Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mugen Seiki MBX-serien

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ligger også mange bilder på neo. Er ikke mange delene på den bilen hvor reno ikke har dremlet litt ser jeg hehe
    Håvard Haugland - 93 mod
    * Mugen Seiki * Futaba * RB/GO engines * Mecca *
    Team www.microracing.se

Comment

• Kommer ny MBX6E etter nyttår. sjekk ut www.microracing.se for info.
      *Mugen Seiki*OS*Microracing.se*Factory driver Advantage Racing*
      Sjekk ut www.microracing.se & www.advantageracingproducts.com

Comment

• Da er den nye OS .19 i bestilling, De som vil kan bestille den hos www.microracing.se
        Blir artig og prøve en liten motor.
        *Mugen Seiki*OS*Microracing.se*Factory driver Advantage Racing*
        Sjekk ut www.microracing.se & www.advantageracingproducts.com

Comment

• Da er jeg påmeldt i Mugen mafian.

Det vil prensenteres et norskt team i løpet av en uke eller to. Vi har jo allerede et svenskt Mugen Seiki team så vi får se om vi kan holde følge med de gjennom sessongen. Uansett, så får vi vel samarbeide for å gjøre mugen til en suksess også på østlandet og ikke bare der hvor regnet henger tungt.... hehehe. Det viktigste er jo uansett å slå de andre og plassere så mange MB& i finalen vi bare får til!!!!

Comment

• Originally posted by A.M View Post
            Da er jeg påmeldt i Mugen mafian.

Det vil prensenteres et norskt team i løpet av en uke eller to. Vi har jo allerede et svenskt Mugen Seiki team så vi får se om vi kan holde følge med de gjennom sessongen. Uansett, så får vi vel samarbeide for å gjøre mugen til en suksess også på østlandet og ikke bare der hvor regnet henger tungt.... hehehe. Det viktigste er jo uansett å slå de andre og plassere så mange MB& i finalen vi bare får til!!!!
            Mugen Anders?? Regna med at du skulle ha 911 jeg.... De har jo signet en usympatisk og meget utrivlig førstefører!!

Lykke til med ny bil.
            Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

Comment

• Så....... det du sier er at jeg er en usympatisk og meget utrivelig kar? Eller er jeg det ikke siden jeg skal kjøre Mugen....

Comment

• Originally posted by A.M View Post
                Så....... det du sier er at jeg er en usympatisk og meget utrivelig kar? Eller er jeg det ikke siden jeg skal kjøre Mugen....

Tenkte mer på førsteføreren til Radiosistemi da... Du er bare hyggelig, "dremel-addict og superkverulant" du Anders! Hehe!
                Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

Comment

• Jeg er nå litt usikker på den jeg da, 1. april i går..

Comment

• Godt å høre at det er flere MBX'ere... I vår klubb KMBK er vi vel bare to, og jeg kjører en MBX6 konvertert til elektro. Lykke til, gutter!
                    XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

Comment

• Bare nydelig med flere Mugen førere og Anders kan jo til og med få Mugen litt opp på listene
                      Mugen MBX6R, RB, Beta, Savox, Pirhana, Futaba, Tekno Rc
                      www.mustit.nI

Comment

• Og da kan det meddeles at Morten Thorkildsen Og Christian Martinsen også vil kjøre på Team Minicar Racing, med Mugen Seiki og Novarossi i år

Comment

• Har Thorkidsen gitt opp Serpent allerede
                          MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

Comment

• Noen som trenger et ferdiglakka lakka Mugen kaross Proline
                            450,- +frakt
                            MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

Comment

• Da var bilen ferdig bygget og prøvd litt på asfalt. Og det skal Mugen jaggu meg ha, fantastisk å skru sammen!! Etter å ha skrudd sammen flere Losi og en JQ så har de andre endel å strekke seg etter

Comment

• Set-up Innherred 30/4-1/5.
                                Front: Diff: 20000
                                Stab stag: 2,7 (Stag fra bak kortet inn til å passe foran)
                                Wheelbase: Nedre bærearm i midten
                                Kick-up: Max (Nedre bærearm høyest i front, lavest bak)
                                Caster: Nest mest
                                Øvre bærearm: Low
                                Ackerman: Forrest
                                Camber: -3 gr.
                                Toe: 0
                                Dempere: Festet ytterst på bærearm, innerst +1 på tårn.(Boret ekstra hull en plass lengre inn enn std) Std stempler + 800 cst,
                                foam over diaphragm. 75/8,25 fjærer (nye typen), utfjæring 104 mm målt fra nedre feste til øvre på demper.
                                Offset: +2
                                Ride hight: 26 mm målt på chassis ved eksosfeste

Midten: Diff 20000
                                Spur: 44T
                                Klokke: 13T
                                Clutch: std alu sko, 1,1 fjærer

Bak: Diff: 15000
                                Stab stag: 3
                                Wheelbase: Kortest på bærearm og hub
                                Anti-squat: Max på fremre holder, 0 på toe-in blokk
                                Toe-in: 2,5
                                Øvre bærearm: Midten på tårn og hub
                                Camber: -4
                                Dempere: Festet ytterst på bærearm, innerst på tårn. Std stempler, 600 cst. Foam over diaphragm. 86/8,5 fjærer (nye typen)
                                Utfjæring 121 mm målt fra nedre til øvre demperfeste.
                                Offset: +2
                                Ride hight: 26 mm
                                Morten Thorkildsen.
                                Team Mustit.no--Associated--RB--JConcepts--Byron--HighestRc--ProtekRc

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X