Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:12 Track-tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hei.

Da ser det ut som det blir en Corally på meg iløpet av en dag eller to. Kjøper en brukt og så blir det vel litt testing osv, må jo lære meg å kjøre noe som går fortere enn M05 med Hobbywing-kombo. Kan hende jeg tar ilddåpen på løpskjøring med den bilen på Lillehammer i januar, så hvis det er noen som vil ha noe å glise av, og slippe å ende sist for en gangs skyld, så meld dere på der, invitasjonen ser jeg ligger ute allerede her på forumet
    Capt. Slow
    Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
    Team GoSlow

Comment

• Gratulerer med ny og morsom bil å kjøre. 1:12 klassen er den som går fortest, er mest morsom - men også mest frsutrerende nård et ikke fungerer som tenkt. Bra du vurderer å stille på løp, det er der du lærer selv om man føler seg grønn. ALLE har vært nybegynnere en gang, og som Speikey sier - alle øaser av sin kunnskap og hjelper hverandre med tips, triks og assistanse.
      No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
      XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
      www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

Comment

• Da har jeg testet min Serpent S 120L. Når jeg først fikk den til å sitte skikkelig og fikk inn endel gode tider så røk øvre venstre bærebruen. Tenkte derfor at jeg skulle bestille inn endel deler. evt noen som har en delebil? Hva er det som ryker mye av på disse bilene?
        1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

Comment

• Forstillingsdeler ( bærebruer ) lager, spurdrev, diffkuler og skiver, linker - og det vanlige med dekk og karosserier.
          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO

Comment

• Noen som kjører serpent som ville satt opp en liste? så jeg er sikker på å få med det meste?
            Tenkte å bestille fra serpent norge. Har de det limet dere bruker på hjørnene på dekkene? Hvilke dekk er det som blir brukt?
            Blir nok lite kjøring i ferien da. Posten åpner vel ikke før tirsdag eller-.-
            1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

Comment

• fungerer tekin rs pro på 1 cell ?
              Joakim Borgund TEAM AWESOME 4pks
              Corally 12sl / SP 2.1 EX / SP 4.5t 1cell : HB FC-FD /SP 2.1 EX /SP 10.5

Comment

• Nei, du må ha en booster er rx batteri.
                Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

Comment

• okei, link til en slik en ?

Comment

• Denne bruker jeg : http://rcdynamics.co.uk/Products.html
                    Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

Comment

• takk titegn

Comment

• Heisann.
                        Har nå fått handlet meg en ny 1:12 xray som jeg driver å bygger.Er helt blank når det gjelder denne klassen.Så det jeg lurer på er hva trenger jeg av batteri,esc og motor,dekk som funker.Trenger ikke det værste liksom,er nybegynner så noe som er helt OK er nok for meg foreløpig.
                        TA03F - TA03F David Jun - TA03R - TA03R TRF - Team Associated SC4x4 - Team Shepherd Velox V8

Comment

• Er ikke så meget at spare på ok grej kontra full racing grej. Kjøp du dig en regulator som brukes på løp, på den måte er det også lettere at få hjælp og veiledning ang. denne. Motor kan du som begynder klare dig med en 5.5 turns, og så sætte en grummere motor i når du er klar for mere fart, men 5.5 turn holder længe det første 1 til 2 år. Regulator er der mange at vælge mellem. De fleste bruker vel Tekin RSpro. Denne reg. trenger man en booster til, da den må have 6V for at kan fungere. Speedpassion er kommet med en regulator som kan fungere på 3.7V. Den hedder GT V2.1 Competition og ligeledes har Viper lanceret en reg. her i julen som klare 3.7V. Den hedder VTX1 Er vel de tre regulatorere som er reelle emner. LRP har også regulatorer, men de har skuffet mange 1/12 kjøre pga. feil og reklamationer. Så ikke vælg dette merke til 1/12. Skal siges at LRP fungere glimrende i touring, og er vel et av de førende merker i touring. Så har jeg vel ikke bare sagt noet negativt om det merke.
                          Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
                          Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

Comment

• har du muligens noe å si om XERUN-120A-1S-SD?
                            living in the fast lane

Comment

• Spikey har rett i at det er smart å investere i noe som er kjent i miljøet, da er det lettere å få hjelp med oppsett, innstillinger og tips om det ikke fungerer som tenkt. Selv kjører jeg LRP SXX V2 ESC med LRP 4.5T motor, og har ikke hatt problemer med det. Med dette så trenger man ikke ekstern booster, alt er innebygget i ESC.

Med eller uten ekstern booster er opp til den enkelte - bra det er fler som satser på 1:12, klassen trenger virkelig nytt blod og fler deltagere.

Comment

• Tror det norge trenger mest er baner at trene på. Da skal der nok komme nye folk og kjøre.
                                Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
                                Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X