Tok ei rolig børsteløs helg eg:mrgreen:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Large Scale skravletråd v2.0
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Må bare spørre; 7 hk og oppover???
FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs
Comment
-
Jeg tror man skal lete lenge etter en troverdig dyno-test som kan vise til dette, men om dette er Oneil Brothers sitt verk så får vi en temmelig bra dyno-test sammenlignet med andre port-jobber om ikke så lenge som ihvertfal vil gi oss en nogenlunde pekepinn om ca antall HK den leverer.
Dette er et prosjekt som har blitt startet av Goddamnedswede og Lunatic Engineering om å teste de sykeste port-jobbene til de forskjellige motorbyggerne samt en kombinasjon av piper. Så om noen uker tenker jeg at vi kan få noen spennende resultater. Jeg holder en finger på Oneils med RN-potta som kommer ut om noen uker.
Følg med her for oppdateringer http://www.hpibajaforum.com/forum/sh...ad.php?t=19203Last edited by Lathly; 12 March 2008, 18:42.sigpic
Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.
Comment
-
Hei hei.. Beklager den feilen der.. jeg sov da jeg vart fortalt om motoren.. dette er nå rettet opp på siden.. Motoren har 3hk+- en halv banan... går på bananblanda bensin..Originally posted by Massiv View Post
Hilsen stianMCD Racing / Stian Skårsmoen "79"
Kjører: Mcd race runner m/race porta 27,2 wt-813
www.rchobbytynset.com
Comment
-
Og det går bra med deg?Originally posted by stinntinn View PostHei hei.. Beklager den feilen der.. jeg sov da jeg vart fortalt om motoren.. dette er nå rettet opp på siden.. Motoren har 3hk+- en halv banan... går på bananblanda bensin..
Hilsen stian
Må huske å smøre gassern innvendig med litt banos om du kjører en slik blanding.sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
Hehe!Originally posted by stinntinn View PostHei hei.. Beklager den feilen der.. jeg sov da jeg vart fortalt om motoren.. dette er nå rettet opp på siden.. Motoren har 3hk+- en halv banan... går på bananblanda bensin..
Hilsen stian
Går helt greit, skal gå for denne gang...........
heh!
Syntes bare at hestene var litt oppi det blå...................................FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs
Comment
-
Tullebukk... hester kan jo ikke fly!!Originally posted by Massiv View PostHehe!
Går helt greit, skal gå for denne gang...........
heh!
Syntes bare at hestene var litt oppi det blå...................................sigpic
Comment
-
Nettopp ferdig med SSen, og skulle begynne å
kjøre den inn da jeg oppdaget at fail safen slo inn hele
tiden.
Er sånn når motoren er av også( som bare har vært i gang i 1 min på
grunn av dette tullet)
Hva er gale ?
Har testet motager og sender i nitro bil min, og da funket det
Glemte det nesten, kjører med fluka ny Spektrum DX3An Apple a day.....
keeps Windows away
Comment
-
Om failsafen er koblet til kanal 3 på mottakeren som er vanlig så må du sjekke hvilket modus dx3-en står i.
Jeg har også lest at det er noen killswitch-failsafer som ikke virker med spektrum.sigpic
Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.
Comment
-
Er den innebygde fail safen som slår inn hele tiden.
Mener jeg leste et sted at spektrum motageren var
litt følsom for forskjellig spenning, og
kjører nå kun med fire løse AA batterier, kan det være det ?
Skal kjøpe oppladbart motager batteri, men er ikke blitt gjort endaAn Apple a day.....
keeps Windows away
Comment
-
Skal du ha et batteri med tilstrekkelig spenning og som kan levere mye strøm så anbefaler jeg en batteripakke med 5 x 1,2V celler. 1,5V AA batteriene fra Rema 1000 duger ikke til å drive kraftige servoer. Og ihvertfall ikke uten å vare.Originally posted by Boben View PostEr den innebygde fail safen som slår inn hele tiden.
Mener jeg leste et sted at spektrum motageren var
litt følsom for forskjellig spenning, og
kjører nå kun med fire løse AA batterier, kan det være det ?
Skal kjøpe oppladbart motager batteri, men er ikke blitt gjort endasigpic
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment