Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Den nyeste versjonen av ESC'en takler ikke 5S etter hva folk skriver på nettet, men den forrige takler 5S såvidt (uten at det er problemer). Nyeste versjonen kutter om du kobler til 5S.

    Om du har nyeste utgaven, så må du nok holde deg til 4S..

    Om du ønsker å kjøre kun med et batteri, så er det vel bare å lage seg en forgrening fra de to kontaktene fra esc over til en mot batteriet skulle jeg tro. Får jo litt feil tyngdepunkt på bilen med kun et batteri tho..

    Comment


    • kjøpte du den 'esken' fra finn sicpa ?
      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

      Comment


      • Dette er 1 generasjon med am sender. Så kanskje den tåler 5s ...wooohooo


        Originally posted by Thomas N/A View Post
        Den nyeste versjonen av ESC'en takler ikke 5S etter hva folk skriver på nettet, men den forrige takler 5S såvidt (uten at det er problemer). Nyeste versjonen kutter om du kobler til 5S.

        Om du har nyeste utgaven, så må du nok holde deg til 4S..

        Om du ønsker å kjøre kun med et batteri, så er det vel bare å lage seg en forgrening fra de to kontaktene fra esc over til en mot batteriet skulle jeg tro. Får jo litt feil tyngdepunkt på bilen med kun et batteri tho..
        Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

        Comment


        • Nei, den var vel ikke komplett. Kjøpte den som ble lagt ut her på forumet til en meget billig penge

          Originally posted by maxmekker View Post
          kjøpte du den 'esken' fra finn sica ?
          Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

          Comment


          • En liten test av eldste sitt nye kamera.


            Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
            Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

            Comment


            • Traxxas summit

              Samme føre som det er her det, maxmekker! Litt mer vann oppå isen, men ellers det samme!

              Er det orginaldekk du kjører med, eller er det noen andre? Sitter på mobilen og orker ikke søke gjennom tråden


              Etter to sett med LiPo i dag, så ble ting ødelagt igjen. Ikke bilen denne gangen, men jeg måtte innse at buzzerne ikke tåler vann gitt :P At de har levd så lenge som de har gjort i høst/vinter er en annen sak!

              Comment


              • Re: Traxxas summit

                Her er et bilde før og etter litt montering i dag. Men trenger litt tips på A Armen på høyre siden foran. Der ser det ut som jeg mangler en liten hylse på den stålstangen som holder armen på plass. Akkurat nå er det litt plass så armen kan bevege seg frem og tilbake.
                Attached Files
                Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

                Comment


                • thomas:

                  helt standar bil jeg har.skal kjøre til den 'stopper' før jeg gjør noe. Den ene micro servoen er kaputt da . Mulig det har skjedd noe med staget til diffen låsing bak og gjort at servo'n er brent, så diffen bak er låst helt tiden.

                  buzzer'n min også får kjørt seg, hehe, kliss våte hele tiden..

                  Sicpa, ser ut som en grei pakke du har ordna deg der, hvor mye kosta den ?
                  Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                  Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                  Comment


                  • Re: Traxxas summit

                    Ga 1000,- uten batterier.
                    Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

                    Comment


                    • daimn, bra deal
                      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                      Comment


                      • Scipa:
                        Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

                        Comment


                        • Re: Traxxas summit

                          Ja vil tro det Men litt jobb og skru sammen da. Fant ut at en micro servo var vrak. Men det er jo ikke no problem. Men kunne du tatt en bilde av Høyre og øvre a arm foran på bilen din,er noe rart der på min serru. Legger ved bilde som du ser at det er plass til armen at den kan bevege seg.
                          Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

                          Comment


                          • Traxxas summit

                            Sicpa: Damn, nice-price!
                            Angående A-armen: om det er den øvre du mener, så trenger du 4 slike: Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1356898842.521327.jpg
Views:	1
Size:	33.7 KB
ID:	779764

                            @maxmekker:
                            Hehe, heldigvis ikke de dyreste produktene å kjøpe noen av de buzzerne - iallefall ikke fra hk!

                            Skiftet de lagrene på akselen til spur'et i kveld - var jaggu på tide, var en del slakke å oppdrive der. Clutchen så forøvrig grei ut, men blir nok en heavyduty ved neste bestilling. Skiftet til 58 spur siden jeg hadde alt ut - så får se om jeg er fornøyd med farten i morgen Om ikke, så blir neste 18/68.

                            Uansett - veldig fornøyd med DeWalten!

                            Comment


                            • Re: Traxxas summit

                              [QUOTE=Thomas N/A;520890]Sicpa: Damn, nice-price!
                              Angående A-armen: om det er den øvre du mener, så trenger du 4 slike:




                              Aha, legger ved et bilde nå. Men hvor og hvor mye må du gi for dewalt motor? Den går myyye bedre enn den orginale eller???
                              Attached Files
                              Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

                              Comment


                              • Re: Traxxas summit

                                Takker,har vært der inne og sett. Men finner ikke noe på sprengskissene. Mulig jeg er blind

                                Men fikk et lite tips om hva det var jeg mangla litt lengre opp på siden.
                                Last edited by Sicpa; 30 December 2012, 20:36.
                                Sliten gammel TT-01, Stikke radio fra 1940

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X