Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja tenkte på de, kanskje ikke den største der men kanskje noen av de små. er du villig til å prøve uten å la det gå utover sykkelen så hadde det vært fint Jeg skal som sagt jobbe videre med å få tak i en som kan fjerne den største der, de steinene der må vekk for å si det slik.
    Mvh. Tommy.A

    Sarpsborg RC Offroad klubb

    Comment


    • Ja bra dere gidder og fjerne de, det går greit 1 runde andre runde helt opp til 7 runde ++ da er du så konsa, så du holder på og kjøre på de i allefall det jeg gjordet xO

      Comment


      • Originally posted by BSS View Post
        Ja bra dere gidder og fjerne de, det går greit 1 runde andre runde helt opp til 7 runde ++ da er du så konsa, så du holder på og kjøre på de i allefall det jeg gjordet xO

        hvis du er4 konsentret kjørr du IKEK på de steina.
        men å få fjerna de er nok ikek dumt nei.
        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
        alt under 1200 cc er en startmotor.
        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

        Comment


        • Originally posted by Crazy beetle View Post
          hvis du er4 konsentret kjørr du IKEK på de steina.
          men å få fjerna de er nok ikek dumt nei.

          Jeg kjørte ikke på de, men snitta de. konstentrerte meg, trodde jeg hadde kontroll. så ikke langt nok fram i banen. og fikk akkurat svingt meg forbi eller så hadde jeg herpa hele bilen :/

          Comment


          • Jeg hater de stenene der og de skal vekk!! ødelegger hele banen spørr du meg, og tranga skal gjørest bredere og få vekk noe av den sand haugen ved siden av. Nå har Svippsand vært i kontakt med Halvor og han skulle komme med traktoren i nærmeste framtid pluss at BBS har tilbydt seg å gjøre et forsøk på å skrape og rette litt. Det skulle nok gjøre susen i denne omgang.

            Var oppe og tittet nå og slik forholdene er der oppe nå så er det perfekte kjøre forhold bortsett fra tranga, der er det en del vann. Det går fint ann å kjøre utenom den til vannet er borte. Skal fylle på en del sand der slik at vi slipper de problemene der igjenn. ellers så må jeg si at banen er i meget bra stand ved tanke på alt regnet som har vært, var ikke mange pyttene å se og det lover jo godt for banen.

            Jeg og Svippsand skal opp å kjøre litt i kveld Hvis da ikke regnet blir for ille.
            Mvh. Tommy.A

            Sarpsborg RC Offroad klubb

            Comment


            • Når skal dere kjøre? Skal kjøpe meg baja når jeg kommer fra ferie, det har jeg bestemt meg for, og da skal jeg mase til jeg får kjøpt meg haha x]

              Comment


              • Regnær det i særp eller? Her i råde pøsær det ned. Æsj.. blir banen dynka i gjen av vann nå da? eller går det an og kjøre der etterpå?

                Comment


                • Er kjærringa di lik mi så får du ingen problemer og slipper å mase hehe. Samma interessen vettø


                  hm er ikke sikker, Svippsand skulle sende meg meld når han var klar men tror nok vi ser ann været, joda det øser ned her også men også opphold, så vi får se, Den minste antydning til opphold nå så skal i hvertfall jeg kjøre


                  Banen er ok den utenom et par steder men det er overlevbart, tranga er den værste plassen akkurat nå, men kjører vi utenom det hølet der så går det greit (heldigvis). Går fint ann å kjøre der og for et grep man får i disse dager. går så det griner. Takket være underlaget så forsvinner vannet som er der ganske så fort også. men som sagt, minimalt med vann på banen.
                  Mvh. Tommy.A

                  Sarpsborg RC Offroad klubb

                  Comment


                  • Er bare 13 jeg, så tror ikke jeg må mase på " kjerringa" haha x] Er vel heller fattern jeg må mase på x] Jeg blir med og kjøre om det kommer noen andre.. Jeg kjører buggy da,

                    Comment


                    • Burdet dere ikke sette opp en nettside?

                      Comment


                      • aka sorry la ikke merke til datoen din hehe.
                        Da får du mase på fatter`n din da

                        bare tel å komme det, jeg og svippsand skal dit sånn ved halv åtte tiden, må legge noen unger først se.

                        Veel.. Denne såkalte klubben var noe jeg fant på for å skaffe oss et navn og rykte, Jeg går utifra at de andre er med der også, har ikke hørt noe annet i hvertfall En nettside kan være aktuellt det ettervert, Jeg har et domene og hele pakka klart jeg så det er vel bare tel å sette i gang. men vi får se. Skal høre med de andre om klubben/navnet er reelt eller ikke, Er det bare jeg som er med der så tror jeg neppe jeg gidder hehe. mye arbeid for å si det slik, men er vi flere som er enige i klubbnavnet og de andre er med der så kan det jo hende vi får tel noe.
                        Mvh. Tommy.A

                        Sarpsborg RC Offroad klubb

                        Comment


                        • Da tror jeg jeg kommer oki, dere burdet ikke hete sarpsborg rc hva med FREDRIKSTAD rc, da vil det melde seg inn mange flere haha x]

                          Comment


                          • Hvordran var forholdene på banen i dag?

                            Comment


                            • Noen som skal kjøre i dag????

                              Comment


                              • ja.jeg skal opp i dag ca 1900-2000
                                hans-jørgen solberg gressvik 12/02,1972
                                mcd Race Runner EVO3 Competition Buggy
                                hpi baja 5b

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X