Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kommer på onsdag og kjører m chassis jeg ny bil

M05 med TRF dempere, stab stag foran og bak, kulediff, alu styre del med kulelager og universal aksling + Lightly tuned motor og M Grip dekk.
    Attached Files
    CRC - 3Racing - Tamiya

Comment

• Hvor lenge er det åpent på rcland på onsdag? Blir det litt folk? Var der og leide bil 11.08, men har nå fått meg egen M05 så er klar for litt kjøring!

Comment

• Hei
        Så lenge det er folk der, holdes det oppe ganske lenge!
        Normal stengetid er jo kl 19 00, så folk er sikkert ikke ferdig før nærmere 09-10 tiden.

Comment

• Kommer....
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• pokker, må avlyse i dag.
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Hvis det er noen som vurderer RC bil som hobby kan det så definitivt anbefales å dra opp på rcland de dagene det er litt folk der, og prøve å kjøre litt m-chassis!! Bedre rekruttering tror jeg man skal lete lenge etter!

Takk for en hyggelig dag, og tusen takk for masse gode råd, tips og deler fra alle dere som var der i dag! Kanongøy!!

Comment

• Var kjempe god stemning i går, godt og se noen nye folk med nye biler også
                CRC - 3Racing - Tamiya

Comment

• men hvor er det dem selger andre karosseri til M-chassis i norge a?
                  ole kristian bergerud 89.biler: tamiya tt-01 brushless . tamiya tt-01 med litt alu parts og brushless. Academy STR-4. hpi sprint 2.tamiya frog. tamiya madbull.tamiya lunchbox, tamiya grasshopper.tamiya m04l

Comment

• Da har jeg en m-05 abarth 1000 på tur fra Hong-Kong gleder meg til å kjøre !

Comment

• Du får kjøpt M-chassis karosseri på banen . ( smalvollveien ) De hadde i allefall på Onsdag .
                      + 40 med M-Chassis
                      Roy Bråten

Comment

• det er ikke noe på nett sida dems. men er det noen andre steder dem har det ?
                        ole kristian bergerud 89.biler: tamiya tt-01 brushless . tamiya tt-01 med litt alu parts og brushless. Academy STR-4. hpi sprint 2.tamiya frog. tamiya madbull.tamiya lunchbox, tamiya grasshopper.tamiya m04l

Comment

• De har Honda s800 og mini cooper (den gamle) i butikken.

Comment

• Satan så tøff!

Finner den ikke noen plass å kjøpe....

Comment

• Hei
                              Lurer litt på hvordan dekk dere bruker på banen? hittil har jeg bare brukte Tamiya m-grip, noe som har fungert bra, men lyst til å teste noe nytt.

Comment

• Originally posted by erl1d View Post
                                Da har jeg en m-05 abarth 1000 på tur fra Hong-Kong gleder meg til å kjøre !
                                drit bra erlend kjøp m grip dekk også de originale er ræva på teppe
                                CRC - 3Racing - Tamiya

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X