Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • her er hva du betaler for en Marder i Danmark uten radio anlegg og servoer.

    prisen er i Danske kroner. bare å regne om til Norske kroner å så legge til frakt MOms i Danmark er 25% som i Norge.

    Bil med: Rhino styreservo, Ace gass/bremse servo, 4200MAH batteri, dx3 spektrum radio, batterier til radio, drev beskytter og stål hylse på diffen koster den 6900 pluss moms og frakt. tilsammen blir det omtrent det samme som du må gi for en RTR FG Marder her hjemme.

    RTR bilene som selges her hjemme leveres med en Hitec 805 servo til styring. hitec hs 645 til gass og brems. et 1700 mAH batteri og en Hitec agressor ratt radio. helt greit utstyr men pokker ikke mer heller.

    bestiller man fra Danmark kan man rett å slett bestille ei pakke som inneholder bedrre utstyr den det som leveres som RTR her hjemme.


    vil du har mer for penga bestiller du denna.


    her er RTR versjonen i Danmark.
    Last edited by Crazy beetle; 5 April 2008, 17:13.
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment


    • Danske priser er lavere ja

      Jeg kjøpte min FG Baja Buggy med ulakkert karosseri, 1500 ma batteri, LADER, Acoms 2,4ghz radio, 2 ekstra superplugger og deksel over drev for kr. 7800.
      Jeg kjøpte denne via annonse på finn.no, selger fikk denne opp fra Danmark.
      MEN HVORFOR I H"0(&%75)/(&€€#%€#%€)&€#€" BLE DENNE LEVERT MED EN 170 MA PINGLELADER? Den er ikke en gang automatisk...
      Det er bra vær ute men jeg har ikke strøm på batteriet...
      VRÆÆL

      Comment


      • Originally posted by Kloakkrotta View Post
        Jeg kjøpte min FG Baja Buggy med ulakkert karosseri, 1500 ma batteri, LADER, Acoms 2,4ghz radio, 2 ekstra superplugger og deksel over drev for kr. 7800.
        Jeg kjøpte denne via annonse på finn.no, selger fikk denne opp fra Danmark.
        MEN HVORFOR I H"0(&%75)/(&€€#%€#%€)&€#€" BLE DENNE LEVERT MED EN 170 MA PINGLELADER? Den er ikke en gang automatisk...
        Det er bra vær ute men jeg har ikke strøm på batteriet...
        VRÆÆL
        Ok pris det,
        Det med laderen krever "strakstiltak" sug tak i kredittkortet og løp til nærmeste hobbybutikk, du har ikke tid til og vente på posten
        Har ikke LS bil ennå men jeg var en tur ute med savagen i dag, bilde fra det under. Grustak i Hokksund
        sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
        T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

        Comment


        • Originally posted by Flyer5 View Post
          Ok pris det,
          Det med laderen krever "strakstiltak" sug tak i kredittkortet og løp til nærmeste hobbybutikk, du har ikke tid til og vente på posten
          Har ikke LS bil ennå men jeg var en tur ute med savagen i dag, bilde fra det under. Grustak i Hokksund
          Kan også ende opp med noen veldig bra ladere om man henvender seg til steder som selger batterier. Som for eksempel automax på alnabru i Oslo. De gutta kan batterier. De fikk ordna meg en lader\utlader til Marderen.
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

          Comment


          • Originally posted by type0 View Post
            Kan også ende opp med noen veldig bra ladere om man henvender seg til steder som selger batterier. Som for eksempel automax på alnabru i Oslo. De gutta kan batterier. De fikk ordna meg en laderutlader til Marderen.
            RC butikken på Gressvik har en 1000 mah lader til kr. 275.
            Mikronor har et bra batteri (3300mah) til kr. 259.
            Må nok vente til lønning...
            Last edited by Totakter1; 5 April 2008, 20:45.

            Comment


            • her har du et bra batteri.



