Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Offroad bane i Vistergropen Sarpsborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da blir det litt action i gropa. Skal oppover nå. Vi er i alle fall to stk. Så heng dere på.....
    sigpicBaja 5T / Spektrum DX3S /TS Reed 30.5cc 4-bolt w/adjustable timing / a-m-s RWB / Lauterbacher New Style Clutch / PD / TR ++ / VRC BB sidepipe / TC Rollcage.....og masse annet tull
    http://www.teamadriansenracing.com

    Comment


    • Noen bilder fra dagens kjøring
      Attached Files
      Fredly Andre Andresen
      President of Østfold RC Truckers
      Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

      Comment


      • Enda noen bilder
        Attached Files
        Fredly Andre Andresen
        President of Østfold RC Truckers
        Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

        Comment


        • Fine bilder. Til og med hvite gliset mitt er med jo
          sigpicBaja 5T / Spektrum DX3S /TS Reed 30.5cc 4-bolt w/adjustable timing / a-m-s RWB / Lauterbacher New Style Clutch / PD / TR ++ / VRC BB sidepipe / TC Rollcage.....og masse annet tull
          http://www.teamadriansenracing.com

          Comment


          • Klar for en dugnad jeg også Var helt konge forhold på torsdag, hadde vi fått i stand et vanningsanlegg så får vi nok mye mere moro der oppe. Til og med bobla mi hadde grep som bare det. For min del kan jeg nok de fleste ettermiddagene/kvelder til uka. Skal også en tur opp og kjøre i morgen sånn i 19 draget, og håper flere kommer? Dio? du og Finn kanskje? eller hva med SSboy og Tommy? Kult å fått til litt kjøring, planlegging og innsats i morgen og til uka. PS, bilen min er friskmeldt igjen etter en tur til Micromonster i dag
            1:6 FG Monster Beetle Pro, HBX Brushless 1:10, Mini-z MR02

            Comment


            • Det var bra der i dag og,men det trengs en god dugnad ja..
              HPI Baja 5T - 29.ccm big bore kit - DDM Dominator V2 - Spektrum DX3s

              Comment


              • Mye fine bilder du fikk tatt der fredly
                HPI Baja 5T - 29.ccm big bore kit - DDM Dominator V2 - Spektrum DX3s

                Comment


                • Originally posted by svippsand View Post
                  Klar for en dugnad jeg også Var helt konge forhold på torsdag, hadde vi fått i stand et vanningsanlegg så får vi nok mye mere moro der oppe. Til og med bobla mi hadde grep som bare det. For min del kan jeg nok de fleste ettermiddagene/kvelder til uka. Skal også en tur opp og kjøre i morgen sånn i 19 draget, og håper flere kommer? Dio? du og Finn kanskje? eller hva med SSboy og Tommy? Kult å fått til litt kjøring, planlegging og innsats i morgen og til uka. PS, bilen min er friskmeldt igjen etter en tur til Micromonster i dag

                  Godt du har fått fikset bilen da. Lightningguy og jeg skal i alle fall oppover nå å kjøre. Tror ikke Finn skal kjøre i dag, men satser vel på at andre tar turen i dag.
                  sigpicBaja 5T / Spektrum DX3S /TS Reed 30.5cc 4-bolt w/adjustable timing / a-m-s RWB / Lauterbacher New Style Clutch / PD / TR ++ / VRC BB sidepipe / TC Rollcage.....og masse annet tull
                  http://www.teamadriansenracing.com

                  Comment


                  • Originally posted by svippsand View Post
                    Klar for en dugnad jeg også Var helt konge forhold på torsdag, hadde vi fått i stand et vanningsanlegg så får vi nok mye mere moro der oppe. Til og med bobla mi hadde grep som bare det. For min del kan jeg nok de fleste ettermiddagene/kvelder til uka. Skal også en tur opp og kjøre i morgen sånn i 19 draget, og håper flere kommer? Dio? du og Finn kanskje? eller hva med SSboy og Tommy? Kult å fått til litt kjøring, planlegging og innsats i morgen og til uka. PS, bilen min er friskmeldt igjen etter en tur til Micromonster i dag
                    Jaaa i dag blir det kjøring, skal kjøre inn bajan til dama hehe.
                    Drar opp nå tenkte jeg og blir utover ei stund.
                    Mvh. Tommy.A

                    Sarpsborg RC Offroad klubb

                    Comment


                    • Ja nå ser det ut til at banen har blitt populær ja
                      Helt toppers at detta gikk i boks, som andre har vært inne på så er dugnad et must. så ja, jeg er klar til en ny dyst jeg Jeg har vært litt i ro i det siste men har begynt å jobbe igjenn pluss at jeg har skrudd i sammen baja`n. Men nu er jag klar til å bli med på lasset igjenn

                      Tenkte jeg skulle ta med sag og slikt i morra og begynne å fjerne buskene slik at det blir plass til et nytt depo og stå plass, trokke det er så dumt å flytte det, det blir enten det eller å grave av toppene slik at det visuelle blir bedre. Men denne gang så tror jeg det er mere lønnsomt å få tak i skikkelig plank og lage det større og mere holdbart. Paller kan jeg få tak på i bøttevis så det er det minste problemet, og materialer kunne vist også skaffes inn. og da har vi vel det meste tenker jeg. Jeg kom over en billig traktor i helgen, men det var ikke krape og slikt til den da men... kanskje jeg kjøper den hehe. Hadde kanskje vært kjekt å ha stående der oppe eller noe, vi får se.

