Servohjulet varierer litt fra produsent til produsent, så det er ikke garantert at servohornet passer på servohjulet til en annen produsent. Men hvis Lasse har prøvd og det funker, så er det jo greit.
Siste utvikling er at plastdelen i slipper clutchen smeltet sitsgang jeg kjørte.
Har bestilt i alu.
Man hørte en skikkelig rakle lyd i en god stund, så hørte man at at pinionen spiste opp ALLE tennene på spur drevet.
Men deler er bestilt ihvertfall.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Siste utvikling er at plastdelen i slipper clutchen smeltet sitsgang jeg kjørte.
Har bestilt i alu.
Man hørte en skikkelig rakle lyd i en god stund, så hørte man at at pinionen spiste opp ALLE tennene på spur drevet.
Men deler er bestilt ihvertfall.
Hvilken plastdel? Kulelageret som har låst seg, eller kjører du med litt slapp slipper?
fjære hviler mot en "plastding"
Så når kulelageret har låst seg, så har den dratt med den plastdingsen rundt mens fjæra har presset mot.
Ergo litt varmegang.
Jeg har røket en output yoke bak.
Samt jeg har bøyd begge bakakslene, så de er bestilt nye, slik at ikke begge bakhjulene vingler så fælt.
Har drept en servo og en ESC.
Har knekt fremre driv hub, så jeg hadde bare bakhjulstrekk en stund.
Knekt an a-arm forran, men det var dårlig kjøring
Eg hadde gått for "disse", hehe. Personlig så hadde eg nok gått for dei i den første linken. Skal eg vera ekstra personlig så hadde eg gått for orginalfelgane, dei syns eg er greie
Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,
Dro en tur til Elefun for å handle drifte dekk til drifteren ante ikke da at jeg kom til å dra derfra med en Slash Ultimate 4x4 Velineon vxl? 1:10.
Hehe. Kjørt nå 2 dager å tatt foringene i en demper. men det er alt.
Bilen kom med en del option parts ut av eska. Noen andre som har handlet denne? ny 2010 utgave ellerno?.
Comment