Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja, god jul til dere alle.
    N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
    MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

    Comment


    • GODT NYTT BÅTÅR !
      N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
      MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

      Comment


      • Godt nyttår alle!
        Trond Christoffersen 81mod

        Comment


        • Tenkte jeg skulle skaffe meg en O-35 båt, send meg en mail dersom du har noe.(må være i topp stand og komplett)
          MVH

          Rudi Arnesen

          Comment


          • Startet festen tidlig igår Rudi?
            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • Jeg lurte på om han hadde tatt feil av nyttårsaften og 1 April !
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment


              • Originally posted by harald1966 View Post
                Startet festen tidlig igår Rudi?
                Nei, tenkte jeg skulle svelge en kamel eller to.
                Jeg har så vannvittig mye rart liggende som jeg tenkte å kvitte meg med, og bruker jeg ikke pengene fornuftig
                går de inn i matbusjettet. Mangler egentlig bare en O-35 båt så har jeg hele serien. Vet ikke om jeg hadde brukt den til løp, men det kunne vært artig å hatt en slik
                MVH

                Rudi Arnesen

                Comment


                • Smbk??????
                  Det har seg sånn at han som eide siden vår har solgt domenet, eller noe i den duren. noen helt andre har fått den siden. Men hatlevoll kan sikkert forklare dette bedre siden han er webmaster og har snakket med vedkommende.

                  Comment


                  • Originally posted by Helge Normann View Post
                    Smbk??????
                    Det har seg sånn at han som eide siden vår har solgt domenet, eller noe i den duren. noen helt andre har fått den siden. Men hatlevoll kan sikkert forklare dette bedre siden han er webmaster og har snakket med vedkommende.
                    Dere der nede på Sørlandet greier fanden meg å få solgt unna alt mulig Nå er sesongen snart igang igjen, så det er på tide å få den siden deres opp å gå igjen, det pleier å være så mange fine bilder å se på hos dere Har du noen båter igjen til å stille opp med i løp i år, Helge
                    Last edited by jokko; 3 January 2012, 23:09.
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • Jeg var ikke den eneste som ga formanns stolen bort nå, ømbk ga også hilde sjansen...
                      Da får vi kose oss og la andre gjøre jobben i år jon.

                      Comment


                      • åja, kommer til å kjøre to nye klasser også.... o-35 og o-15...

                        Comment


                        • O15 kan brått bli veeeldig stor i år...
                          I`m BACK!

                          Comment


                          • ja, det er ikke tvil....men har noen igjen opp til antall i o-27

                            Comment


                            • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                              O15 kan brått bli veeeldig stor i år...
                              Ja, det er en klasse som frister mange, tror jeg

                              Kult at du er med videre Helge, jeg var redd for at du skulle legge inn årene helt, etter å ha gjennomført to flotte NC-runder nede hos dere i fjor
                              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                              Comment


                              • Originally posted by Are17 View Post
                                Fikk så lyst til å sage litt.
                                [ATTACH=CONFIG]50880[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]50881[/ATTACH]
                                Hvordan går det med Rico XXXXLLLLLLL prosjektet ditt, Are ? Er den ferdig sparklet, pusset og snart ferdig for lakkering, eller allerede ferdigstilt ? Det hadde vært kult med noen bilder !
                                Last edited by jokko; 13 January 2012, 11:44.
                                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X