Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hahahaha... det værste er at han faktisk mener det

1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
      hahahaha... det værste er at han faktisk mener det

ha ha ha ha ha ha ha
      Det var en gang en Baja SS

Comment

• men sånn litt tilbake til temaet når passer det for folk å kjøre i morra? for meg passer det best fra halv 4 og utover
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• he he jeg er klar lige så snart jeg har skruet alle mine nye deler på upps skal også lige på jobb først søndag men regner med og være klar etter 14 søndag
          Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

Comment

men sånn litt tilbake til temaet når passer det for folk å kjøre i morra? for meg passer det best fra halv 4 og utover
            Stemmer det var sånn rc-forum detta ja..
            såå tjaa egentlig familiefri helg jeg.. men nå skal jeg vente til alle er på stedet så ikke noe skjer!

halv 4 ja.. på "nye grustaket" ved lie?

Snart skru sammen bil og da kanskje
            Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

Comment

men sånn litt tilbake til temaet når passer det for folk å kjøre i morra? for meg passer det best fra halv 4 og utover

Er der mellom 15:00 - 15:30 jeg da

Klar for å vrake litt baja igjen jeg

Comment

• Originally posted by Hoa View Post
                Er der mellom 15:00 - 15:30 jeg da

Klar for å vrake litt baja igjen jeg
                Da starter jeg opp etter deg, altså etter 5 min (Jeg måtte bare)

Comment

• Originally posted by Golfman View Post
                  Da starter jeg opp etter deg, altså etter 5 min (Jeg måtte bare)
                  Den er god jeg skal skue over deg i morgen, så jeg finner noe på deg også

Men det holder vel i grunn at du kjører "bøøøøp case"

Comment

Den er god jeg skal skue over deg i morgen, så jeg finner noe på deg også
                    Gleder meg.. kan bli mye rart det gitt.
                    Men det holder vel i grunn at du kjører "bøøøøp case"
                    Jeg er igrunn veldig ening i det siste der, for den er jeg enig i, savner pro mod'n jeg... den gikk det an å kjøre..

Comment

• hehehe.. neida jan erik, du må bare venne deg til powern jeg har kjørt løp med reed casen jeg og jeg kom faktisk rundt banen når du begynner å kjenne bilen og motoren så skal du få se hvor digg det er med mye power, trenger nesten ikke svinge, alt kan styres med gassen

Comment

hehehe.. neida jan erik, du må bare venne deg til powern jeg har kjørt løp med reed casen jeg og jeg kom faktisk rundt banen når du begynner å kjenne bilen og motoren så skal du få se hvor digg det er med mye power, trenger nesten ikke svinge, alt kan styres med gassen

Og sluttresultatet ble? he he he

Er det noen som er klare i dag eller???

Ligger på soffan under dyna og ser på tegnefilm med minsta jeg

Comment

• resultatet blei tredje plass

jeg er klar som et egg men det virker som det er vanskelig å få et svar på når resten er klare

Comment

resultatet blei tredje plass

jeg er klar som et egg men det virker som det er vanskelig å få et svar på når resten er klare

Og det var 3 som stillte til star

Gunther kommer hvertfall.... Han som kaller seg Mr-Online og var greit aktiv når det var kjøring og skriving på forumet, hvor er det blitt av han???????

Comment

Og det var 3 som stillte til star

Gunther kommer hvertfall.... Han som kaller seg Mr-Online og var greit aktiv når det var kjøring og skriving på forumet, hvor er det blitt av han???????
                              neida, var 7 eller 8 du ser hvem som stikker av i starten der

nei du sier noe, lenge siden jeg har sett noe fra thomas ja... han har vel mye å gjøre da golfman kommer også tipper jeg

Comment

hehehe.. neida jan erik, du må bare venne deg til powern jeg har kjørt løp med reed casen jeg og jeg kom faktisk rundt banen når du begynner å kjenne bilen og motoren så skal du få se hvor digg det er med mye power, trenger nesten ikke svinge, alt kan styres med gassen
                                Med andre ord, prioritere MER kjøring..

Originally posted by Vforce jr View Post
                                Kommer ved 15-16-tiden.. Som sagt vil jeg vente denne gangen til andre har kommet.
                                Last edited by Golfman; 26 September 2010, 10:36.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X