Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thunder Tiger Mta 4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by kimster83 View Post
    Har gjort alt det men det holdt bare ei stund så var det på n igjen:-( Brukte rød loctite, er det noe som er sterkere? Tror jeg skiftet ca 14 sånne tilsammen på di to bilene mine ifjor sommer, og begge bilene kjøpte jeg nye så det må jo ha vært en svakhet med akkurat mine to biler da. Sinnsykt irriterende......
    Har skiftet noen av disse på min og, men jeg foretrekker at disse splintene ryker enn at det går noen drev her eller der. Jeg har vært mest "plaget" med den splinten som står etter gearkassa mot bakdiffen. Har ikke røket mer enn en splint ute ved hjulene, men har tatt en 3-4 av disse på mellomakselen.
    Ja, jeg bruker lock-tite på settskruen.
    Roar Mortensen, 1970 modell
    1985 Hornet :: 2007 MTA-4 m/Nosram RS28 Monster EVO

Comment

• Jeg har skiftet 3 ganger siden januar
      Sikkert lurt med loctite, men husk at gjengene må være helt rein og fri for fett for at loctiten skal være til noen nytte..
      Jeg har drevet å etterteitet de foran etter hver økt, litt verre å komme til de bak :mrgreen:
      ThunderTiger MTA-4 S28, Tamyia SuperSabre, Mini-Z MR02 RM, Traxxas Slash, Hpi Cyber 10B

Comment

• Men husk: ALLTID slep gassen før du lander etter hop eller ligennde

Comment

• Jeg får vel "stemple" inn i denne tråden æ å da,siden jeg har kjøptMta4 S50..

Får håpe det er en bra bil da..
          Ståle Sirnes 79 mod fra trøndelag'n:-o

Comment

• Hei, jeg har kanskje tenkt å kjøpe meg Thunder Tiger MTA-4 4,6cc RTR til første bil, men jeg lurer på om MTA4 S28 er det samme som 4,6cc? Så har jeg jo litt lyst på en Jato 3.3 siden den har så sinnsykt motor, men er den noe å leke med i grustak? hopping osv.
            Bjørnar Asp, 90 modell. Meløy, Reipå.
            Bil: ingen for øyeblikket.

Comment

• MTA-4 S28 er MTA-4 4.6cc, det har du rett i.

Jato er en råkjapp bil. Til grustak vil jeg kanskje valgt en annen en, Jatoen har bare 2wd og kommer som standard med gatedekk. Gå for en Monster-truck eller en 4wd truggy for lek i grustak.
              Roar Mortensen, 1970 modell
              1985 Hornet :: 2007 MTA-4 m/Nosram RS28 Monster EVO

Comment

• går MTA4 s28 fort? altså, rivende aks, sand sprut å kanskje steiling?

Comment

• Hei, har lest igjennom denne tråden og bestemt meg for at jeg skal ha en mta når jeg blir ferdig med mad-force-fra-2003-+endel option parts-prosjektet mitt!
                  og får solgt pspen som jeg ikke bruker(noen som er intresserte?)

men da kommer spørsmålet: jeg ser at mta-s50 har en motor på 8,2 ccm, kan det stemme?

og jeg kommer til og kjøpe fra utlandet:http://www.modelsport.co.uk/index.ph...n&ItemID=28804
                  Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

Comment

• Ja, s50 har 8.2 cc! mens s28 har 4.6 cc

Comment

• Lønner det seg å bestille fra utlandet? jeg så at den MTA4 S50 kosta 3.500, mens MTA4 S28 koster 4000 her i norge :S Er det ikke svindyr frakt å toll osv?

Comment

• Den koster 5590 på miniracing...
                        Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

Comment

• Ja, der ser du. hele 2000kr forskjell!

Comment

• er det bare det som er forskjellig mellom mta-4 og mta-s50?

Comment

• en MTA4 S50 koster 3.500 fra england, tror jeg. sier ikke du at den koster 5.500 her ifra? det er vel 2000 i forskjell

Comment

• det er jeg vel og glad for.. men bilen har vel noen forbedringer siden mta-4?

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X