Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jøye meg, vel det var jo ikke så ille pris heller da når jeg tenker etter. Tøft med slow motion funsksjon da

    Ta søndag da vel Crazy beetle, så får jeg hilst på deg og
    Samtidig så oppfordrer jeg alle til å komme på søndag, kanskje vi kan få til et løp eller to også, hadde vært gøy med mange på en gang der oppe
    Mvh. Tommy.A

    Sarpsborg RC Offroad klubb

    Comment


    • Originally posted by jorgendn View Post
      casio exilim pro ex-f1 heter det, koster ca 6000,-
      Går og myser litt på det kameraet der selv. Pre Record-moduset, og opp til 1200 bilder i sekundet er fristende funksjoner. Men si meg, går det ikke ann å ta opp lyd når du gjør slo-mo opptak? Det er kult å se ting i sakte film, men det er enda kulere å se ting i sakte film og høre lyden samtidig!!!

      Comment


      • 1200 fps suger balle for å være helt ærlig. Det krever ENORMT med lys, bildekvaliteten er ikke mer enn middels, og størrelsen er frustrerende liten. 600 fps går under tvil.

        Nei, det er ikke mulig å ta opp lyd, det må du i så fall ta opp separat, noe som kan bli vanskelig

        Sett Ken Block - Gymghana infomercial 2?

        innmari fett når han kjører over lysrørene og du hører lyden, poof poof.
        hadde vært kult å prøvd, selv om det kan bli vanskelig å få til med amatør- kamera.. hehe

        Comment


        • Den filmen har vært oppe før på forumet http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=33261
          Begge filmene er på den linken, men den er like rå uansett hvor mange ganger jeg ser den
          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

          Comment


          • Originally posted by jorgendn View Post
            1200 fps suger balle for å være helt ærlig. Det krever ENORMT med lys, bildekvaliteten er ikke mer enn middels, og størrelsen er frustrerende liten. 600 fps går under tvil.

            Nei, det er ikke mulig å ta opp lyd, det må du i så fall ta opp separat, noe som kan bli vanskelig
            Takker. Da ble det plutselig litt mindre interessant. Føler at lyden bør være der, hvis ikke blir det litt som å drikke alkoholfritt øl.

            Comment


            • Kjøring i dag 11.6

              Hei.

              Skal en tur opp i Vister og kjøre nå i 13 tiden. Blir nok 2-3 timer der utover. Tommy Alex og jeg skal ihvertfall, og håper flere har anledning i dag
              1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

              Comment


              • Er ikke bane drit bløt? Går det og kjøre buggy der oppe i dag? Hadde ikke dere lagd en liten buggy bane ved siden av LS Banen? så den ikke jeg... Om jeg kommer, får jeg kjøre buggy sammens med dere som kjører LS da?

                Comment


                • Originally posted by BSS View Post
                  Er ikke bane drit bløt? Går det og kjøre buggy der oppe i dag? Hadde ikke dere lagd en liten buggy bane ved siden av LS Banen? så den ikke jeg... Om jeg kommer, får jeg kjøre buggy sammens med dere som kjører LS da?
                  Hei.

                  Ja banen er nok bløt, men forholdene er bra for det. Den lille buggy banen det siktes til er ikke noen egen bane. Det er laget en liten sløyfe inne i hovedbanen. Det er fritt frem for alle skalaer å kjøre på banen. Bare å komme det, du er velkommen
                  1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

                  Comment


                  • Hei, var på banen i dag, regnet øddlegger jo bane, med og dynke den med hull. Vist dere trenger hjelp til og gjøre banen litt rettere og bedre. så har jeg en atv som jeg kan hekte på noe stål greier og få banen litt bedre, når regnet er borte? Om det treng så si i fra så kommer jeg

                    Comment


                    • Velkommen til Sarpsborg Offroad club Rc BBS

                      Jo banen er nok litt bløt i disse dager slik som Svippsand sa men det går ann å kjøre der alikevel, en får bare korte den inn litt fram til godværet kommer. Ellers så er banen helt topp å kjøre på under disse forholdene, akkurat passe hardt/mykt.

                      Kjempe fint at du tilbyr dette, og noe vi svært setter pris på, har et aldri så lite traktor problem så vi takker for den hjelpen vi kan få.
                      En ATV holder fint til å få rettet og skrapet litt, men tror det er mere lønsomt å ta det nå som banen er myk og fin, Når varmen setter inn og banen er tørr så er også underlaget meget hardt og vanskelig å skrape opp med en slik sykkel (vil jeg tro) så det beste er nok om vi får gjort det før varmen setter inn igjen. Vi kan jo avtale en dag når det passer og trå til.

                      For meg så passer det :
                      Hverdager på kveldstid etter 18:00
                      på helger stort sett hele tiden.

                      Takker nok en gang for tilbudet BBS og vi svarer sefølgeligt ja til det
                      Mvh. Tommy.A

                      Sarpsborg RC Offroad klubb

                      Comment


                      • Jeg får deler til den til uka, og ja Passer nok best når den er litt bløt Så har den klar snart. 45517816 send en mld etterverdt, så kan jeg snakke litt med fattern når det passer =)

                        Comment


                        • Okay. bare si i fra når alt er klart du så finner vi en dag. Det er lettere å avtale noe når alt er fikset og klart
                          Mvh. Tommy.A

                          Sarpsborg RC Offroad klubb

                          Comment


                          • Hvor mye koster det og melde seg inn i særp offroad klubb?

                            Comment


                            • Ingenting (foreløbigt ) Det eneste er om du kunne vært med på et par dugnader og slikt en gang i mellom, jeg prøver stadigt å få folk til å få ut fingeren men de er treige Jeg skal til å bygge et nytt kjøre tårn nå ettervert, da hadde det vært fint med litt hjelp Men det er ikke noe krav, det er bare hvis noen gidder, eller så klarer jeg meg fint selv og jeg, har vært litt treigt hos meg i det siste, har jobba en del pluss varmen. men begynner nå ettervert igjenn.

                              Si meg, åssen er den ATV til å dra litt mindre stein ? Vet det er begrenset men bare spørr sånn for morro skyld
                              Mvh. Tommy.A

                              Sarpsborg RC Offroad klubb

                              Comment


                              • Det er en honda 400 ex . Mener du de steinen på andre siden banen? rett over førertårnet? Kan jo prøve, vet ikek om det går, men er jo vært et forsøk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X