Tror det norge trenger mest er baner at trene på. Da skal der nok komme nye folk og kjøre.
Helt riktig dette, men for å få fler baner må vi få fler interessert i klassen(e) og hobbyen som igjen vil generere en bredere interesse og behov før fler baner. Vinn vinn situasjon..
No skil, no stamina, no guts - just age and courage! XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO www.trcbk.nowww.antrade.nowww.reinertsen.no
Det lyder jo helt rigtigt. Det ville være som at stille op med alle superliga hold før man anlægger fodboldbaner. Kender du noen som er blevet RC racerkjøre uten at have kjørt en rc bil ? Forlanger vi at nye folk skal investere i full RC utrustning i håp om at der vil blive innebaner innen for de neste 3 år. Vi vil gerne have unge nye kjøre, men tvivler på at man for gutter/jenter i 10-12 års alderen til at gidde og sidde og kigge på en RC bil intil vi gidder at tage os sammen og anlægge baner hvor de kan komme til at kjøre på. Der er kun os gamle idioter som har så stor tålmodighed at vi kan klare os med at kjøre bilen unner 10 gange på en vintersessong.
Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway
Så sant så sant, men det er på løp ( selv om det er få av de ) man kan skape litt blest og interesse for denne sære hobbyen vi gamle tullingene nekter å gi opp. Klubbene kan jo se litt til GTL RC klubb på Gjøvik, de arrangerer klubbløp inne 08 Januar, så det spirer da litt. Hva om arrangørene av våre kommende NC løp promoterte dette litt aktivt, M-chassis klassen e rjo genial for å komme "inn" i hobbyen.
Jeg har trua på dette, og kan Engern ennå - så skal jammen jeg holde ut i noen år til...
No skil, no stamina, no guts - just age and courage! XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO www.trcbk.nowww.antrade.nowww.reinertsen.no
Noen som bruker disse, eventuelt hvor kjøper dere MobGums.
Liker spesielt att dekkene er nedslipt
"MobGums tyres were established in 2009 and quickly spreaded the race market. Within a short term our brand has won numerous titles. For 1/12 racing MobGums come in a race ready size. (45mm/42.5mm) No other brand can offer this!"
Ole Morten Finnset 1969 -> Ko Propo Helios EX-10, Team Losi xxx4 G+, TRL 22 mid, TRL 22 rear, Corally sp12sl, Xray T3-2012, Tamiya M-05 Pro
Skulle ønske, som alle andre, at vi hadde fine og flotte haller å kjøre på inne, me ndet er vel en grunn til at alle NC løp blir kjørt i leide haller. Jeg er utrolig glad for at vi har en allright plass å kjøre på i Trondheim.
Hvordan måler man hvor mange lsb det er på fjørene. Mistet en sidespring i dag og skulle bestilt inn. Men skulle hatt likt lsb som jeg har nå. Ser de har fra 5,6,6 og 7 lsb og velge mellom på serpentnorge. hva er forskjellen på de med 6? http://www.serpentnorge.no/index.php...12)&startrow=0
Er det noen her som har greie på Nosram PEARL evo V2?
Kjører med en 4,5t SP motor å regulatoren blir varm som bare rakkern.
Er dette et vanilg problem?
Nå sier ikke du noe om diameter på bakhjulene, men tror du bør gir litt hardere, skru også ned timing på motoren.
Hvor varm er regulatoren etter 8 minutters kjøring? hvor lenge kan du holde på den F.eks ?
Husk at du aldri bør kjøre lengre enn 8 minutter.
Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE
Så bør da dreve den opp en del mere da?
Prøvde litt med 24t piniong å men var samme resultatet da.
Har ikke kjørt så lenge som 8 min enda ettersom den blir så hinsides varm
Vill tippe tempen er på tundt 80 grader+ :S
Driver fortsatt å justerer den inn hehe Er første gangen jeg har slik bil så er helt blank på det meste
80 gr. er ingenting. Har kjørt regulator så varm at ledningerne har dettet av grunnet lodetinen smeltet. Loddet ledningerne på igen og brukte regulatoren resten av sessongen.
Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway
Comment