meget mulig ja:P planen er å prøve å bruke skjærefjøl plast som nav, intill videre..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
motorsag+rc bil= prosjekt
Collapse
X
-
Her er det gjengestanga kom inn i bildet ja
Ikkje tenk på korleis det ser ut, berre det funkar. Seinare hen er det alltids rom for forbedringar også, det veit eg alt om
Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,
Comment
-
jepp, skal bruke den til mere å, men det blir først når jeg får hjem ramma. driver å vurderer å bestille fg hjul aksler til å ha forran, istede for å prøve å lage sjøl, men er jaggu ikke sikker.. skal finpusse og justere navene i dag, og lage feste til opphengs armene, har en plan med de å, men er ikke helt sikker på om de vil funke, time vill sjov som blodstrupmoen så fint sier det
foresten, hva har du brukt som styrearmer til caprien?Last edited by sesvold; 12 March 2012, 09:04.
Comment
-
Hmm, styrearmar? Dei som er festa på lagerhaldarane, eller staget mellom servo og styrearmane på haldarane? Mellom styrearmane (eller rettare sagt kulelinkane) har eg berre ei gjengestang med alurøyr utanpå, og på den er det ein kulelink med et liknande stag opp til servoen.Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,
Comment
-
her surra jeg i teknisk navngivning ja, mente da selve styre staget (det mellom kulelinkene) har du fortsatt stivt styrestag etter du monterte temping på bilen?
litt off topic, la merke til du nevnte ett flåklypa navn i tråden din, husker ikke hvilket, men viste du att alle racer førerne i flåklypa har navn som er kallenavnet på farts idiot eller råkjører fra sine respektive navn?:P
Last edited by sesvold; 12 March 2012, 17:51.
Comment
-
Har stivt stag fortsatt ja. Fann ingen grunn til å forandra på det
Eg håpar og reknar med at dette foreløpig er ein test, at du har tenkt å ha lager i styreknuklane? Kanskje det hadde vore lika greit å berre kjøpt akslingar ja, dei er jo 8 mm og det er det sjeldent ein bolt er, dei er som regel ganske slarkne når dei blir installert i et lager.
Eg huskar ikkje kva navn dette var, men Ronny Medelsvensson er jo meir som et Ola Nordmann-navn, sånn gjennomsnittlig type
Ikkje et navn eg forbinder med store hastighetar som Heinrich von Schnellfahren
Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,
Comment
-
hehe, ja mangler en god del enda:P
har ikke helt bestemt meg for demper innfestning enda, må prøve ut litt og tenke litt på hva jeg skal finne på for no lurt, venter som en unge på ramma nå, hehe, blir morro å se bilen i full størrelse og se om det er like aha opplevelse som da jeg første gang så dekka:P
Comment
-
gleder meg, og ikke minst til den dagen jeg forhåpentligvis har ett karosseri å, det blir morosamt det
tror faktisk navene blir riktig så brukbare
bare jeg klarer å få til en brukbar demper innfestning og opphengs arm.
hvordan går det foresten med prosjektene dine, samler de støv frem til våren er her for fult? lol
Comment
-
Ja, kan vel sei det sånn. Driv på med ein Kyosho Lancia Stratos/Ford Fiesta i 1/8 skala for tida som eg har konvertert frå nitro til børstelaus, så det har blitt litt støv på bensinbilane.
Du må berre huska å sei ifrå den dagen det blir bestilling av karrosseri
Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,
Comment
-
jepp
skal eg gjere, er fryktelig spent på kjøre egenskapene detta her får, om det er noe som går an å svinge med, eller om det blir sånn rett frem bil:P har vel en liten mistanke om att det kan bli litt sideveis bil å:P clutsjen på caprien er bare orginale motorsag clutsjen?
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Posts: 440,447
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment