he he jeg er klar lige så snart jeg har skruet alle mine nye deler på upps skal også lige på jobb først søndag men regner med og være klar etter 14 søndag
Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj
Den er god jeg skal skue over deg i morgen, så jeg finner noe på deg også
Gleder meg.. kan bli mye rart det gitt.
Men det holder vel i grunn at du kjører "bøøøøp case"
Jeg er igrunn veldig ening i det siste der, for den er jeg enig i, savner pro mod'n jeg... den gikk det an å kjøre..
hehehe.. neida jan erik, du må bare venne deg til powern jeg har kjørt løp med reed casen jeg og jeg kom faktisk rundt banen når du begynner å kjenne bilen og motoren så skal du få se hvor digg det er med mye power, trenger nesten ikke svinge, alt kan styres med gassen
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
hehehe.. neida jan erik, du må bare venne deg til powern jeg har kjørt løp med reed casen jeg og jeg kom faktisk rundt banen når du begynner å kjenne bilen og motoren så skal du få se hvor digg det er med mye power, trenger nesten ikke svinge, alt kan styres med gassen
Og sluttresultatet ble? he he he
Er det noen som er klare i dag eller???
Ligger på soffan under dyna og ser på tegnefilm med minsta jeg
jeg er klar som et egg men det virker som det er vanskelig å få et svar på når resten er klare
Og det var 3 som stillte til star
Gunther kommer hvertfall.... Han som kaller seg Mr-Online og var greit aktiv når det var kjøring og skriving på forumet, hvor er det blitt av han???????
Gunther kommer hvertfall.... Han som kaller seg Mr-Online og var greit aktiv når det var kjøring og skriving på forumet, hvor er det blitt av han???????
neida, var 7 eller 8
du ser hvem som stikker av i starten der
nei du sier noe, lenge siden jeg har sett noe fra thomas ja... han har vel mye å gjøre da golfman kommer også tipper jeg
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment