Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thunder Tiger Mta 4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flott :smile:
    Det var akkurat det jeg ville vite.
    Kansje jeg må handle litt der jeg også...
    ThunderTiger MTA-4 S28, Tamyia SuperSabre, Mini-Z MR02 RM, Traxxas Slash, Hpi Cyber 10B

Comment

• Siden dette har blitt en av de større trådene på forumet, kanskje moderator vil gjøre den sticky?
      Carl Fredrik Bye Rusten
      1/8 Offroad: Jammin X1CR Team Factory, Go-Tech motor, Rapicon Fuel

Comment

• Det var ingen god ide carl! Har tenkt å spørre om det en god stund nå og er veldig FOR at de kan gjøre den sticky!:grin:
        Last edited by Gibson; 2 February 2008, 11:50.
        MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

Comment

• Billig fuel hos rcpartner, 235 kr for 4 liter, og kannene inneholder ca. 4.1-4.2 liter istedet for 3.8 som er vanlig. Gode referanser også. Kunne levere kostnadsfritt i store deler av landet. Noen som har erfaringer med fuel fra rcpartner ?
          www.rcpartner.no

MRF Synth 1
          ThunderTiger MTA-4 S28, Tamyia SuperSabre, Mini-Z MR02 RM, Traxxas Slash, Hpi Cyber 10B

Comment

• hvor fort går egentlig en mta-4 s50 sledgehammer?
            Tamiya tt-01d oppgradert!- Stryker F27C - Thundertiger mta4 Slegdehammer- div dustehelikopter - TFL Apparattion

Comment

• det ryker endeledd på bilen nesten hele tia.. er de generelt dårlige eller er det kjøringa mi? mta-4 s50
              Tamiya tt-01d oppgradert!- Stryker F27C - Thundertiger mta4 Slegdehammer- div dustehelikopter - TFL Apparattion

Comment

• Hvis det er den lille splinten som går gjennom "krysset" ytterst på drivakslingen du snakker om, så har jeg og vært mye plaget med at denne forsvinner under kjøring. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har byttet disse og brukt bøttevis med loctite uten at det ser ut til og hjelpe....
                Kim Svendsen Tromsø ('83)
                07 MTA4 | 07 ST1 | E-SKY HB KING2

Comment

• mener denne her http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000

Comment

• Oki...har aldri opplevd noe tull med dem. Var disse jeg mente: http://www.elefun.no/elefun4/aspx/produkter.aspx?vareID=5643&itemref=1∏=PD1575%20CVA %20rebuild%20kit&kategoriID=10000
                    Kim Svendsen Tromsø ('83)
                    07 MTA4 | 07 ST1 | E-SKY HB KING2

Comment

• Mistenker at det kan være kjøringa di.
                      Har ikke ødelagt selve endeleddet,men har strippet gjengene i diff huset selv.
                      Regner med at det er ved krasjer de ryker og ikke sånn helt plutselig.
                      Øyvind Terkelsen 80mod Savage3,5 Thunder tiger ZK2

Comment

• det er ved krasj de ryker ja men noen ganger har de ryki etter små krasj

Comment

• er på jakt etter ny monster truck, mta4 4,6 virker som ein bra bil, men er det bra akslerasjon i den? kjører som regel alltid i sandtaket og eg synst att akslerasjon er ein must
                          sigpickjell koivusalo 84 kyosho mad force
                          traxxas revo 3,3

Comment

• Måtte kjøpe bla. nye støtdempertopper etter ett krasj, men det fulgte ikke med pakninger.
                            Noen som vet delenr. på de?

Comment

• Originally posted by RoySor View Post
                              Måtte kjøpe bla. nye støtdempertopper etter ett krasj, men det fulgte ikke med pakninger.
                              Noen som vet delenr. på de?
                              Fant de nå http://www.elefun.no/elefun4/aspx/so...sokeord=pd1472
                              Dumt at man må kjøpe allt det andre grafset som hører til på nedre del av demper for å få fatt i pakninger oppe.

Comment

• Det var disse du skulle kjøpt i stedet RoySor, alutopper som ikke gir seg selv om du hopper litt.
                                Roar Mortensen, 1970 modell
                                1985 Hornet :: 2007 MTA-4 m/Nosram RS28 Monster EVO

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X