikekrt bedre å bruke noe som flexer litt, men er for utålmodig....
    No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
    XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
    www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

Comment

• Lim eller ikke lim ... Så lenge du ikke ikke får lim på selve baneflaten, kun på sidene, mener nå jeg det gir sikrest kort mot bl.a. traction roll, og lettest til å få bilen til å skli det lille nødvendige med snuta. Mener jeg har prøvd ZAP-limet, men ikke det tynne som her siktes til, du skal ha en litt tykkere variant, som f.eks. CS-limet jeg refererte til, sjekk med RC-Land igjen ... Tror IKKE Clas Olson har noe egnet lim.
      Trygve Bull Freng/58
      www.lmbk.no
      XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

Comment

• Du trenger ikke bruke bremser på Bondelia hvis du har skikelig med grep og stoler på bilen din. Må bare blir varm i skjorta og satse =) Bestetiden min med 12`er der er 6.821 eller noe rundt der.
        John Henning Østbye
        Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

Comment

• Det jeg brukte nå var det Loctite lynlimet som selges på Clasern og alle andre steder. Fungerte fint foran, men bak sprakk det opp. Men skumen holder seg da på plass foreløpig.

Originally posted by Redback View Post
          Ah min feil, på V1 ESC kan du ikke endre på mode 1 annet enn 1 og 2, stemmer det.... Jeg har V2 ( dvs NOSRAM sin som er samme som LRP ) utgaven og dermed litt mer valgmuligheter.
          Da er det vel sikkert boost du har satt til 3 på Mode 3 og ikke håndbrekkfunksjonen også? Jeg har jo ikke boost på regulatoren, så jeg er jo litt spent på om jeg klarer å holde følge med folk. Den spenninga er det vel kanskje noen som kan drepe allerede nå?

Originally posted by scrucky View Post
          Du trenger ikke bruke bremser på Bondelia hvis du har skikelig med grep og stoler på bilen din. Må bare blir varm i skjorta og satse =) Bestetiden min med 12`er der er 6.821 eller noe rundt der.
          Tja, syns det er greit å slippe å ha en bil som spriker til alle kanter etter noen runder jeg. Hint hint.
          Last edited by >Jonas<; 20 February 2012, 00:25.
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Sånn går det når en stoler på en bil med for lite feste :P
            John Henning Østbye
            Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

Comment

• Originally posted by scrucky View Post
              Sånn går det når en stoler på en bil med for lite feste :P
              .....kommer det fra den eneste figuren i klubben som stort sett har gikk seg først på klubbkveldene pga reparasjoner....haha
              Capt. Slow
              Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
              Team GoSlow

Comment

• Originally posted by Gjøvikmann View Post
                .....kommer det fra den eneste figuren i klubben som stort sett har gikk seg først på klubbkveldene pga reparasjoner....haha
                Kansje på tide å slutte å drekke maling å gå å legge seg anders?
                Å når du står opp igjen i morgen les alt på nytt ;D

Comment

• Originally posted by DcB View Post
                  Kansje på tide å slutte å drekke maling å gå å legge seg anders?
                  Å når du står opp igjen i morgen les alt på nytt ;D
                  Hehe, vi er i 1:12-tråden nå, ikke m-chassis, for der er jeg ubestridt konge av akkurat samme tittel

Ok, der så jeg skriveleifen ja....hehe
                  Last edited by Gjøvikmann; 20 February 2012, 08:07. Reason: Litt mer våken.....
                  Capt. Slow
                  Team GoSlow

Comment

• Da er det vel sikkert boost du har satt til 3 på Mode 3 og ikke håndbrekkfunksjonen også? Jeg har jo ikke boost på regulatoren[/QUOTE]

Nei, det er ikke håndbrekkfunksjonen jeg har 3 på, men det er korrekt som du påpeker - du har ikke intern booster på V1 ESC, så jeg tar det for hitt at du har en ekstern booster på din? ellers fungerer nemlig servo og tellebrikke dårlig... V1 ESC er ikke beregnet på 3,7V uten booster...
                    XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO

Comment

• Jeg har ekstern booster ja, men det var turbo/boost funksjonen på regulatoren til motoren jeg tenkte på.
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Stemmer, og alle manualer til LRP ligger jo lett tilgjengelig på LRP sine nettsider.. Har også kjøpt meg utstyr for å oppdatere software

Comment

• Hehe, ja, men det jeg lurte på var om det er mulig å henge med dere andre når regulatoren ikke har turbo/boost funksjon? Det var ikke mulig å endre firmware på den heller (i følge LRP support). Jeg hadde ikke all verdens å gi på med i går, men jeg håper det blir litt bedre når jeg får et vassere batteri og gira den opp litt. Prøve å øke timinglevel fra 3 som den står på nå også.

Comment

• i de fleste tilfellene holder det lenge å kjøre jevnt, kontra fort mellom feilene, i 8 min for å klatre bra opp på listene. Tror ikke du skal bekymre deg for plasseringene som det første du gjør, gjør ditt beste og ta det som læring

Comment

• Originally posted by >Jonas< View Post
                              Hehe, ja, men det jeg lurte på var om det er mulig å henge med dere andre når regulatoren ikke har turbo/boost funksjon? Det var ikke mulig å endre firmware på den heller (i følge LRP support). Jeg hadde ikke all verdens å gi på med i går, men jeg håper det blir litt bedre når jeg får et vassere batteri og gira den opp litt. Prøve å øke timinglevel fra 3 som den står på nå også.
                              Ta det med ro, Jonas, om du har boost eller ikke spiller liten rolle, sisteplassen klare du ikke å ta lell
                              Capt. Slow
                              Team GoSlow

Comment

• Ta det med ro Anders? Er det for noe tull a?! Kommer jo publikum som skal underholdes.

Fikk pakka fra RC-Land i dag, men fikk jo ikke alt det jeg hadde bestilt. Bak har jeg fått noen Pro-Cut Yellow og Shepard On Road Pink (25sh), og foran Shepard On Road Magenta (30sh). Vil Yellow bak fungere, og hvilken shore har disse? Hva er forskjellen mellom "On Road"-versjonen og "Carpet" rent ytelsesmessig på teppet?

Angående diffen igjen. Bruker dere threadlock, eller holden diffen seg bra uten?

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X