Ferdig.... Så nå gjenstår det bare å tilpasse startboks å vente til det tørker opp på banen..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Xray Xb 8
Collapse
X
-
Den så sinnsykt nice ut da, kim
..
Grattis med ny bil
Comment
-
Rykter om at en ny grom gutt går til xray
sigpic
Team Xray
Comment
-
demper
har problemer med dempertallerkene i demperne mine. de blir større i diameter på ett hvis. noen som har en forklaring på dette? de blir så store at de sitter fast inne i demperen.. evt går det ann å få tak i andre tallerkner som er bedre??sigpic
Team Elefun
Comment
-
Vet ikke hvem bil du har, men om du har 808 så er det garantert for at du strammer mutteren
som fester demperstempelet litt for mye. Har du en tidligere modell, så vet jeg de kunne "svelle" litt om de ble stående lenge.
På 808 er de helt hundre.sigpic
Team Xray
Comment
-
er 808 jeg har.. de har blitt større under bruk. stått en stund med olje i demperen. to frem bien i dag og demperne sto bom fast. funka fint sist jeg kjørte...Originally posted by estereo View PostVet ikke hvem bil du har, men om du har 808 så er det garantert for at du strammer mutteren
som fester demperstempelet litt for mye. Har du en tidligere modell, så vet jeg de kunne "svelle" litt om de ble stående lenge.
På 808 er de helt hundre.sigpic
Team Elefun
Comment
-
Stemmer, min feil. 32mm er riktig.
Jeg bruker orginal nå, fungerer utmerket det også.
Fordelen med speed clutchen er at du kan ha flere clutcher klare.
Da skrur man bare av alle tre skoene samtidig, og kan bytte til clutch med andre sko/fjærer på ca 30 sekunder.sigpic
Team Xray
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment