Bilen funker utrulig bra.. Var ferdig å skru den sammen 1 time før første trenings heat i danmark.. 2 av demperne skrudde jeg faktisk sammen på fergekaia i strømstad mens vi ventet på gutta som kom fra sandefjord..
Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
MustIt RCsenter..
har nå prøvet 808 min med standard setup men synes den er for agresiv på rumpa. vil spinne rundt i sving veldig lett ved på drag.noe erfaringer dere som har fått sommeren noe tidligere en jeg.skal prøve å forandre på diffene å se.ellers funka bilen konge
Vet ikke helt hvor du kjører. Men før du forandrer diffene, prøv 1.5 hull i demperne bak med 600 olje og 1.4 foran med 500 olje.
(eller kanskje 500 bak, er jo vinter der du bor
5/5/2 funker veldig bra, har også brukt 3 til 4 i bakdiffen. Du mister litt off power steering, men føler bilen blir enda mer stabil med det oppsettet.
5/5/2 funker veldig bra, har også brukt 3 til 4 i bakdiffen. Du mister litt off power steering, men føler bilen blir enda mer stabil med det oppsettet.
ser jo nå at ikke alt var som det skulle når jeg så på denna linken her om dagen.....hadde jeg sluppet å spørre teite spørsmål.....
Ente foresten opp med en speed motor i dag, innsug med nr 8 på sitter i fra fabrikk, er det den man stort sett bruker eller ærre 7ern som er inn å bruke? tror jeg har bruk det minste innsuget på recaben, men er ikke avhengi av å kjøre 13 minutter på tanken....
Comment