Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hei. makan til ståpåvilje har jeg aldri sett før, du fortjener virkelig en medalje for sånt som detta

    kjøpte meg fg bil i går så skal se om jeg ikke får tatt turen til særp og prøve banen litt

    mvh turbo_fun
    matt svart hpi baja 5b 2.0 2013 version

    Comment


    • Tror det er greit nok løft på hoppet uten den ekstra plata jeg :P









      sigpic
      MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

      Comment


      • Kjempebra bilder... Det ble endel luft under bilene uten hjelp og.. hehe
        Synd med allt støvet da..
        Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
        Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
        enRoute Berg JXR003
        Losi 5ive - BZM Super 50

        Comment


        • Hei og hopp Ja da har god været kommet og bilene er klare, ja i hvertfall deres da hehe. Det var et kjempe bra føre der oppe på lørdag, det støver en god del på tørre dager og det må vi gjøre noe med, Jeg driver å jobber med å få til et vannings system som vil hjelpe både på støv og bane. siden det ikke er den største banen i værden så er det ikke så mye som skal til. Men vil vente en liten stund til før vi går i gang med det, fordi at det skal være et komune oppmøte den 1 Juni som gjelder hele vister gropen, altså ikke bare delen vår men hele. Ikke frykt noe, vi mister ikke banen men hvis dem ser at det foregår seriøs virksomhet der så kan vi risikere å måtte betale leie der og det vil vi jo unngå så fort dem har vært der så vil systemet bli satt i gang. Jeg har fått skaffet 1000L dunk som skal plasseres og fylles med vann. Det eneste som vi trenger da er slange system og dyser. men vi finner nok på noe.

          Har fjernet det meste av bånd, de var ikke til noe nytte alikevel så da er det like greit å ta dem vekk, Men jeg må be samtlige å holde seg til løypen og ikke alle andre steder. Dette har noe med sikkerhet å gjøre. Ellers så er det vel greit tenker jeg, skal opp å fylle igjenn de værste hullene til uken, Kanskje ta en liten dugnad på det ? banen må og bør holdes ved like.


          Snailey. Kjempe fine bilder, ja det var jo bare en prøve for å se, kanskje vi kan bruke plata til noe annet Ps. kjøp deg en sokk til å tre utapå filteret, skal vist hjelpe har jeg hørt.

          turbo_fun: takkar for komplimanget velkommen skal du være. prøve å komme på en helg da vettu, da er det mestsansyneligt flere der enn på hverdagen. Men jeg må jo si at, etter at banen våknet til liv så har flere og flere folk fått interesse for den og det er jo kjempe triveligt, det er jo da det blir show og vettu

          tomso: støvet skal vi gjøre noe med, det vil jo øke på bane forholdene og kjøre trivselen
          Mvh. Tommy.A

          Sarpsborg RC Offroad klubb

          Comment


          • Heey
            Ja her får en si det var stille gitt
            Men nu, nå har jeg fått delene mine og bilen er nå klar, skal ta den første prøve turen i morra, går alt bra da så blir det banen i morra efta en gang.
            vert litt stille nå, har jobba en del men tar igjenn til helgen.
            Mvh. Tommy.A

            Sarpsborg RC Offroad klubb

            Comment


            • Er det flere som har tenkt seg en tur opp for å kjøre litt i helga? evt når skal vi ta en samling. Har vært og kjørt alene der oppe i det siste og det blir ikke helt det samme alene gitt.
              1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

              Comment


              • kommer jeg når har du tenkt deg opp?
                Fredly Andre Andresen
                President of Østfold RC Truckers
                Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                Comment


                • Halla SSboy.

                  Tenkte enten en tur på formiddagen i morgen ca 11 eller etter 14 på søndag. Hva passer best for deg?
                  1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

                  Comment


                  • Jag tycker ni ska hoppa in bilen och åka till Skarnes i helga...
                    se 8 timmars tråden!!

                    //Jonas
                    Xray M18 pro lipo
                    Spektrum DX3R

                    Comment


                    • passer dårlig i morra formiddag, må bli litt senere på dagen, etter 14 kanskje. Søndag kan jeg seh... sikkert lettere redusert

                      Skarnes hadde vært kult det...
                      Fredly Andre Andresen
                      President of Østfold RC Truckers
                      Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                      Comment


                      • Originally posted by jonasf View Post
                        Jag tycker ni ska hoppa in bilen och åka till Skarnes i helga...
                        se 8 timmars tråden!!

                        //Jonas
                        Har du ikke fått med deg at vi har fått egen bane
                        Den kommer til å klatre på rangstigen snart den og hehe.
                        Mvh. Tommy.A

                        Sarpsborg RC Offroad klubb

                        Comment


                        • Hajsan gutar/jenter.

                          Var oppe og testa bilen i går og den går som en drøm, så jeg er mega klar på lørdag/søndag. Tar med hengeren for litt fresh up
                          Mvh. Tommy.A

                          Sarpsborg RC Offroad klubb

                          Comment


                          • Halloo gutane.
                            skulle gjerne ha kommet men potta fra nederland har ikke kommet ennå så da blir det ikke noe på meg.motoren skal IKKE startes før den har blitt montert.men har jæ*** lyst til å kkjøre men nå har det bare blitt sånn.kommer sterkt tilbake senere

                            Comment


                            • [quote=SSboy;323050]passer dårlig i morra formiddag, må bli litt senere på dagen, etter 14 kanskje. Søndag kan jeg seh... sikkert lettere redusert

                              Kuult SSboy, da sier vi søndag Sikkert redusert sjøl da jeg har tenkt å innta alkoholdige forfriskninger i morgen. Da kan vi sammen stå og holde håret til hverandre når vi spyr mellom øktene (det hørtes kanskej ikke helt bra ut, he-he)

                              Klar fra sånn ca 14 tiden jeg da. Hva med deg Tommy? kuult at bilen din er friskmeldt igjen. Regner med at også du stiller?
                              1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

                              Comment


                              • Ja var ikke en dag for tidlig svippsand, har venta lenge på de delene nå.
                                Jepp, jeg kommer vettu.


                                Ja se å få tak på delene dine og kom opp dyver, her skal det kjørast
                                Mvh. Tommy.A

                                Sarpsborg RC Offroad klubb

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X