                      Så gutta boys og co. kom igjenn, her skal det lages østfolds råeste offroad bane
                      Mvh. Tommy.A

                      Sarpsborg RC Offroad klubb

                      Comment


                      • Dette høres rått ut gutter Er fult opptatt med pakking/flytting osv. så det er ikke så mye annet tiden strekker til om dagen. Gleder meg til å se dette live. Er dere der lenge i dag?
                        Robert Birkevaag 71 mod
                        Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

                        Comment


                        • Heisann.
                          Lite liv her inne for tiden ser jeg

                          Det jeg lurte på er om det blir noe dugnad denne uken, forholdene er kjempe bra for det akkurat nå. Nå er det passe vått der oppe så det går ann å bruke rive og trillebor til å rette ut rennene og slikt. Det hadde vært kjempe fint hvis noen av særpe folket kunne vært med opp og ordnet litt, fort som faaa... Jeg drar opp med hengeren og utstyret mitt i morgen fredag og trår til. Og da mener jeg ikke bilene De lar vi være hjemme denne gang, ellers så blir det ikke gjort en dritt.

                          Så gutter, la bilene være hjemme, på med hanskene og sett i gang, her skal det jobbes. Skal opp på lørdag og fikse litt også, pluss prøvekjøre den ny trimma monster trucken min Race ported 30,5 og jetpro pipe pluss noe annet snax, blir vel til å bestille ny forgasser av Egon ganske så snart tenker jeg
                          Last edited by TommyAlex; 18 June 2009, 17:08.
                          Mvh. Tommy.A

                          Sarpsborg RC Offroad klubb

                          Comment


                          • Jeg har tenkt meg en tur nedover på Lørdag.
                            nåpr er det folket pleier å starte kjøringen?
                            er ikke redd for å ta i et tak hvis det blir dugnad heller.
                            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                            alt under 1200 cc er en startmotor.
                            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                            Comment


                            • Originally posted by Crazy beetle View Post
                              Jeg har tenkt meg en tur nedover på Lørdag.
                              nåpr er det folket pleier å starte kjøringen?
                              er ikke redd for å ta i et tak hvis det blir dugnad heller.
                              Tja si det, har hele tiden prøvd å få en samlet gjeng til en fast tid i helgene men det virker ut som at det er en smule vanskeligt for mange. Skal jeg snakke for meg selv så kommer jeg etter 18:00 på lørdag og hele søndag. Er det noen som kjører så kommer de fleste fra 12:00 og utover antar jeg, så lenge de kan og har tid.
                              Mvh. Tommy.A

                              Sarpsborg RC Offroad klubb

                              Comment


                              • Okay, da har jeg vært oppe i dag og fått raket vekk en god del med stein og bulker. Det var en del stor sten pluss masse smått som hadde dukket opp her og der og de er nå vekk. Det som er igjenn nå blir tatt med traktor og skrape, det er litt mye grovt som må slettes ut og det er tungt med bare river og spader. Kommer til å dra ned til traktor gubben i morra og høre med han om han gidder å skrape over. går nok i orden Fikk meg i tilegg et par runder med bajan til dama og banen fungerer den og således bilen hehe.


                                En annen sak som jeg må ta opp er all den søppla som ligger ved kontroll rampen, det er for jæ.. å komme til noe sånt, Det er helt unødvendig det der. nå vet ikke jeg om resten av guttene som har kjørt der oppe har sett dette men jeg så det i hvertfall og det er sørgeligt å se, og spesiellt når jeg blei fortalt at dette måtte IKKE forekomme på området der oppe. Er det så vanskeligt å bare ta det med seg i en pose eller noe ?? I hvertfall få samlet det i en haug slik at vi kan få kastet det. Jeg som med sikkert alle andre fikk desverre ikke tatt det med meg fordi jeg hadde ikke med meg noe pose men jeg drar opp i morra og henter det, men hadde folk tatt med seg dritten med det samme de dro så hadde vi sluppet slikt. Men som sagt det bør ikke være noen av kjørerne heller bare så det er sagt men please, ser dere noe så ta det med da, det ligger på vårt område og ergo vårt ansvar for rydding. Jeg skal få tak i ei tønne og ei pakke med svarte poser i morra, så får vi bare håpe at folk har vett nok til å bruke den da hehe.

                                Ps. litte granne mere engasjemang hadde vært fint gutter

                                Ps. igjenn ang. vannings system prata litt med Egon og hvordan han gjorde det på sin bane og han satte meg på en idee. Traktor med vannspreder må jo være tingen der oppe, og som sagt så gjort, i kveld har jeg vært i kontakt med en gammel arbeids kolega av meg og han har en han skal selge og ikke nok med det, det er jaggu meg vannspreder på den også hehe pluss at jeg får med skrape og skuffe, den er gammel med den går som ei klokke, litt rust her og der men alt fungerer. driver å diskuterer litt pris med ham nå helt sprøtt detta haha.
                                Last edited by TommyAlex; 19 June 2009, 20:40.
                                Mvh. Tommy.A

                                Sarpsborg RC Offroad klubb

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X