Kjører 43 bakdekk, 98 spur, og 22 piniong, set up på ESC er 0 - 6 - 4 - 3 .. funker greit på "hjemmebanen" men må nok justeres om jeg skal kjøre på annen bane.
Roll out er på 29mm.
No skil, no stamina, no guts - just age and courage! XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO www.trcbk.nowww.antrade.nowww.reinertsen.no
Er det BMI eller Speed Merchant du tenker på? I Oslo mener jeg de fleste kjører CRC det kan vel ha en smmenheng med at banen Alnabru selger dette merke. Eller så går det vel i Team assosiated, Corally eller Xray. Yokomo sin ser jo kul ut da
Jeg har BMI i dag... Det er Speed Merchant jeg tenker på ja..
Hadde egentlig tenkt å kjøpe Xray ettersom antrade har har reserve deler osv. Enkelt og greit.
Tenkte også på CRC ettersom denne bilen ser veldig flott ut. Virker som det er mye erfaringer der ute med akkurat denne bilen. RCland selger vel denne.
Men så hørte jeg rykter om at flere skal gå over til Speed Merchant, men i utgangspunktet virker det litt tungvindt med tanke på deler om ingen i Norge selger deler til disse.
Har et spørsmål til:
I dag kjører jeg 1 cell LiPo sammen med SP GT v.2.1 EX, sammen med en 4t SP V3 motor.
Har problemer med å få bilen til å gå godt nok, både ut fra svingene, og på langslettene. I tillegg blir ESC ganske varm, og batteriet dumper av og til også.
Hvordan er LRP SXX/Nosram ESC'en. Blir denne også veldig varm, hørte rykter om at Goggen hadde brent en del av disse.
Eller er det Tekin som er tingen... Ønsker helst å slippe å ta med meg PC pluss masse greier på løp. LRP har jeg hatt før, og det pleier å fungere greit.
Motor er jeg også usikker på.. Hva anbefaler dere her. Ta utgang punkt i Spydeberg banen slik den var på Nordisk i 2010.
Hei,
ser ingen grunn til å bytte bil og esc.
Joakim kjørte SP lp reg i vinter, og det gikk som fyy.... når jeg fikk Rheinards parametre fra siste VM.
Varm som fy blir den oxo
Hei,
ser ingen grunn til å bytte bil og esc.
Joakim kjørte SP lp reg i vinter, og det gikk som fyy.... når jeg fikk Rheinards parametre fra siste VM.
Varm som fy blir den oxo
What we used at the worlds was:
>
> Software: 090205GT
> 1/1
> 2/1
> 3/1
> 4/7
> 5/3
> 6/1
> 7/1
> 8/1
> 9/8
> 10/2
>
> Motor 4 T. About the roll out i can´t say anything, Sorry.
> We do not race 12 scale much at all. Just 2 races as year. Worlds and
> euros
Noen av dere som har noe BMI reservedeler liggende.
Orker ikke kjøpe ny bil til Nordisk, og orker ikke reise til Danmark uten tilgang på deler. Om noen BMI førere skal bytte bil i år, så er jeg interessert i deler, delebil.
Har en del deler selv, men har ikke komplett dele lager.
Comment