Det vil prensenteres et norskt team i løpet av en uke eller to. Vi har jo allerede et svenskt Mugen Seiki team så vi får se om vi kan holde følge med de gjennom sessongen. Uansett, så får vi vel samarbeide for å gjøre mugen til en suksess også på østlandet og ikke bare der hvor regnet henger tungt.... hehehe. Det viktigste er jo uansett å slå de andre og plassere så mange MB& i finalen vi bare får til!!!!
Det vil prensenteres et norskt team i løpet av en uke eller to. Vi har jo allerede et svenskt Mugen Seiki team så vi får se om vi kan holde følge med de gjennom sessongen. Uansett, så får vi vel samarbeide for å gjøre mugen til en suksess også på østlandet og ikke bare der hvor regnet henger tungt.... hehehe. Det viktigste er jo uansett å slå de andre og plassere så mange MB& i finalen vi bare får til!!!!
Mugen Anders?? Regna med at du skulle ha 911 jeg.... De har jo signet en usympatisk og meget utrivlig førstefører!!
Da var bilen ferdig bygget og prøvd litt på asfalt. Og det skal Mugen jaggu meg ha, fantastisk å skru sammen!! Etter å ha skrudd sammen flere Losi og en JQ så har de andre endel å strekke seg etter
Set-up Innherred 30/4-1/5.
Front: Diff: 20000
Stab stag: 2,7 (Stag fra bak kortet inn til å passe foran)
Wheelbase: Nedre bærearm i midten
Kick-up: Max (Nedre bærearm høyest i front, lavest bak)
Caster: Nest mest
Øvre bærearm: Low
Ackerman: Forrest
Camber: -3 gr.
Toe: 0
Dempere: Festet ytterst på bærearm, innerst +1 på tårn.(Boret ekstra hull en plass lengre inn enn std) Std stempler + 800 cst,
foam over diaphragm. 75/8,25 fjærer (nye typen), utfjæring 104 mm målt fra nedre feste til øvre på demper.
Offset: +2
Ride hight: 26 mm målt på chassis ved eksosfeste
Bak: Diff: 15000
Stab stag: 3
Wheelbase: Kortest på bærearm og hub
Anti-squat: Max på fremre holder, 0 på toe-in blokk
Toe-in: 2,5
Øvre bærearm: Midten på tårn og hub
Camber: -4
Dempere: Festet ytterst på bærearm, innerst på tårn. Std stempler, 600 cst. Foam over diaphragm. 86/8,5 fjærer (nye typen)
Utfjæring 121 mm målt fra nedre til øvre demperfeste.
Offset: +2
Ride hight: 26 mm
Morten Thorkildsen.
Team Mustit.no--Associated--RB--JConcepts--Byron--HighestRc--ProtekRc
Comment