Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    japp, stemmer at det er den "son" ja

    Får se om jeg får rotet meg nedover til dere snart.

    mye kjøring på hverdagene eller?

    Comment


    • #77
      Vel, det virker som det har dratt seg opp litt nå som det begynner å bli kjent, så ja jeg vil påstå at det også er kjøring der om hverdagen, kankje ikke så mange der da men, vil nok øke betrakteligt i helgene så lenge været er tilstede.

      Bare tel å komme det, velkommen skal du være
      Mvh. Tommy.A

      Sarpsborg RC Offroad klubb

      Comment


      • #78
        noen som skal dit i dag eller? kan komme en tur nedover.. og uten bil, men med kamera

        Comment


        • #79
          Jeg vet ikke om det er noen der i dag siden det regner litt. Jeg skal opp en tur etter 1700 og se om jeg kan få tak i buldoser kællen, tenkte jeg skulle få ham til å dra av litt på et par topper der og hive på noe sand på et hopp. Jeg regner med å være der fra 1700 og litt utover.
          Mvh. Tommy.A

          Sarpsborg RC Offroad klubb

          Comment


          • #80
            Fikk ikke opp lørdagen, men hvis været fortsetter slik som på fredag er jeg på plass lørdag; http://www.yr.no/sted/Norge/Østfold/

            PS!
            Skulle noen ha et ønske om at jeg skulle ta med noe fra butikken så gi beskjed.......bare tull å betale i dyre dommer for å sende det i posten når jeg alikevel skal nedover......
            sigpic
            Tlf 4691 0501

            Comment


            • #81
              Originally posted by TommyAlex View Post
              Jeg vet ikke om det er noen der i dag siden det regner litt. Jeg skal opp en tur etter 1700 og se om jeg kan få tak i buldoser kællen, tenkte jeg skulle få ham til å dra av litt på et par topper der og hive på noe sand på et hopp. Jeg regner med å være der fra 1700 og litt utover.
              Gi meg nøkler til en graver eller hjullaster så skal jeg hjelpe til jeg vettu

              Comment


              • #82
                Originally posted by Egon View Post
                Fikk ikke opp lørdagen, men hvis været fortsetter slik som på fredag er jeg på plass lørdag; http://www.yr.no/sted/Norge/Østfold/

                PS!
                Skulle noen ha et ønske om at jeg skulle ta med noe fra butikken så gi beskjed.......bare tull å betale i dyre dommer for å sende det i posten når jeg alikevel skal nedover......

                du kan ta med en slik victory pipe til baja søm vi testa om mandagen. den var det masssssse power i. da ble det brått liv i bajan.
                hans-jørgen solberg gressvik 12/02,1972
                mcd Race Runner EVO3 Competition Buggy
                hpi baja 5b

                Comment


                • #83
                  Hehehehehe.........

                  Du må nok dessverre vente 1-2 uker, de startet produksjonen igår.....
                  sigpic
                  Tlf 4691 0501

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by jorgendn View Post
                    Gi meg nøkler til en graver eller hjullaster så skal jeg hjelpe til jeg vettu
                    Hm, vi kan jo tjuvstarte den da hehe
                    Mvh. Tommy.A

                    Sarpsborg RC Offroad klubb

                    Comment


                    • #85
                      Jeg tror at han sendte pipene tilbake til fabrikken etter testen på Skarnes
                      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                      Comment


                      • #86
                        Bane oppdatering.

                        En liten oppdatering må jo til.

                        Var oppe og skulle ordne med noe graving og slikt men buldoser kællen var ikke der i dag så det blei ikke noe spes. jobbing i dag, Bane forholdene var nummeret inntil perfekte i dag, ikke for hardt og ikke for bløtt.
                        Men til saken. Tok en ny og mere nøyaktig måling av banene i dag og fikk et lite hake slipp når jeg fant ut at banen var en smule kortere enn hva jeg hadde trodd, vaske brillene tror jeg hehe.

                        banen for bensin bilene er 218m lang og 5m bred.
                        banen for nitro bilene er 100m lang og 4m bred men kan være noe smalere på enkelte steder.

                        Det var jo litt forskjell må jeg si, når jeg målte sist gang (øyemål og antagelse) så kom jeg fram til 800 - 1500m, men det var jo helt feil.

                        Men banen er stor nok alikevel og har sine utfordringer

                        Ville bare nevne det.
                        Mvh. Tommy.A

                        Sarpsborg RC Offroad klubb

                        Comment


                        • #87
                          Hei Tommy

                          Var og testet banen i dag, og den var knallfin...
                          Gratulerer med kjempefin bane.. super innsats av dere for å få lagd denne..
                          Mens jeg var der kom det en til med en rykende fersk Baja.. nyinkjøpt i går.. så vi hadde en hyggelig kjøreopplevelse begge to.. 2 biler med stor rød L undere spioleren... hehe..
                          Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                          Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                          enRoute Berg JXR003
                          Losi 5ive - BZM Super 50

                          Comment


                          • #88
                            Bane oppdatering

                            Jeje nå er kontroll plattformen på plass
                            Den virker solid og grei, skulle vel kanskje hatt et rekkverk ettervert men er ikke sikkert det er nødvendig, det finner vi ut
                            rep bordet kommer på plass i morgen eller fredag, siden det snart er helg så blir det ikke så mye fram til det, men skal finne en nødløsning på det største hoppet så lenge. pluss fikse på noen bånd, det er vel det som skjer fram til helgen. Svippsand kom en tur oppom og kjørte litt, hjalp også til litt Det eneste vi mangler snart nå er ei pølsebu men skal jaggu ikke se bort i fra at vi fikser det også, jeg kjenner en kæll jeg se hehe.



                            tomso:
                            Helt toppers å høre at dere liker den, og takk for gratulasjonen Dette har gått fort samtidigt som det har blitt bra. Ja da vet dere hvor banen er hen neste gang, velkommne skal dere være, håper å se dere til lørdag og søndag, en stooor dag hehe, håper det kommer mange for å teste den ut.
                            Mvh. Tommy.A

                            Sarpsborg RC Offroad klubb

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by TommyAlex View Post
                              Bane oppdatering

                              Jeje nå er kontroll plattformen på plass
                              Den virker solid og grei, skulle vel kanskje hatt et rekkverk ettervert men er ikke sikkert det er nødvendig, det finner vi ut
                              rep bordet kommer på plass i morgen eller fredag, siden det snart er helg så blir det ikke så mye fram til det, men skal finne en nødløsning på det største hoppet så lenge. pluss fikse på noen bånd, det er vel det som skjer fram til helgen. Svippsand kom en tur oppom og kjørte litt, hjalp også til litt Det eneste vi mangler snart nå er ei pølsebu men skal jaggu ikke se bort i fra at vi fikser det også, jeg kjenner en kæll jeg se hehe.



                              tomso:
                              Helt toppers å høre at dere liker den, og takk for gratulasjonen Dette har gått fort samtidigt som det har blitt bra. Ja da vet dere hvor banen er hen neste gang, velkommne skal dere være, håper å se dere til lørdag og søndag, en stooor dag hehe, håper det kommer mange for å teste den ut.


                              Du er og blir et unikum.

                              makan til stå på vilje!
                              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                              alt under 1200 cc er en startmotor.
                              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                              Comment


                              • #90
                                Meget imponert

                                Jeg må bare si at jeg er meget imponert over gjengen i Særp som har fått til en bane på så kort tid. Etter de bildene som ligger her så ser det ille bra ut. Flinke folk...

                                Håper jeg får muligheten til å teste banen en dag...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X