              å detta er en BRA lader.


              her kan du lade alt du har av RC utstyr.


              skal man først kjøpe en lader for bruk ti Modellbil så bruk noen kroner på det.
              en god lader en en innvestering. derfor bør ma se seg litt rundt å ikke kjøpe det første og billigste man kommer over.
              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
              alt under 1200 cc er en startmotor.
              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

              Comment


              • Tror ikke at det er noe problem at laderen på 170mah ikke er automatisk. En så lav spenning er vel nesten å betrakte som vedlikeholdslading, så jeg tror ikke det er noe problem at den står på i et døgn eller noe.
                sigpic
                Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                Comment


                • Originally posted by Lathly View Post
                  Tror ikke at det er noe problem at laderen på 170mah ikke er automatisk. En så lav spenning er vel nesten å betrakte som vedlikeholdslading, så jeg tror ikke det er noe problem at den står på i et døgn eller noe.
                  Det er det jeg har hørt også, men er litt skeptisk - Jeg setter på timer på ladern min i allefall - fort gjort å glemme når bateriet skal stå i 17-18 timer...
                  Men det som er dritt er jo at man nesten aldri rekker å tømme hele batteriet når man er ute å kjører...

                  Men nå er den nye ladern min på vei i posten, da kan jeg føle meg litt tryggere
                  sigpic
                  MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

                  Comment


                  • skal du tømme batteriet lager du deg bare en utlader ved hjelp an an pære holder og ei 12v 21Watts pære. det blir sånn passe belastning.

                    en peak detekt lader stopper øadingen når batteriet er full aldet å man slipper å passe på lade tiden. laderne sier også i fra med et lydsignal når batteriet er ferdig også.

                    det koster noen kroner å kjøpe en god lader men tiden du sparer på å lade og ikke minst at levetiden og effekten i batteriet øker er verdt prisen.
                    Last edited by Crazy beetle; 5 April 2008, 23:12.
                    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                    alt under 1200 cc er en startmotor.
                    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                    Comment


                    • Originally posted by Crazy beetle View Post
                      skal du tømme batteriet lager du deg bare en utlader ved hjelp an an pære holder og ei 12v 21Watts pære. det blir sånn passe belastning.

                      en peak detekt lader stopper øadingen når batteriet er full aldet å man slipper å passe på lade tiden. laderne sier også i fra med et lydsignal når batteriet er ferdig også.

                      det koster noen kroner å kjøpe en god lader men tiden du sparer på å lade og ikke minst at levetiden og effekten i batteriet øker er verdt prisen.
                      Husk at NiMh batterier aldri bør lades helt ut. Fin måte å utlade batteriene bare ved å hekte en belastning på dem men da bør man også overvåke spenninga på hver enkel celle eller hele pakka.
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                      Comment


                      • Originally posted by type0 View Post
                        Husk at NiMh batterier aldri bør lades helt ut. Fin måte å utlade batteriene bare ved å hekte en belastning på dem men da bør man også overvåke spenninga på hver enkel celle eller hele pakka.


                        det er mulig men passer man på å lyse ikke slukekr helt så går det som regel bra.
                        mitt 1700 MAh batteri kan jeg kjøre inn 2000 mAh på uten problemer
                        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                        alt under 1200 cc er en startmotor.
                        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                        Comment


                        • Dx3

                          Originally posted by type0 View Post
                          Hvorfor har du bare fått EN mottaker? DX3 har jo to som følger med.
                          Skal det være med 2 mottagere ?
                          I min var det bare 1, er dette tilfelle jeg kjøpte min hos Hobby og fritid i tromsø.

                          ER DETTE TILFELLE !
                          sigpicSavageX4,6 T-REX 500 DX7
                          T-REX 600 N PRO GY401 "Super Chipmunk 120"

                          Comment


                          • SKRAVLE TRÅD. JA KLART
                            Kjørte sund forstillinga på FGên idag. forgie eier hadde mixa med noe uorginale bolter der så er nok vært et problem fra før trur jeg. så nå er det å plukke bilen i atomer og se hva jeg trenger av deler. blir ny motor og litt options parts regner jeg med.
                            Hpi Baja "Shorty"
                            Mini z Awd

                            Comment


                            • Originally posted by Flyer5 View Post
                              Skal det være med 2 mottagere ?
                              I min var det bare 1, er dette tilfelle jeg kjøpte min hos Hobby og fritid i tromsø.

                              ER DETTE TILFELLE !
                              Kan hende det har vært en litt annen deal du har kjøpt. En mottaker for nedsatt pris eller noe.
                              sigpic
                              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                              Comment


                              • Spektrum DX3.0 kommer i 2 varianter

                                1 med 1 mottager
                                og
                                1 med 2 mottagere.

                                Er det med 2 så er det et stort klistremerke utenpå med Extra SR3000 reciver included eller noe slikt.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X