Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• haha.. bøøpinga har du rett i
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
      haha.. bøøpinga har du rett i
      Det værste av alt Ivers, det er at jeg bøøøpeer forbi deg på 2 hjul med snuta på bilen pekende mot himmelenB-)
      Det var en gang en Baja SS

Comment

• jeg er helt klar jeg
        har lige et par nye (brukte) biler som må testes
        Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

Comment

• Originally posted by Hoa View Post
          Det værste av alt Ivers, det er at jeg bøøøpeer forbi deg på 2 hjul med snuta på bilen pekende mot himmelenB-)
          i 5 min da eller?
          Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

Comment

• Originally posted by Golfman View Post
            i 5 min da eller?

Hadde bakken vært lang nok så

Comment

hehehe... det er akkurat derfor din drar på bakhjula, du hakke nok power min bare kaster all skjiten bak seg (inkluderert hoa'er)
              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                hehehe... det er akkurat derfor din drar på bakhjula, du hakke nok power min bare kaster all skjiten bak seg (inkluderert hoa'er)

Nå syntes jeg det ble litt for personlig mobbing her

Comment

• hehehehehehehehe

Comment

• Originally posted by gjh View Post
                    jeg er helt klar jeg
                    har lige et par nye (brukte) biler som må testes
                    Høres spennende ut.

Har fått paddles i dag, de skal på felg nå når det regner og testes på søndag.

Så får vi se hvem av disse 2 andre som holder ut lengst/når toppen først
                    Eller.. når bånn av bakken først. ehhheeem

Ihvertfall gleder jeg meg til søndagen.

Håper på godvær!!!

Comment

• Truru ikke alpina´n bøøøpaaaa også du gitt vi måtte nesten dytte den gjennom rundkjøringa i sta

Comment

Høres spennende ut.

Har fått paddles i dag, de skal på felg nå når det regner og testes på søndag.

Så får vi se hvem av disse 2 andre som holder ut lengst/når toppen først
                        Eller.. når bånn av bakken først. ehhheeem

Ihvertfall gleder jeg meg til søndagen.

Håper på godvær!!!
                        he he ja det spørgs hvem der holder mere end 5 min men sådan som det lyder som de vil kjøre tipper jeg på max 10 min
                        men jeg skal teste meg på 2takt på søndag
                        jeg kom til og købe et par stykker en nesten standard baja 5b og en nesten standard baja ss
                        Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

Comment

Truru ikke alpina´n bøøøpaaaa også du gitt vi måtte nesten dytte den gjennom rundkjøringa i sta
                          Såpass ja.. Hva skjedde??

Vel skal ikke si no.Har ikke bil, bare låner
                          Jeg er en fattig student så lenge, men veit hva jeg skal ha når den tid kommer.

Originally posted by gjh View Post
                          he he ja det spørgs hvem der holder mere end 5 min men sådan som det lyder som de vil kjøre tipper jeg på max 10 min
                          men jeg skal teste meg på 2takt på søndag
                          jeg kom til og købe et par stykker en nesten standard baja 5b og en nesten standard baja ss
                          Vi skal jo bare ha det gøy og leke litt, så lenge vi kan, hehe
                          Håper kjerra mi holder litt mer enn 5 min. nå, men skal aldri si aldri.

Comment

Såpass ja.. Hva skjedde??

He he he ikkeno, bare jeg som har det litt morro med ivers igjen da

Bimmern hadde fart inn og ut den men med bøøp

Comment

• haahahahahhahahaahha hahahahaha... for en gjeng

Comment

• Slutt å mobb Ivers nå gutter.....det har jeg enerett på......
                                sigpic
                                Tlf 4691 0501

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X