Hva med å ha på et tynt lag med sand eller aske eller noe lignende som er mørkt i fargen, så tar sola bedre tak og smelter fortere når den først kommer.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dugnad på Bukta
Collapse
X
-
Da har Aleksander sjekket hvilke pærer vi trenger, og jeg har nå fått tak i 13 stk reservepærer gratis fra Paleet Kjøpesenter
Comment
-
Bra jobba!!! *applaus*Originally posted by trular View PostKan bekrefte at snøen en både våt og tung... Skulle hatt et par tropiske regn stormer og 14 dagers tørke så er den klar.
[ATTACH=CONFIG]31997[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]31998[/ATTACH]
Comment
-
Er det noen som kan komme opp med transport til kunstgress i helgen? Det legges ny matte på en bane i Lillestrøm, og da blir den gamle til overs. Det er først til mølla, og gratis!
Vi trenger bil med kran, da det veier ca 150 kilo per kvadratmeter og rullene er på rundt 3x25 meter.
Ring meg gjerne på 92 01 83 24 om du har en idè.Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy
Comment
-
Da ser det ut til at kunstgress planene må skrinlegges inntil videre.
Jeg har sittet i telefonen i maaange timer siden fredag for å prøve å få noe på plass.
Vi har gress tilgjengelig, men mangel på transport gjør at vi har måttet gi det til andre baner.
Noe av det havner på store buggybanen, og det kan tenkes vi kan få fingrene i noen rester derfra, men ikke til mer enn en sving eller to.
Men uansett trenger banen en brush-up for å bli bra etter vinteren.
Skal vi prøve å få gjort en dugnad i løpet av uka? Jeg kan alle dager, så det er opp til resten av folket.
Tenkte det kunne vært hyggelig å kombinere med litt grilling om været er bra.
Kan vi ikke prøve med Onsdag som et forslag, så får folk komme med kommentarer.
AleksXray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
Comment
-
Kanon-oppmøte i dag!
Blei Truls (Trular) og undertegnede som holdt på noen timer. Heia Truls!
Vi fikk ordnet med lys i alle lampene, og snudd på den som lyste opp fjellet ved siden av the cliff.? Den lyser nå PÅ the cliff.
Takk til SHY for pærer i fleng!
Vi fikk også fylt på en del jord i lave partier på sletta, og jevnet ut litt rundt forbi. (svingen etter tabletop hoppet, og svingen etter dobbelhoppet)
I løpet av uka vil jeg gå over med hoppetussa, så vi får komprimert den nye massen som er lagt på så den forhåpentligvis blir liggende der en stund.
Kom gjerne med innspill her om det er noe dere ønsker skal bli gjort, eller noe dere syns bør gjøres.
AleksanderXray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
Comment
-
He he Team kanon...er alltid koselig med en tur til bukta
Takker for kred'en
men heia dMon og SHY også ! Dere bringer lys på lille bukta.
" I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee
Comment
-
På tide med en liten dugnad igjen!
Jeg tenkte at neste søndag (16. mai) kunne være en grei dag å se nærmere på...
Noen som kunne tenke seg å komme en tur?
Det ble litt kort varsel forrige gang, så da gjør vi et forsøk med litt lenger frist.
Blir det et knippe folk kan vi få det relativt raskt unna, og kjøre, slarve og kose oss til langt på kveld
Last edited by dMon; 3 May 2010, 10:13.Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
Comment
-
Ser at det skal være løp 29/30 mai, og i fjor lærte vi at banen må prepareres god tid i forveien slik at det setter seg skikkelig og ikke blir oppkjørt allerede på treningen. Uten at jeg har hatt anledning til å kjøre enda i år, så ser det ut som om banen er i de beste hender med ny baneansvarlig og dugnadshjelpere. Stå på folkens!
Comment
-
Dugnad på Bukta
Jeg savner litt tilbakemeldinger på om folk møter opp på søndag. Skal banen være i topp stand til løpet må det gjøres ganske snart. Si fra om dere kan komme!
Jeg kommer til å være der rundt 13.00.
Planen er å planere de mest utsatte delene av banen, og blande inn dustex i massen.
Om det er tørt nok ønsker jeg også å gå over langsiden med hoppetussa.Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
Comment
-
Vel gjennomført (Heia Truls)
Banen ble jobbet en del med på søndag da vi (Trular og undertegnede) hadde dugnad.
Vi planerte langsiden og la på godt med Dustex. De første 10 metrene av langsiden er det vi konsentrerte oss om.
Det vil holde mye lenger om vi klarer å vedlikeholde litt når vi er der og kjører. Det viktigste er å vanne de områdene vi har jobbet med, så de setter seg skikkelig. Jeg kommer til å dra innom noen ganger i uka for å gjøre dette om det ikke regner. Det skal ikke være noe problem å kjøre der nå, men om noen kjører der mens det er fuktig vil jobben være forgjeves. Fint om dere klarer å overholde dette.
Jeg håper å slippe en sjau til før løpet om 2 uker...
Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
Comment
-
Det er flott at dere står på Aleksander og Truls!
I fjor fikk jeg inntrykk av at man som hovedregel ikke gjør noe med banen i løpet av løpsdagen, men at man muligens kan ordne på ettermiddag/kveld. I tillegg til langsiden var det S-en og den korte strekka mot tabletopen som ble mest slitt, men det var også der vi hadde gravd opp og vedlikeholdt for nære opp mot løpet.
Comment
-
Ting skjer, ting skjer...
Vi blir nødt til å holde en plutselig dugnad på banen vår igjen. Lørdag førstkommende (19/6) med mulighet for fortsettelse søndag om nødvendig. Banen ser ut som en slagmark etter norgescupen...
Planen er å legge på ny masse på langsiden, og i S-kombinasjonen før tabletop hoppet.
Vi trenger alle folk vi kan få tak i for å få dette i orden på en dag. Jo fler jo bedre.
Etter denne dugnaden blir banen beklageligvis stengt i 14 dager. Forstå det den som vil
Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment