Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Interessert i å kjøpe en spektrum dx3 Thomas?
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• omg... det va jo flyradio du sko ha... tenkte heilt feil eg :P hehe...

men det er noen fine annonser ute på rcmarked

HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

Comment

• Hehe, ja han har jo DX3R fra før av :P
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• ahh i see ein eg kjenne ska selge ein ihvertfall. dx3
          Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
            hehe

Det er nesten helt likt det jeg har. Noe større vingeflate ( for å ligne 330 extra da selvsagt ) tror du blir glad i det flyet der gitt! kanon kjekt leketøy som man overhodet ikke er redd for hehe...
            satse på at d blir bra me d
            Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
            +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
            Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/3_516_693/products_id/122933/n/Hangar-9-ShowTime-50-ARF

D
              enne frister !!!!!
              Futaba 4pk

Comment

• Men skulle jeg hatt noe smått måtte det jo nesten blitt lillebror til det store jeg har hehe! søtt når de to står ved siden av hverandre
                Futaba 4pk

Comment

Men skulle jeg hatt noe smått måtte det jo nesten blitt lillebror til det store jeg har hehe! søtt når de to står ved siden av hverandre
                  hehe
                  hadde våre stiligt d
                  Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                  +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                  Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• noen som har troen på dette ? frister meg... http://www.absolutthobby.no/fly/01-1...enyei-p-p.html
                    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• flyet er helt sikkert bra men som jeg sier igjen.... Det er ett tøft fly og begynne med... og blir oftest dyrere enn og kjøpe en trainer og starte med først.
                      | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                        flyet er helt sikkert bra men som jeg sier igjen.... Det er ett tøft fly og begynne med... og blir oftest dyrere enn og kjøpe en trainer og starte med først.
                        joda, iknow. men så er ikkje en trainer det jeg har mest lyst på heller desverre, og så kjøper jeg jo mest sansyneligvis simulator også, så blir jo mange timer der og så kommer jeg jo selfølgelig ikkje til og fly 3D med en gang heller
                        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                          joda, iknow. men så er ikkje en trainer det jeg har mest lyst på heller desverre, og så kjøper jeg jo mest sansyneligvis simulator også, så blir jo mange timer der og så kommer jeg jo selfølgelig ikkje til og fly 3D med en gang heller
                          Tror du folk flest har LYST på en trainer ?? Seff ønsker alle at man kan finne ett flott fly og bare fly det.... Men en plass må man starte desverre...

Ville iallefall funnet meg ett rimelig førstefly i så tilfelle, Samt av EPO som kan limes lettere...
                          Balsa er STRAKS mer arbeid... så EPO annbefaler jeg og starte med.
                          | Spektrum DX8|

Comment

• Evnt kan ett slikt fly som jeg fikk tak i brukes, Det er det litt extra krefter i til og prøve seg litt på... Evnt MX2... men da bør du ha noen timer på sim evnt... kan jo også få eivind eller noe til og stille ned utslagene dine i starten slikt at den ikke blir så hissig.. Mulig du klarer og fly noe hissigere da.
                            | Spektrum DX8|

Comment

• Parkzone har en fin extra 300 FOAM modell som er perfekt å starte med om du vil rett på en "skala" modell Martin! ikke koster den all verdens heller.

Setter vi opp en skikkelig dualrate og en god mengde expo på dette her, er nok det en fin start pakke å fly med

så har du denne fine radioen til en fin pris MED mottaker:

Drøye 2500,- for alt med frakt og moms, så er du godt igang
                              Futaba 4pk

Comment

Parkzone har en fin extra 300 FOAM modell som er perfekt å starte med om du vil rett på en "skala" modell Martin! ikke koster den all verdens heller.

Setter vi opp en skikkelig dualrate og en god mengde expo på dette her, er nok det en fin start pakke å fly med

så har du denne fine radioen til en fin pris MED mottaker:

Drøye 2500,- for alt med frakt og moms, så er du godt igang
                                Likte både flyet og senderen jeg! tåler vell litt vind også det ?

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X