Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Den skal tåle vann, så det er nok ikke problemet. Det skal stå i manualen, bare prøv å programmer esc'en på nytt så skal det nok funke. Noe lignende har hendt med min før og.
    Last edited by Sindre :); 30 July 2010, 01:25.
    Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

Comment

• Originally posted by Sindre :) View Post
      Den skal tåle vann, så det er nok ikke problemet. Det skal stå i manualen, bare prøv å programmer esc'en på nytt så skal det nok funke. Noe lignende har hendt med min før og.
      Jeg syns bare det var rart at det skjedde rett etter regn kjøring, så tenkte at det var det som var årsaken. Den fikk et lite bad i en sølepytt. Men den er vel ikke 100% vanntett? Jeg har hørt om folk som har fått kortslutning av vann kjøring. Jeg får prøve å finne fram i manualen om åssen jeg resetter Virker som den har låst seg i fart programmering..siden den blinker først en rød, to rød og tre rød om og om igjen. Skjer jo ingenting når jeg prøver å trykke på knappen for å bekrefte program men.

Comment

• Da har jeg fått lader og batterier i hus. En liten stund siden, men ikke fått karret meg til å skrive enda.

Bestilte batterier og lader, bilder følger.

Bilde 1
        Bilde 2
        Bilde 3
        Bilde 4
        Bilde 5, har en katt som er like nysgjerrig hver gang jeg drar fram bilen

Har også fått Outerwears, men det har jeg ikke tatt bilde av, dere får se hvordan den ser ut når den er ferdig med alt som jeg ikke har bestilt enda :P
        Last edited by znaky85; 2 August 2010, 22:20.
        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

Comment

• Jeg finner fortsatt ikke ut av det. Står fortsatt bare å blinker når jeg kobler på batteri og ingenting skjer når jeg prøver å trykke på knappen. Noen som skjønner seg på det???

Comment

• Høres jo nesten ut som om knappen sitter fast?
            Team RC Companiet - Minicupen.no
            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Originally posted by >Jonas< View Post
              Høres jo nesten ut som om knappen sitter fast?
              Jeg har tenkt den tanken jeg også. Virker som den står i fast i fart programering. Går det å åpne ESC? Eller forsvinner eventuelt garanti da??

Comment

• Kjøpt den i Norge eller utenlands? Om du ikke har kjøpt den i Norge tar Traxxas et gebyr for å reparere den, samt at du selv må betale det det koster å sende den til Texxas. Om den er kjøpt her til lands er det bare å henvende seg til butikken, da dette uansett går under reklamasjon.
                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Originally posted by >Jonas< View Post
                  Kjøpt den i Norge eller utenlands? Om du ikke har kjøpt den i Norge tar Traxxas et gebyr for å reparere den, samt at du selv må betale det det koster å sende den til Texxas. Om den er kjøpt her til lands er det bare å henvende seg til butikken, da dette uansett går underåå Åreklamasjon.
                  Kjøpt i utlandet: ( Men fikk fixa det Blåste rein esc og nå virker den sånn ca. Men må dra knappen litt ut med neglen hver gang jeg trykker, så er ikke helt optimal. Merka at den slurer litt også. Selvom clutch er stramma, så må vel kanskje bytte den. Er det stress/pirke jobb? Den så egentlig ikke så slitt ut, men kan være 556en jeg har dusja bilen i som gjør at den slurer!
                  Last edited by ryu82; 2 August 2010, 21:04.

Comment

• Når dere kjører slash på 3S lipo, åssen gearing kjører dere da? 13/54 eller 18/54? Eller noe helt annet? Og da hvordan kjører dere? Offroad, high speed runs eller bashing med mye stopp/start.

Jeg tenker også på nye fjærer. Går det an å kjøpe 2.5" foran og 2.75"/3" bak? Uten å bruke spacer? Eller må jeg bruke spacer?
                    Demperne foran er 2.5" og bak er 3".

Dere som har hatt Slash en stund, har dere merket noe til at demperne har blitt mykere? At chassiset har sunket litt ned mot bakken. Akkurat som det har lekket litt fra demperne på en måte (tror jeg)?

Eller bare jeg som tror det. A-armene bak står rett ut, nesten litt oppover, når den står på bakken. Gjør deres det og? For de som ikke har modda demperne.

Hvilke hjul vil dere anbefale for "monstertrucking" av Slashen? Pro-Line Dirt Hawg, Badlands eller Traxxas Talon?

Kommer til å bli brukt i gress, skog (røtter og slikt) og kanskje leke seg med steiner.
                    Last edited by znaky85; 3 August 2010, 00:11.

Comment

• Jeg har lagt merke til det med dempere jeg også. Trur nok at olja blir trøkt ut etter en stund, så kan kanskje være lurt å etterfylle. Min har helt klart blitt lavere og ligger bedre på asfalt og slår fortere nedi i terreng.

Comment

• Jeg kjører med 18/54 nå, men så har jeg også da Mamba Monster. Venter på større pinjong i posten. Med originalmotoren er nok 12/54 det beste.

Det lekker ikke olje fra demperne dine? Det kan jo også være at fjørene har blitt litt mjukere. Det er uansett ikke noe poeng at demperne/fjørene er for stive, da får man bare dårligere kjøreegenskaper.

Comment

• De lekker ikke nei Og har egentlig merket det den sitter bedre nå enn den gjorde når den var ny

Comment

• Vil egentlig ikke anbefale å kjøre i gress med 3S og orginal motor og giring. Blir veldig varmt.

Når det gjelder slipper clutch, så ville jeg heller sjekket hvor mye den plast dingsen som holder det minste kulelagret og som er inntil fjæra har blitt slitt. Jeg burde ihvertfall skaffe meg en i alu, for jeg får ikke strammet fjæra mer.
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Blir vel 2S i gress tenker jeg meg, men skal uansett kjøpe noen 12t og 52t så jeg får girt ned litt evt.

Comment

• Er folket fornøyd med Slash 4x4? noen som har klart å kjøre sunn noe? har hørt den er veldig sterk.
                                Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X