Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Polardegos View Post
    Hva med enda litt tidligere? Jeg har et stykke å kjøre, både før og etter evt å ha vært på Tau, så jo tidligere jo bedre, er mitt mantra her...
    Jeg kan klare 10 båten kenneth... møtes på gamle monter kvart på ca? Hyl ut hva vi gjør... dere andre oxo...
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• jeg kan bli med på 10 båten ja, Forresten kenneth så har vi lader med oss inn, Så vi kan også lade der inne

Jeg har som sagt 2s lipo batterier, så kan fikse det kabel settet med traxxas plugg på til utlån til deg.

Men som sagt, er god for 10 båten
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by atledreier View Post
        Har noen et batteri eller to ekstra med Traxxas plugg som jeg og guttungen kan låne mens vi er der ute? Posten har ikke fått fingen ut og sendt meg batteriene mine...

Edit:
        Tar med guttungens TT-01 og noen batterier, så får vi se om det lar seg gjøre å kjøre med den. Hvis ikke får han låne min Slash littegrann. Satser på å komme innover litt etter Formel1 løpet. Det slutter i 10-tia. Tipper vi er på plass 11.30-12 tia.
        Er nok ikke noe dugende der for en TT01 nei... for grove steiner og sand... ville heller ikke kjørt på grus med en TT01... blir en stor overhaling og rep etter en grus tur...

Hele banen er bygget rundt ett sandtak.
        | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post

Eller heller MIDT i et stort sandtak hehe

ti båten folkens????? dæven døtte så tidlig!!! må jo nesten stå opp til vanlig tid da skal jo sove litt lengre i helgene trodde jeg meeeeeeeeeeeeeen jeg skal ikke være noe festbrems jeg morgen fugl som jeg heldigvis er
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
            Jeg har et par sånne traxxasbatterier liggende, men det er jo ikke særlig futt i dem da kontra lipo... dog er det ikke strøm på dem, men om noen har traxxas plug til laderen, så skal vi alltids få ladet dem Skal jeg ta dem med?
            Flott! Tar med lader, så skal vi se om ikke det blir litt liv i dem etter hvert. Passe trøkk for første turen på bane, tenker jeg.
            Atle Dreier, Sandnes, 1974
            Tamiya TT-01 RX-7
            Traxxas Slash 4x4

Comment

Er nok ikke noe dugende der for en TT01 nei... for grove steiner og sand... ville heller ikke kjørt på grus med en TT01... blir en stor overhaling og rep etter en grus tur...

Har da kjørt en del grus og sand med TT-01. Har rallymodda den med større bakkeklaring og lenger dempere. Tar den med, så får vi se hvordan det går. Poden får kjøre Slash hvis det er helt umulig.
              Atle Dreier, Sandnes, 1974
              Tamiya TT-01 RX-7
              Traxxas Slash 4x4

Comment

• SVARTE FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ingen Caster på meg i morgen..............
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Hva skjedde ?????
                  | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                    SVARTE FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ingen Caster på meg i morgen..............
                    det var da voldsomt språk!!!! :P

Hva er galt???
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

Comment

Hva skjedde ?????
                      Helt ny esc tok kvelden ;-( Vurderer å bytte over fra Savagen, men gidder ikke bruke kvelden til det tror jeg..

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                        Helt ny esc tok kvelden ;-( Vurderer å bytte over fra Savagen, men gidder ikke bruke kvelden til det tror jeg..
                        det tar vell ikke lange tiden???

hvordan klarte du ta kvelden på en ny esc?
                        Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          det tar vell ikke lange tiden???

hvordan klarte du ta kvelden på en ny esc?
                          Gidder ikke.... Den har nok vært ødelagt siden jeg fikk den! Var nok den som fucket opp servo osv oxo...

Comment

• ser dere snakker om 10båten! SYKT tidlig, men ok... Stiller opp jeg og

akkurat nå sitter jeg barnevakt for han jeg er onkel til... har faktisk skiftet en bleie for første gang i mitt liv, hehe Klarte det til og med helt alene, hehehe Men nå har han lagt seg...
                            Ser en fremtidig motorsport og RC entusiast i gutten, hehe:P
                            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Ok, Ikke gjør samme tabbe som meg... skulle "bake" de gamle dekkene for og svi limen... tenkte ikke over tempen og slengte ovnen på 250 grader... når jeg lukta svidd gummi gitt... da kom jeg på... "faen... han var kanskje amerikansk ja... FARNHEIT! og ikke var det 250 heller... men 350... dvs ca 177 grader Celsius... :P
                              | Spektrum DX8|

Comment

• ser nå at felgen har klart seg og overleve 250 grader :O Neste baking på 175 var litt vell mer vellykket og luktet en god del mindre ja
                                | Spektrum DX8|

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X