Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
-
hva skall jeg ta ? 8ight Truggy med Paddle Dekk, eller 8ight Buggy med Proline Badlands ?løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
begge deler vell!Originally posted by martin1996 View Posthva skall jeg ta ? 8ight Truggy med Paddle Dekk, eller 8ight Buggy med Proline Badlands ?HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
hehe det kunne blitt kultOriginally posted by xillianto View PostEtter litt mer øvelse, Er tanken og skaffe cam og fly etter og filme mens dere kjører
Litt unike videoer
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
hehe! har desverre bare 1 motorfeste ser du..Originally posted by GrEmLiNgS View Postbegge deler vell!løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
mhm, Håper jeg også... fikk såvidt testet Blade 120'en her inne... men skal vente på den nye radioen før jeg flyr den noe mer... Skaffa meg Spektrum DX7 Second EditionOriginally posted by GrEmLiNgS View Posthehe det kunne blitt kult
| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Originally posted by martin1996 View Posthehe! har desverre bare 1 motorfeste ser du..
25 dollar for castle konverteringskit med motorfeste til 8ightXray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.
Comment
-
det var ikkje galt, da har de satt ned prisen ganske mye.Originally posted by Kristobal View Posthttp://www.castlecreations.com/produ...sion_kits.html
25 dollar for castle konverteringskit med motorfeste til 8ightløps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
nå, blir det noe ? isåfall, når ?løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
ok. noen som har lyst til og sende en mld når dere er klare ?Originally posted by Zenox View Posthvis været er ok så ser jeg for meg i 12-13tiden...? Blir ikke lenger enn ca 16 uansett, familiemiddag....løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Jeg får dessverre ikke mulighet... har for mye å gjøre til at jeg kan ta meg tid dessverre
skulle gjerne prioritert feil og heller kjørt bil hehe...
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Savage Flux = drit morro
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
he he... d e jo d jeg har sagt hele tidenOriginally posted by martin1996 View PostSavage Flux = drit morro
numero uno!
[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment