Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by tribbe View Post
    Jeg må bare si at jeg er meget imponert over gjengen i Særp som har fått til en bane på så kort tid. Etter de bildene som ligger her så ser det ille bra ut. Flinke folk...

    Håper jeg får muligheten til å teste banen en dag...

    Vi Trøgstinga får finne en dag å reise ned.
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment


    • #92
      Originally posted by Crazy beetle View Post
      Vi Trøgstinga får finne en dag å reise ned.
      Klar for det. Vi får finne en dag som passer. Bare Egon får sendt delene jeg har best.

      Tror du kanskje skal få hjelpe meg litt en dag (hvis du har mulighet/lyst), justere motor`n min litt. Tar liksom litt tid før det skjer noe, men så kommer den veldig.... Er 27,2 reed...

      Comment


      • #93
        Takkar for komplimentet Crazy beetle og tribbe Det varmer høre.
        Ja dere får ta dere en tur ned og teste den ut og treffe gutta boys.
        Ta dere en tur på lørdag da vel, tror det kommer en del da.
        Pluss da kan jo Egon ta med delene dere skal ha også, hørte han skulle komma og se Alt er med værforbehold.
        Mvh. Tommy.A

        Sarpsborg RC Offroad klubb

        Comment


        • #94
          Originally posted by TommyAlex View Post
          Takkar for komplimentet Crazy beetle og tribbe Det varmer høre.
          Ja dere får ta dere en tur ned og teste den ut og treffe gutta boys.
          Ta dere en tur på lørdag da vel, tror det kommer en del da.
          Pluss da kan jo Egon ta med delene dere skal ha også, hørte han skulle komma og se Alt er med værforbehold.
          Passer desverre ikke for meg i helga, må gjøre en del ting hjemme nå som jeg har tilgang på graver (ille moro det også, sitte i en 16 tonns graver ved siden av husveggen... godt huset er forsikret)

          Comment


          • #95
            Var oppe å testet banen med Monster Beetle'n i sta og det var blitt veldig bra der oppe Flott "kjøretårn" med utsikt over hele banen også.






            Det blåste en del, så noen av pinnene til markeringsbånnene, hadde blåst overenne. Hadde ikke med noe å få slått dem ned med, så fikk desverre ikke fikset det.
            sigpic
            MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

            Comment


            • #96
              Meget bra tiltak folkens
              Bare jeg blir ferdig med dette eksamens maset så hiver jeg meg på ferja over fjordn og lufter biln litt
              Nå er en eksamen fullført, så da gjenstår det 8...
              Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race

              Comment


              • #97
                Jaja folkens da er vel banen klar for helge kjøring tenker jeg, fikk tatt siste rest i dag, jeg og snailey fikk spadd og raka litt her og der så da får vi si oss fornøyde for denne gang. Pluss at vi fikk laga et hopp som jeg håper funker og vil falle i smak for de fleste

                Takkar for det powerslave ja bare tel å komma når det passer det.

                tribbe, kom når du har tid du, banen går ingen vei den hehe.

                flotte bilder snailey ser du er til å skrur litt du au hehe.
                båndene er fikset så ikke tenk på det
                Vi kommer til å finne på en annen løsning ettervert ja, men nu, ja nu skal jeg ta ferie hehe. Håper delene kommer i morra slik at jeg kan få fart på dritten jeg og
                Mvh. Tommy.A

                Sarpsborg RC Offroad klubb

                Comment


                • #98
                  denne helga passer det ikek for meg heller desverre.
                  har litt igjen for å komme skikkelgi i orden på hytta.
                  så helga går vel med til å rydde på plass alt
                  og ikke minst få kontroll på hvor jeg har alt RC ustyret.
                  men neste Lørdag er jeg nok klar som et EGG!
                  A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                  alt under 1200 cc er en startmotor.
                  R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                  Comment


                  • #99
                    kom når det passer for deg du Crazy beetle, som sagt, banen går ingen sin vei den
                    Mvh. Tommy.A

                    Sarpsborg RC Offroad klubb

                    Comment


                    • Var oppe å fikk testa mcd'en noen runder Kjørt inn nye toppen som kom i posten i dag og litt bane testing morro!!!!
                      Hadde jeg bare klart å holde meg på banen - svingen ved innkjøringa er helt umulig å treffe riktig... hehe får håpe at det går bedre med litt trening...

                      Jeg fikk testa det nye hoppet Tommy og jeg satt opp i går, men syntes ikke noe serlig om det, så jeg valgte å kjøre utenom.
                      Veldig tørt og støvete på banen i dag, brukte 3 filter på 1,5 times kjøring ( det vi kansje si et filter bytte i halvtimen ) hehe - Så ta med ekstra luftfilter om dere skal kjøre...
                      sigpic
                      MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

                      Comment


                      • Hey snailey hehe ja den svingen er ikke lett den, men skal den være det da

                        Ja kan tenke meg det, det har vært varmt og svært tørt, kan tenkes vi må finne på noe ettervert for å minske det. Det må bli vann det da men..
                        Grattis da ta det pent med den nå da så ikke den går åt skogen hehe.
                        Hm. Hvis det ikke er noe å satse på så tar vi det bare vekk, var jo bare for å prøve liksom så ække noe farligt det.
                        Selv så har jo jo seffers ikke fått delene mine da Jeg får håpe de kommer i morra da. noe annet har skjedd da Jeg droppa baja 5b 2.0 og kjøpte en baja 5b ss i steden, gleder meg til å skru Bestillte samtidigt en spektrum dx3s kontroller og en servo pluss noe lakk og et nytt batteri. Kjøpte det i Norge så da burde det vel ikke ta så lang tid, men vi får se.
                        Morro skal det bli i hvertfall, synd det ikke er min men kjærringam sin hehe.
                        Mvh. Tommy.A

                        Sarpsborg RC Offroad klubb

                        Comment


                        • Hehe.. da får du gratulere kjerringa da bilen blir ferdig da..
                          Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                          Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                          enRoute Berg JXR003
                          Losi 5ive - BZM Super 50

                          Comment


                          • Grattis med ny bil da :P

                            Fant brått ut at kjærring jobber til 4 i morra, så da får jeg kansje tid til å dukke opp i morra. Når er det folk dukker opp?
                            sigpic
                            MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

                            Comment


                            • Hei alle.

                              Gleder meg skikkelig til en tur på banen i morgen i knall bra vær og forhåpentligvis bra oppmøte. Skal bli bra å få testa banen i konkurranse modus og ikke bare moro kjøring

                              Regner vel med at vi starter i 12 tiden???? Jeg er ihvertfall klar på startstreken til da. Har skrudd og ordna som en gal til å ha alt klart til i morgen. Skal bli gøy å få møte flere av de som har skrevet inn på denne tråden. Så langt har jeg hilst på Tommy (natürlich), snailey, Diver og et par andre som ikke er på forumet.

                              Vi sees i morgen gutter
                              1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

                              Comment


                              • 12'tia hørtes fornuftig ut
                                Deilig å sove litt lenger på fridagen :P
                                sigpic
                                MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X